8 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Moleskine Smart Schrijfset | Paper Tablet met Pen+

Moleskine Smart Schrijfset

Noteren 2.0! Alle aantekeningen die je in dit boekje maakt, verschijnen zo op je smartphone. :)

Specificaties

Merk: Moleskine
Type: Smart Schrijfset | Paper Tablet met Pen+
Garantie: 2 jaar

• Notitieboekje van de 21ste eeuw
  • Bewerk en organiseer ideeën
  • Exporteer naar PDF, tekst of SVG

Compatibel met

• Moleskine Notes app voor iPhone
  • Neo Notes voor Android

Kenmerken

• Notities maken met digitale voordelen
  • NCode technologie
  • Pen+ herkent op welk deel van de pagina er geschreven wordt, legt ieder pennenstreek vast
  • Gemaakte notities worden in real time overgezet naar een app op je smartphone
  • Bewerken, digitaliseren, organiseren en delen
  • Delen als PDF, tekst of SVG bestand
  • Teksten opnemen via recordfunctie
  • Klassieke Moleskine hard cover look - 173 pagina’s
  • Afmetingen: 25,4 x  25,4 cm

In de doos

• Paper tablet / notitieboekje
  • Pen+ smartpen
  • USB kabel (om je smartphone op te laden)
  • Vulpunt inkt navulling
  • Gebruiksaanwijzing
8 januari 2019 om 00:22
baale Gebruiker

Is het mogelijk om het geheugen uit te breiden?

Beantwoorden

8 januari 2019 om 01:40
visserbom Gebruiker

Ja, gewoon een opschrijfboekje bijkopen. Zijn er ook in A4 formaat.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 10:42
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Baale,

Dit zal helaas niet mogelijk zijn.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 januari 2019 om 06:07
sur1 Gebruiker

ik snap het principe niet helemaal.

is dat inkt wat gebruikt wordt?

kan een pagina gewist worden?

wat als het boekje vol zit? boekje alleen te bewaren dan?

Beantwoorden

8 januari 2019 om 08:33
leccie Gebruiker

je schrijft inderdaad gewoon je boekje vol met normale inkt, maar wat je schrijft of tekent kan je per pagina uploaden naar een app, alsof je de geschreven/getekende pagina hebt gescand. in de app heb je weer verschillende mogelijkheden om het digitale bestand verder te ‘bewerken’ zoals oa omzetten in getypte tekst.

is je boekje vol, dan koop je idd een nieuwe, pagina’s wissen in je boek kan niet.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 10:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor je duidelijke antwoord, leccie. Wellicht goed om aan te vullen dat je het boekje inderdaad beschrijft met normale inkt, maar dat je wel de Pen+ dient te gebruiken (waar dus normale inkt uit komt), omdat hier een kleine camera in zit om te scannen wat je schrijft.

Je kunt de ‘offline’ pagina’s inderdaad, zoals leccie aangeeft, niet leeg maken. Maar je kunt wel in de digitale versie teksten weghalen, of deze bijvoorbeeld arceren. Ook kun je de digitale pagina’s uiteraard verwijderen.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 07:40
jerre muesli Gebruiker

Koop voor wat extra geld toch gewoon een tablet en teken daarop. Notities zijn toch amper leesbaar op een smartphone… Erg duur dit voor wat je krijgt. Pennen bijkopen, schriften bijkopen…

Beantwoorden

8 januari 2019 om 08:08
jacohatt Gebruiker

Schrijven en tekenen op een tablet zijn nooit vergelijkbaar met papier. Als je een table verkiest, doe maar. Veel mensen willen liever op papier notities nemen. Hiemee hebben je altijd een digitale backup van je notities en ze kunnen makkelijk bewerkt worden tot Minutes of Meetings.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 08:31
cuneyt1978 Gebruiker

Collega van mij heeft zo’n blokje. Absoluut niet te vergelijken met schrijven op een tablet. Ja wel als je een ipad pro bedoelt maar voor dat geld kan je hier 7 van kopen.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 09:20
Hukkel Gebruiker

Ik had gehoopt dat het met zoiets was als de reMarkable. Maar die heeft bij lange na niet dezelfde mogelijkheden helaas.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 09:50
jojannekeg Gebruiker

Ik snap het nog niet helemaal… je hebt dus alleen de pen nodig? En kan op elk papier tekenen?

