2 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Samsung HW-MS550 All-In-One Soundbar

Samsung All-In-One Soundbar

De Samsung HW-MS550 is een soundbar en subwoofer in één. Zo houd je meer ruimte over, maar geniet je wel van een rijke en diepe bas.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: HW-MS550/XN
Garantie: 2 jaar

• Bluetooth & wifi
  • Soundbar & subwoofer in één
  • Te bedienen met je smartphone

Afspelen

• Afspeelformaten: AAC, MP3, WAV, OGG, FLAC, ALAC
  • High Resolution Audio: nee

Versterker

• Surround formaten: Dolby Digital, DTS Digital Surround
  • Aantal kanalen: 2.0

Luidspreker

• Aantal luidsprekers: 6
  • Subwoofer: geïntegreerd

Eigenschappen

• Basreflex: ja
  • Wifi interface: ja
  • Multiroom-gereed: ja
  • Bluetooth: ja
  • Near Field Communication: nee
  • Afstandsbediening: ja
  • Overige kenmerken: Surround Sound Expansion
  • Te verbinden met app: ja

Aansluitingen

• 1x USB-ingang
  • 1x HDMI-ingang
  • 1x analoge audio-ingang
  • 1x optische-ingang

Voeding

• Stroomverbruik (ingeschakeld): 450 W
  • Stroomverbruik (standby): 3.2 W

Fysieke eigenschappen

• Plaatsing: Voor televisie
  • Afmetingen: 89 x 7.1 x 13.1 cm
  • Gewicht: 5 kg

Inbegrepen

• Afstandsbediening (incl. batterij)
  • Optische kabel
  • Wall Mount Bracket
  • Handleiding
2 januari 2019 om 00:18
pjehoul Gebruiker

is deze oook geschikt voor andere tv’s dan Samsung?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:22
Ronaldo1966 Gebruiker

Uiteraard, aansluiting via HDMI of optisch. Vorige keer hier aangeschaft, zeer tevreden mee!

Beantwoorden

2 januari 2019 om 01:18
cuneyt1978 Gebruiker

Ik heb het ook. Veel opties, mooi geluid voor weinig geld! Gaat automatisch aan als de tv aan gaat.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 02:19
EDWernars Gebruiker

Alles wat ik bij ibood koop heeft altijd bluetooth problemen… wanneer ik een bluetooth product in de winkel koop heb ik nergens last van…

Hebben mensen hier nog meer last van? Of ben ik de gelukkige van Ibood ^^

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:54
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen EDWernars,

Nee, ik heb de vorige keer ook een soundbar gekocht bij iBOOD en geniet er met volle teugen van.

Wat geeft hij precies voor error en is dat dan de bluetooth verbinding van je telefoon. Heb je het apparaat al eens uit je lijst gehaald en weer opnieuw toegevoegd?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

2 januari 2019 om 23:30
EDWernars Gebruiker

Hey Jelle,

Gaat niet om deze soundbar maar een andere, daar stopt het geluid dan gewoon dan hoor je dat die weer verbind en dan heb je weer geluid of het een bluetooth probleen is geen idee kan ook zijn dat de soundbar niet genoeg stroom gevoed kreeg en daardoor even uitviel maarja dat lijkt me sterk :p

Beantwoorden

2 januari 2019 om 07:19
pbosscher Gebruiker

Misschien moet je de oorzaak dan niet zoeken bij alle producten die je hebt gekocht, maar bij het apparaat waarmee je het aanstuurd.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:45
EDWernars Gebruiker

3 verschillende apparaten geprobeerd en zoals ik al zei wanneer ik een product uit de winkel haal dan doen ze het zonder problemen…

Beantwoorden

2 januari 2019 om 20:53
arjandemaestro Gebruiker

Je bedoeld dat Ibood Bluetooth saboteert?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 23:31
EDWernars Gebruiker

Haha ja lijkt het wel op. XD

Heb helaas nog geen 1 goed werkende bluetooth aparaat van ibood in ontvangst mogen nemen xd

Beantwoorden

2 januari 2019 om 07:57
KrisVanDamme Gebruiker

Misschien lees ik het verkeerd, maar bij Coolblue (https://www.coolblue.be/nl/product/793546/samsung-hw-ms550.html) staat aangegeven dat er in deze soundbar net GEEN Sub-woofer in zit, en bij bovenstaande specs staat dat de sub-woofer ‘geïntegreed’ is… maar dan toch maar met 2.0 kanalen. Een beetje tegenstrijdig als je’t mij vraagt…
Enfin, ik denk dat de hierboven aangehaalde specificaties misschien niet helemaal accuraat zijn.
Los daarvan, hele mooie prijszetting voor een mooi product!

