15 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Onkyo H500BT Bluetooth Koptelefoon

Onkyo H500BT Bluetooth Koptelefoon

Deze on-ear bluetooth-koptelefoon combineert Onkyo's geprezen geluidsdesign met intuïtieve touchbediening voor een ongekende ervaring van je favoriete muziek.

Specificaties

Merk: Onkyo
Type: H500BT | Draadloze Koptelefoon
Garantie: 2 jaar

• Hi Res Audio-ondersteuning
  • Krachtige 40 mm drivers
  • Met touchbediening

Algemeen

• Geïntegreerde microfoon
  • Bluetooth 4.0
  • Maximaal koppelbare apparaten: 4
  • Multipair-functie: 2
  • Bereik: max. 10 m
  • NFC-ondersteuning
  • Touchbediening op rechter-oorschelp
  • Ondersteunde codecs: SBC, apt-X, AAC
  • Ondersteunde profielen: Headset (HSP), Handsfree (HFP), A2DP, AVRCP
  • Accuduur: tot 16 uur muziek/telefoneren, tot 350 uur in standby-modus
  • Echo- en ruisvermindering (Dual microphone CVC)

Geluid

• Drivers: 40 mm
  • Akoestisch systeem: Gesloten
  • Frequentiebereik: 7 Hz - 40 kHz (bekabeld); 7 Hz - 23,5 kHz (Bluetooth)
  • Gevoeligheid: 105 dB/mW
  • Impedantie: 16 Ohm

Dit ontvang je

• H500BT draadloze koptelefoon
  • Audiokabel (1,2 m)
  • USB-voedingskabel
15 mei 2019 om 01:31
Participatiewerkt Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product die scherper geprijsd is.

Beantwoorden

15 mei 2019 om 07:21
Elst1982 Gebruiker

Hier wordt ‘ie ook gratis verzonden en heb je ook 2 jaar garantie. Dus tot zover lijkt het mij een makkelijke afweging. Het enige is dat je ‘m waarschijnlijk wat sneller in huis hebt voor dat “minime verschil”.

Overigens zou het iBood m.i. sieren als niet de adviesprijs (al dan niet van een paar jaar geleden) zou worden vermeld. In plaats daarvan wellicht gewoon even een Google-slag maken en het verschil met de goedkoopste aanbieder duiden…

Beantwoorden

15 mei 2019 om 07:50
grien Gebruiker

De tijd dat je kon wegkomen met een adviesprijs is inderdaad al een tijdje voorbij.. iBood mag zeker wel wat doen aan hun strategie, momenteel houden ze gewoon hun klanten voor de gek.. (klanten waarvan nu wel duidelijk is dat  die zich niet voor de gek laten houden) Daarnaast zijn jullie (iBood) ver verwijderd, van de club mensen waarmee het begon, een club pioniers met een mooie missie en visie. Wat mij betreft kunnen jullie ook beter jullie naam veranderen in media markt Outlet store, want iBood hebben jullie netjes om zeep geholpen

Beantwoorden

15 mei 2019 om 08:34

De oude iBood die mij kon verassen met een echte aanbieding is een iBood geworden waar ik bij elke aanbieding mijn vraagtekens zet.

Beantwoorden

15 mei 2019 om 08:37

Bedankt Niek voor de commerciele censuur.

Beantwoorden

15 mei 2019 om 08:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Het is natuurlijk een hele opgave om even te googlen naar de laagste prijs en die als van prijs te gebruiken, want die prijzen kunnen steeds veranderen. Daarnaast is dat ook niet toegestaan, want iBOOD heeft het product zelf niet eerder voor die prijs aangeboden. Uiteindelijk gaat het toch ook om de prijs die je werkelijk betaald en mocht je een deal ergens goedkoper vinden, dan mag je dit inclusief link plaatsen op het forum. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben over de adviesprijs, dan mag je een mail sturen naar community@ibood.com en dan kunnen we hier op het forum over de deal praten.

Beantwoorden

15 mei 2019 om 09:31
grien Gebruiker

Het is tegenwoordig geen incident meer wanneer er geklaagd wordt over de vraagprijs tactiek die jullie hanteren, ipv te luisteren naar jullie doelgroep (want een een graadmeter hoe je het als bedrijf doet) gaan jullie er m.i. uiterst arrogant mee om en dat staat jullie absoluut niet. Doe er mee wat je wil, ik kan je wel vertellen dat jullie het vertrouwen van een trouwe groep fans kwijt raken/zijn

Beantwoorden

15 mei 2019 om 09:43
mikken Gebruiker

Je zegt dat ze moeten doen wat ze zelf willen, maar volgens mij wil je dat helemaal niet, grien. Liegen is niet netjes.

Beantwoorden

15 mei 2019 om 10:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Graag de discussie over het tonen van de adviesprijzen bij deze afronden. Verdere vragen over dit onderwerp kun je mailen naar community@ibood.com. Meer informatie lezen over adviesprijzen kan hier.

Beantwoorden

15 mei 2019 om 08:51
bill-tsjerno Gebruiker

Zelf heb ik deze hoofdtelefoon via ibood gekocht een dikke maand geleden aan dezelfde prijs. ik moet zeggen dat ik er wel tevreden van ben, is erg licht op het hoofd en geluid is prima te noemen. Instellen van de Bluetooth connectie is soms wel een beetje lastig maar verder voor mij prima toestel voor een lage prijs. De levering is ook erg snel verlopen.. En tot nog toe (bij vorige bestellingen) heb ik nog nooit te klagen gehad over de naservice.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 07:59
wodan74 Gebruiker

Jammer, deze deal gemist. hoop dat hij nog een keer langs komt. Of is deze nog te bestellen?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:18
Moderator Jim Moderator

Hi Wodan!

Helaas is hij helemaal uitverkocht! :-(

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.