18 maart 2019 om 00:00
iBOOD

2x Griffin PowerBlock Draadloze Oplader | 15W Snellader

2x Griffin Draadloze Oplader

Twee stuks! Eentje voor thuis en één voor op je werk en kom nooit meer zonder een lege smartphone te zitten. Kies voor snel, veilig en makkelijk opladen met deze draadloze opladers.

Specificaties

Merk: Griffin
Type: PowerBlock Draadloze Oplader | 15W
Aantal: 2

• 1 voor thuis en 1 voor elders
  • Krachtig 15 W laadvermogen
  • Ledlampje gaat branden bij opladen

• Anti-slip voetjes houden de oplader op zijn plek
  • Output van 15 Watt
  • Qi compatible dus universeel inzetbaar
  • Geschikt voor gebruik met de meeste hoesjes
  • Afmetingen per pad: 12,5 x 12,5 x 2 cm
18 maart 2019 om 00:28
Eric-Hartman Gebruiker

Kunnen deze ook via de USB (sigaretten aansluiting ) van de auto de telefoons draadloos opladen ?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 09:58
Moderator Jelle Moderator

Ja, dit kan.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 00:35
Excalibee Gebruiker

En gaat er dan zo gigantisch irritant knal blauw led lampje aan bij opladen? Super fijn als je ligt te slapen……

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:05
spacecrap Gebruiker

Haha, jij hebt ook die mobipart units gekocht…. Ik ook. Totaal niet yewfjoge voor op het nachtkastje, kan er een boek bij lezen

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:06
spacecrap Gebruiker

*yewfjoge = geschikt

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:43
toony_bee Gebruiker

Per ongeluk het Friese woord voor geschikt gebruikt?

Beantwoorden

Nee geen blauw ledje, wel een wit ledje die tussen het oplaad station en de tafel schijnt.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 00:55
viknemeth Gebruiker

Zit er hier ook een Adapter voor stopcontact bij?

En is deze geschikt om de Google pixel 3 snel te laden

Beantwoorden

Een stekker en adapter worden meegeleverd!

Snel laden werkt sowieso nooit via draadloos laden. Dat werkt alleen bedraad.
De Pixel 3 kan op 10 watt draadloos laden als de oplader daarvoor gecertificeerd is door Google> Made for Google-certificatie. Alle andere laders zoals deze kunnen max op 5 watt opladen zo ook deze. Even ter referentie de standaard bedrade lader die in de doos zit doet 18 watt.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:30
viknemeth Gebruiker

Thanks Jelle

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben zojuist (goed) nieuws gekregen. Er zit wel een stekker/adapter in de doos. Je hoeft dus geen eigen adapter te regelen.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:36
gardenman Gebruiker

“Snel laden werkt sowieso nooit via draadloos laden”

Weet niet waar je dat op baseerde, maar als ik de draadloze lader, aansluit op mijn adaptive fast charging adapter, meegeleverd met mij  telefoon, kan ik wel degelijk snel draadloos laden.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 05:20
Van Looy Gebruiker

Zijn de 2 externe USB connecties voor de smart phones ook meegeleverd? Ik zie uitsluitend  de 2 PowerBlock Draadloze Opladers.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:51
Derek83 Gebruiker

Dat was ook mijn vraag aangezien de meeste USB opladers geen 15watt kunnen leveren.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:01

Er zit een stekker/adapter in de doos. Je hoeft dus geen eigen adapter te regelen.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 06:05
JLampie Gebruiker
18 maart 2019 om 08:59
knapste Gebruiker

Erg vervelend,ik ben wel interesseert.

An error occured

The servers could not process your request.

