30 juli 2019 om 00:01
iBOOD

Edifier R1700BT Bluetooth Studio Speakers

Edifier Bluetooth Studio Speakers

Deze Edifier is ondanks zijn compacte formaat een waar audiobeest!

Specificaties

Merk: Edifier
Type: R1700BT
Garantie: 2 jaar

• Actief luidsprekersysteem
  • Streamen via Bluetooth
  • Dual RCA-ingangen voor aansluiting op meerdere audiobronnen

Audio

• Klasse D versterker systeem met Digital Signal Processing (DSP) en Dynamic Range Control (DRC)

Bediening

• Handig zijpaneel voor het instellen van bas, treble en mastervolume
  • Draadloze afstandsbediening met audiobronselectie, mute en volumeregeling

Voeding

• Universele 100 V-240 V voeding

Fysieke eigenschappen

• Materiaal: 100% MDF houten behuizing
  • Afmetingen: 254 x 154 x 214 mm
  • Gewicht: 6.6 kg
30 juli 2019 om 00:10
Dr_Who Gebruiker

Wat een gesukkel is de nieuwe interface van de website toch :-) mega onhandig.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 00:38
Moderator Paul Moderator

Zou jij je bevindingen, opmerkingen en aanbevelingen over de nieuwe interface willen mailen naar community@ibood.com? Dan kan deze feedback met de ontwikkelaars gedeeld worden.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 01:06
Brabander01 Gebruiker

Helemaal mee eens!

Beantwoorden

30 juli 2019 om 07:38
danidani Gebruiker

Dit zijn wel top speakertjes voor deze prijs!

Beantwoorden

30 juli 2019 om 07:39
plasticoo Gebruiker

Daar zijn ze weer, deze speakers zijn al zo vaak langs gekomen, waarschijnlijk in de winkels niet te slijten

Beantwoorden

30 juli 2019 om 07:45
gvg Gebruiker

Welke toegevoegde waarde voor dit forum heeft uw opmerking?

Beantwoorden

30 juli 2019 om 08:42
Erikkie7 Gebruiker

Volgens mij schreef je dit de vorige keer ook waarna je met de grond werd gelijkgemaakt door alle tevreden gebruikers van deze speakers

Beantwoorden

30 juli 2019 om 09:47
blackadder991 Gebruiker

Dat kan ik mij ook herinneren Erikkie7! Je zou toch denken dat iemand er dan van leert…

Maar goed, om dan ook te herhalen: Dit zijn geweldige speakers voor deze prijs! Vol van geluid maar toch vlak genoeg, voldoende volume voor feestjes, Bluetooth werkt geweldig, tussenkabel is lang genoeg voor meeste denkbare toepassingen. Het MDF is mooi afgewerkt en massief genoeg om niet mee te trillen… Je moet alleen voor jezelf uitmaken of je voor deze versie of de versie met optische input gaat voor een nog breder toepassingsgebied.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 12:03
RDDR Gebruiker

Ik heb niet specifiek deze gehad, maar kan je wel vertellen als echte audioliefhebber dat voor de prijsklasse Edifier erg prettig klinkt. Of ze goed verkopen of niet kan ik niet beoordelen, maar ik zou graag jouw onderbouwing van je opmerking willen zien.

Of val je in de categorie ‘lekker anoniem wat onzin roepen op een forum, want ik ben zo stoer’?

Beantwoorden

30 juli 2019 om 13:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoewel ik denk dat bovenstaande reacties voor zich spreken, maar aanvullend hierop:

Wij hebben deze speakers inderdaad al meerdere keren aangeboden. Dit doen we omdat ze elke keer weer als warme broodjes over de toonbank gaan :-)

Beantwoorden

30 juli 2019 om 14:38
jaapnr1 Gebruiker

Edifier is echt wel ok. Veel van getest. Waaronder het grotere broertje: https://www.alpha-audio.nl/review/review-edifier-r1850db/

Beantwoorden

30 juli 2019 om 09:15
Koos35 Gebruiker

Cut the crap guys, these speakers are great, sound perfect and are real value for money!

Beantwoorden

30 juli 2019 om 09:21
netmeester Gebruiker

Heb deze gehad, inmiddels vervangen door de R1800BT. De R1700BT is nog steeds in gebruik bij een vriend van me.
Beide modellen leveren een vol geluid met voldoende bas naar mijn smaak. Verschil tussen de modellen hoor ik niet – de R1800BT ziet er iets mooier uit (vind ik dan).

Prima speakertjes voor dit bedrag, geen spijt van.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 17:13
Wenda13 Gebruiker

Komen de Libratone ZIPP speakers één van dees nog eens langs? Spijt dat ik vorige keer geen heb besteld!

Beantwoorden

30 juli 2019 om 23:20
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Wenda13,

Wij weten helaas niet welke deals nog zullen komen. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook weer een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 23:54
uljo Gebruiker

Hoe lang is de kabel tussen de speakers onderling?

Beantwoorden

31 juli 2019 om 00:29
Moderator Niek Moderator

Goedenavond uljo,

De deal is inmiddels verlopen, maar ik kan dit nog even voor je navragen. Laat maar even weten of dit nog nodig is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.