Beantwoorden

8 januari 2019 om 10:24
visserbom Gebruiker

Het is als een “normale”pen (wel wat zwaarder en in driehoekformaat, met een camera erin o.i.d. ) die op speciaal geprepareerd papier (het boekje dat er bij zit en je apart los kan kopen ook in ander formaat) je tekening/handschrift kan lezen en meteen omzet naar een notitie op telefoon / tablet / app. Werkt behoorlijk goed maar verwacht geen wonderen van de handschrift herkenning.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 10:24

De Pen+ en het paper tablet werken samen. Door Pen+ herkent op welk deel van en op welke pagina je schrijft. Dit komt door de de NCode technologie die in de paper tablet verwerkt zit.

Je dient de Pen+ dus echt op de Moleskine paper tablet te gebruiken. Het is uiteraard mogelijk om elders extra/nieuwe boekjes aan te schaffen. Zo kun je meerdere paper tablets naast elkaar gebruiken (bijvoorbeeld 1 voor privé en 1 voor op het werk).

Beantwoorden

8 januari 2019 om 11:10
ubje Gebruiker

*snap*

Wat is er dan anders aan dit pakket?

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 11:15

Heb je voor mij een linkje? Dan kan ik dit voor je vergelijken. :-)

Beantwoorden

8 januari 2019 om 11:38
ubje Gebruiker

tablet en pen

Ik zet het hier neer omdat ik geen idee heb hoe het rechstreeks naar jou kan

Beantwoorden

8 januari 2019 om 11:43

Hoi ubje,

Dit is een ‘gewone’ pen en niet de Pen+, ik snap de verwarring doordat zij deze pen Pen Plus noemen. Met deze pen is het echter niet mogelijk om jouw notities te digitaliseren of gebruik te maken van alle andere voordelen die de door ons aangeboden Pen+ wel biedt.

Het paper tablet waar je naar verwijst is inderdaad een prima extra notitieboek voor de Pen+.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 januari 2019 om 11:16
Kj.misseghers Gebruiker

Ik ga ervan uit dat Nederlandstalige tekst ook werkt om in de app naar text om te zetten?

Beantwoorden

8 januari 2019 om 11:37

Zolang je netjes schrijft zet hij ook Nederlandse notities om naar tekst.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 16:46
vissere Gebruiker

Ik heb jaren een Livescribe pen gehad. Werkt ook met camera in pen en speciaal papier. Kwaliteit van de pen was bagger. Steeds ging het beeldschermpje kapot en was de pen waardeloos. Ze werken nu ook met een pen en app, waardoor je geen beeldschermpje meer nodig hebt. Het voordeel van de pen was dat hij kon opnemen, maar dat gaat nu via de app. Tijdens de opname kon je ook aantekeningen maken en er b.v. een uitroepteken bij zetten. Als je dan op het uitroepteken stond met de pen, sprong de geluidsopname direct naar dit punt toe. Weet iemand of dit bij de Moleskine ook mogelijk is?

Eric

Beantwoorden

8 januari 2019 om 17:32
Cath22 Gebruiker

Ik heb ook een livescribe. Deed het niet slecht. Maar software werd niet meer geüpdatet, en is bij mij onder het stof geraakt. Laatst weer tevoorschijn gehaald en idd schermpje is nu bij mij ook kapot. Ee de accu, maar ja dat is niet zo raar.

Heb nog wel een paar schriften en vullingen over hiervan. Zouden die voor de moleskin gebruikt kunnen worden?

Scheelt weer wat. (Recycling enzo O:-)

Beantwoorden

8 januari 2019 om 16:58
lindaclaes1 Gebruiker

Geef me dan maar m’n RocketBook. Hier kan ik eindeloos in schrijven omdat ik de inkt terug kan uitwissen nadat ik de pagina ge-upload heb. OK, het stuurt de info niet real-time naar m’n tablet of smartphone. Je moet de pagina nog altijd scannen, maar m’n dagelijkse to-do-lijstjes hoeven ook niet persé op m’n tablet.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 18:36
coberg Gebruiker

Deze set zet je geschreven tekst om digitale tekst en herkent dus je handschrift. Dat kan in situaties toegevoegde waarde hebben.

En de rocketbook moet je ook steeds wissen. Neemt verder niet weg dat ik ook blij ben met mijn rocketbook. Heb zelfs beide formaten.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 21:20
Hoefmr Gebruiker

Weet iemand wat het kost als je het boekje moet vervangen? Ik zat te kijken op de site van moleskin maar kon niks vinden. Hoop dat iemand het antwoord weet.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 21:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Hoefmr,

Ze zijn op de website van Moleskine wel te krijgen (klik hier), maar ik kwam ze ook bij andere aanbieders tegen. Als je via google even zoekt op de naam, dan vind je hem wel bij meerdere aanbieders.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 12:55
Roggy Gebruiker

Jammer gisteren proberen te bestellen maar kreef een fout boodschap :-(
En dus nu te laat

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.