7 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Samsung EcoBubble Wasmachine | 9 kg

Samsung EcoBubble Wasmachine (9 kg)

Deze Samsung werkt in slechts 59 minuten een compleet programma af. En dat met een perfect resultaat, zelfs op 15°C!

Score op Kieskeurig: 8,7
Lees hier de reviews

Specificaties

Merk: Samsung
Type: WW90J6603 | EcoBubble Wasmachine | 9 kg
Garantie: 2 jaar via iBOOD / 10 jaar op de motor via Samsung

• Zacht voor je was
  • Verwijdert hardnekkige vlekken
  • Bijzonder lange levensduur

Wascapaciteit

• Wascapaciteit: 9 kg

Prestaties

• Energieklasse: A+++
  • Waterverbruik per jaar: 9400 L
  • Toerental: 1600
  • Spin Efficiency: A
  • Geluidsniveau wassen: 52 dB
  • Geluidsniveau drogen: 76 dB

Kenmerken

• Aqua hose
  • Bubble Soak
  • EcoBubble technologie
  • Kinderslot
  • Eindtijd uitstellen
  • Type droogtrommel: Diamond 2nd
  • Optie laatste wasbeurt herhalen
  • Lekkage sensor
  • Type Motor: DIT
  • Smart Check (gratis app voor iOS en Android)
  • Super Speed functie
  • VRT plus

Wasmogelijkheden

• Extra wasbeurt: Super Speed, e Cotton
  • Babyverzorging
  • Beddengoed
  • Katoen
  • Donkere Kleding
  • Delicate Was
  • Eco Drum Clean
  • Prewash
  • Intensive
  • Outdoor Care
  • Spoelen & centrifugeren
  • Centrifugeren
  • Super Eco Was
  • Synthetische Was
  • Wol

Fysieke specificaties

• Netto Afmetingen (BxHxD): 600 x 850 x 600 mm
  • Gewicht: 71 kg
7 januari 2019 om 01:15
serkan0 Gebruiker

Iemand ervaring met deze wasmachine?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 07:16
Moderator Jim Moderator

Hi Serkan!

Hieronder staan een aantal ervaringen! Verder kon ik op de volgende site ook nog een paar reviews vinden:
https://www.kieskeurig.be/wasmachine/product/2606210-samsung-ww90j6603ew/reviews

Groet!

Jim

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:11
Minaland Gebruiker

Heb zelf zo’n toestel, nu 2.5 jaar. Enkele maanden terug defect, net na de 2 jaar, wat blijkbaar typisch is voor dit toestel. samsung weigerde tussen te komen (buiten garantie, ondanks feit dat internet vol staat met dit probleem ) . Hersteldienst heeft nieuwe computerplaat ingevoerd -2 min werk- 260 euro kost. Door trilling van toestel gaan die platen defect en staan ze na 2 jaar graag klaar om deze te komen vervangen door een beter exemplaar. Nooit meer haal ik die troep in huis…

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:59
Bensaab Gebruiker

Er zit toch minimaal 5 a 10 jaar garantie op? Hebben ze je goed in de maling genomen, of jij bent niet voor je rechten op gekomen. Ik hou het bij Miele trouwens, er is geen betere

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:57
Minaland Gebruiker

Nope, standaard 2 jaar vanuit leverancier. Ze weten dit bij Samsung donders goed precies. Was aankoop bij mediamarkt die me doorverwees naar Samsung en Samsung terug naar Mediamarkt. Ik koop geen Samsung meer, dus kan uw stelling ivm Miele perfect volgen.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 13:47
aatgarden Gebruiker

Via de link, kom je bij gebruikers terecht die deze machine gekocht hebben bij Wehkamp, voor een euro minder en gratis bezorgd. Is dit om aan te tonen wat een super Ibood aanbieding dit is!?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 19:52
irene666 Gebruiker

Zelfde verhaal hier. Nu staat hij een jaar later de hele badkamer door te dansen en maakt een teringherrie. De nieuwe Miele is onderweg.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 01:43
dunhill Gebruiker

Mooi ding, ik heb een kleinere oudere maar die Samsung wast als de beste, echt alleen voor bedden en ondergoed gebruik ik hogere temperaturen en eens per maand een 95c was met handdoeken om vetluis te voorkomen. Het zou leuk zijn als er tegelijkertijd ook een 9kg warmtepomp droger van Samsung meebesteld zou kunnen worden (misschien leuk voor de volgende keer).