Our sys admins are notified. Sorry for any inconvenience

Beantwoorden

18 maart 2019 om 09:11

Goedemorgen iedereen. Het is blijkbaar bij alle deals. We zijn er mee bezig.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:11
Martinus1982 Gebruiker

Beste Moderator,

In de beschrijving staat dat dit product Qi gecertificeerd is. Dat is helaas niet zo:

https://www.wirelesspowerconsortium.com/products

Dit is een niet gecertificeerd product, wat de nodige problemen kan veroorzaken.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:10

Deze draadloze oplader is Qi compatibel. We passen onze tekst direct aan.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:15
iBenG Gebruiker

Van af blijven dus

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:16
iBenG Gebruiker

Dank voor de info trouwens, zat al in m’n mandje …

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:29
maxvandijk Gebruiker

Hmm. Ik heb er al 1 gekocht. Kan ik de order nog annuleren?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:31
Moderator Jim Moderator

Hi Max!

Annuleren kan uiteraard kosteloos via Mijn iBOOD tot het moment waarop het product wordt verzonden. Daarna zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:35
maxvandijk Gebruiker

Bedankt. Ik heb mijn order geannuleerd.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:42
Martinus1982 Gebruiker

Ik zie dat hij op dit moment nog steeds als Qi Gecertificeerd staat.

Weet dat een niet gecertificeerde lader echt gevaarlijk kan zijn. De lader kan andere voorwerpen dan een telefoon dan niet herkennen en bijvoorbeeld een muntje of bankpas gewoon opwarmen tot 96 graden!

Alvast bedankt!

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:53

Ik zie dat het forum nog niet is aangepast, we gaan dit direct aanpassen zodat het ook hierboven goed staat.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 14:43
iBenG Gebruiker

Ik vind het overigens best laakbaar om dan er neer te zetten dat het product Qi Compatible is (zonder verdere uitleg over deze kreet) wat eigenlijk niets betekend als ik de reactie van Martinus1982 lees en het product dan nog steeds gevaarlijk kan zijn. iBood zou dit soort producten helemaal niet moeten willen verkopen naar mijn mening.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 14:57
Martinus1982 Gebruiker

Beste Ben,

Inderdaad Qi Compatible zegt helemaal niets. Alleen dat het eventueel werkt met een Qi enabled product. Iedere Chinese leverancier is Qi Compatible, maar het zegt weinig over de kwaliteit.

Veel webshops zijn inmiddels al gestopt met het verkopen van niet gecertificeerde producten (oa. Coolblue).

Beantwoorden

18 maart 2019 om 22:31
Moderator Paul Moderator

Als het product niet aan de Europese veiligheidseisen zou voldoen, zal iBOOD het niet aanbieden. Ondanks dat de oplader niet QI gecertificeerd is, is het geen onveilig product.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:19
biercafe Gebruiker

werkt deze ook door een telefoonhoesje heen? Bij Bol een gekocht en die werkte niet door hoesje heen, kan je elke keer je telefoon uitpakken, dan is stekker erin toch eenvoudiger. Gelukkig is retourneren bij hun gratis.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:42
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag biercafe,

Dit hangt wat af van het type hoesje dat je hebt. Meestal wordt dit bij telefoonhoesjes wel aangegeven of ze geschikt zijn voor draadloos laden.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 14:58
Martinus1982 Gebruiker

Ze laden over het algemeen door de meeste hoesjes heen. Alleen de hoesjes waar metaal in is verwerkt zullen niet werken.

3mm is ongeveer de dikte waardoor een lader zal werken. Hoewel het echt afhankelijk is van het soort hoesje en materiaal.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 18:37
madman72 Gebruiker

Laadvermogen wordt toch in Amperes uitgedrukt en niet in Watts??

Hoeveel ampere laadt ie dan? Mijn samsung lader doet bijvoorbeeld 2 Ampere

Beantwoorden

18 maart 2019 om 21:37
Moderator Niek Moderator

Goedenavond madman72,

Het aantal Ampere kan ik nergens terugvinden voor deze lader. Ik kan het morgen wel even voor je navragen en dan het antwoord hier plaatsen. Mocht je aankoop hier van afhangen, dan kun je hem eerst bestellen en dan morgen eventueel je bestelling kosteloos annuleren. Laat maar even weten of ik het voor je na moet vragen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.