Beantwoorden

7 januari 2019 om 05:54
dara.uasg Gebruiker

Ik heb kort geleden mijn Samsung wasmachine vervangen. Wat een drama is het geweest de afgelopen 6 jaren. We hadden een 12 kg Samsung wasmachine welke om en nabij de 1000 euro heeft gekost. Expres gekocht omdat we gezinsuitbreiding kregen. Tijdens de garantie periode van 5 jaar ( extra garantie gekocht) is er 3 keer een monteur geweest. En je raad het al….. na de garantie periode ging de printplaat kapot. Helaas is dit (in ieder geval bij Samsung) een dusdanig duur onderdeel dat het de moeite niet meer was om te repareren. Geen enkele vorm van coulance van Samsung maar gelukkig nog wel een beetje van de verkopende partij.

We hebben nu een kleinere 7kg Siemens waar we heel blij mee zijn. Voor ons bever nooit meer een Samsung wasmachine. Zeker als je bedenkt dat de oude AEG die we daar voor hadden ruim 20 jaren heeft gehaald.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 06:42
jaspermeijer Gebruiker

Zelfde probleem hier, ook nooit meer een Samsung wasmachine!

Beantwoorden

7 januari 2019 om 16:40
Latest News Gebruiker

Ik heb ook de ecobubble gehad, dramatisch slecht apparaat, binnen 3 jaar 2 keer kapot. Nog afgezien van het vreselijk irritante muziekje.

Ik heb nu ook een Siemens, tot nu toe bevalt die een stuk beter.

Voor mij nooit meer een Samsung wasmachine

Beantwoorden

7 januari 2019 om 07:10
ozanay Gebruiker

Hier is ook zelfde verhaal. Mijne was 5 jaar geworden ook een EcoBubble model van7 kilo. Nooit meer een Samsung wasmachine voor mij.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:09
ik@peterbraakman.com Gebruiker

Vandaag wordt een nieuwe Siemens wasmachine bezorgd, de Samsung 8kg ecobubble was naar 3 1/2 jaar kapot, ook printplaat. Samsung witgoed kwaliteit moet niet verward worden met kwaliteit tv/smartphone…

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:44
taiham Gebruiker

Wij hebben zelfde model en ons ervaring is spijtig genoeg niet beter na 2,5 jaar, idem voor mijn schoonouders (maar zonder digitale inverter),silents blocks compleed dood na 3 jaar, dan begint dat ding zo’n lawaai te doen zie links: https://youtu.be/vxGv5L7FhdAhttps://youtu.be/DUreHdM4Exkhttps://youtu.be/kBebvDrI3rk

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:53
ahenkz Gebruiker

Heb de Ecobubble van 7kg nu 6 jaar, heb er nog nooit problemen mee gehad. Draai 2 a 3 wasjes per week.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:11
Paupert Gebruiker

Bijzonder lange levensduur? Aansturing van de motor telt niet voor 10 jaar garantie en die gaan allemaal stuk. Eerste klas rotzooi, niet aan beginnen.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:17
lexus_37 Gebruiker

Twee maanden geleden is de Samsung EcoB de deur uitgedaan nadat hij binnen vier jaar voor de derde keer stuk ging. Alleen maar ellende gehad met dat apparaat.

Ik raad dit merk niemand aan, nu een Bosch

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:51
pietpukje Gebruiker

De printplaat is eenvoudig te repareren, in de meeste gevallen zijn het printbreuken,  het grootste werk is de “gegoten epoxy” van de printplaat te verwijderen, daarna is het nog 5 minuutjes solderen. Op internet staan plaatjes welke contacten je opnieuw moet solderen en je machine draait weer jaren. Waarom denk je dat op marktplaats deze defecte machines binnen een paar dagen verkocht zijn.

Het is natuurlijk geen service van samsung. Maar de mijne draait na het solderen alweer 3 jaar probleemloos.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 17:13
bastian433 Gebruiker

Nooit meer wasmachines van Samsung.

De schokdempers zijn niet goed. De trommel lijkt wel ovaal. Het is dat hij nog werkt maar niet zoals het hoort. Ik heb een samsung was van 4 jaar van het dure segment.

Nee ik stop hem niet te vol en heb dat nooit gedaan.

Mijn familie heeft dezelfde ellende. De eerste 2 Jaar werkt het nog wel maar daarna…

Samsung is goed in het maken van televisies, koelkasten,  airco’s en telefoons. Wasmachines welke duurzaam zijn maken kunnen ze niet.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 18:22
jurgen323 Gebruiker

Voor mij ook geen Samsung wasmachine meer, net buiten de garantie stuk. Dan ga je zoeken op internet en dan zie je allemaal dezelfde problemen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.