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:11
smv Gebruiker

Je hebt gelijk. Ik wil ook geen pret bederver zijn, maar op de Samsung website staat zelf ook aangegeven dat er geen subwoofer in zit. Wel vreemd dat Ibood, dan zegt dat deze er wel in zit.

https://www.samsung.com/nl/audio-video/soundbar-ms550/

Luidspreker

Speaker TypeClosed Enclosure
Subwoofer Type ( Active / Passive / Wireless, Built-in )N/A
Subwoofer Enclosure TypeN/A
Subwoofer Driver SizeN/A

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:13
KrisVanDamme Gebruiker

Hmmm… ook op de website van samsung zelf staat dezelfde tegenstrijdige info… (https://www.samsung.com/be/audio-video/soundbar-ms550/)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:24
ALBaTRoZ Gebruiker

Ook op de Samsung website:

Sound+ Soundbar (2Ch)6 ingebouwde luidsprekersIngebouwde subwooferDraadloze verbinding met TV

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:01
smv Gebruiker

de links hierboven naar samung staat N/A bij bassbox/subwoofer…. bij de specificaties… waar haalt jij dan de info van samsung vandaan, dat ze wel zeggen dat hij het heeft???

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:51
hansspin Gebruiker

Daar staat dat er wel een subwoofer in zit.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen KrisVanDamme,

Deze soundbar heeft geen aparte subwoofer, maar een ingebouwde subwoofer.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:21
smv Gebruiker

Ja we noemen het een soundbar en in begin staat keurig bij Samsung dat er subwoofer is, maar bij de specs lees je hier niks meer over terug van de Samsung website….

Speaker

Speaker TypeClosed Enclosure
Subwoofer Type ( Active / Passive / Wireless, Built-in )N/A
Subwoofer Enclosure TypeN/A
Subwoofer Driver SizeN/A

Gigantsich verwarrend vanuit alle hoeken, want enige wat er staat zijn dat er 6 speakers in zitten.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen smv,

Het is inderdaad wat verwarrend ook op de website van Samsung. De product expert heeft bij eerdere deals met deze soundbar wel bevestigd dat er een ingebouwde subwoofer in zit.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:18
edweerdt Gebruiker

Kan deze ook ter vervanging van een huidige center speaker in een 5.1 setup worden aangesloten?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:42
Den Dakke Gebruiker

Kan er een extra externe subwoofer aangesloten worden op deze soundbar?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:13
boy666 Gebruiker

Ja, dat kan maar deze is duurder dan de hier genoemde set. De subwoofer is de Soundbar Sound+ Subwoofer SWA-W700

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:47
Deff50 Gebruiker

Kan ik mijn draadloze samsung wam1500 (r1) speakers hier ook op aansluiten? Zodat ik dan via deze soundbar ook mijn speakers kan luisteren.

Ik wil namelijk mijn telefoon via aux aansluiten op deze soundbar en dan youtube muziek afspelen via soundbar er wam1500 speakers. Want youtube zit niet in de samsung app.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:12
Koos35 Gebruiker

Wat is het vermogen en het frequentiebereik van de luidsprekers en is 450 W opgenomen vermogen tijdens gebruik niet erg veel?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:32
wvm Gebruiker

Op de site van Samsung vind je de juiste specificaties. Daar staat dat deze soundbar 50 Watt verbruikt. Standby 3,2 watt.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:36
Rickmeppel Gebruiker

Als hij in het grijs was had ik er één gekocht.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:25
Onoref Gebruiker

Er staan wel ingangen vermeld maar geen uitgangen. Heeft deze ook HDMI doorvoer? Dus HDMI van digibox gaat naar de soundbar en de soundbar gaat dan met HDMI naar de TV?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:24
Soulflame Gebruiker

Mooie aanbieding, maar ik ga ben toch meer geïnteresseerd in de HW-MS650.
Dus als de HW-MS650 nog een keer aangeboden wordt voor de prijs van in November, dan houd ik mij zeker aanbevolen!

Beantwoorden

2 januari 2019 om 19:15
mantiri Gebruiker

Ik ben ook geïnteresseerd in de MS650 (dus niet K650). Deze is een behoorlijke upgrade ten opzichte van de 550 en krijgt veel goede reviews op diverse binnenlandse en buitenlandse tech en hifi sites. Heb helaas de afgelopen aanbieding gemist. Laat maar weer komen iBood ????.

Beantwoorden

4 januari 2019 om 07:50
erikd_o Gebruiker

Sluit ik me bij aan.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:07
snood Gebruiker

kan deze ook als “normale” center speaker gebruikt worden?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:26
straightline Gebruiker

Kan ik mijn bestaande achterste speakers behouden of gaat dit een slechte combinatie zijn?

Heb nu een 5.1 set, de subwoofer gebruiken de kindjes tot vervelens toe als zitbankje. De kabels lopen ook niet zo mooi over de muur langs dr voorkant.

Ik zou dus deze onder tv hangen, maar achterste speakers ook willen behouden

Bedankt.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 16:37
Toto7 Gebruiker

Wou even meegeven dat ik deze enkele maanden geleden kocht via Ibood.

Er was op dat moment ook een actie waardoor je er gratis de surround set SWA700 bij kreeg.

Ik wil toch zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben over de geluidskwaliteit van deze set.

Voor muziek is er geen enkel probleem. Je krijgt een mooi diep geluid met een accetapbele bass.

Het probleem schuilt om een of andere reden in het geluid bij het bekijken van televisie. De set slaagt er niet in om stemmen op een natuurlijke wijze over te brengen.

Het systeem heeft daardoor een verschrikkelijke galm bij dialogen in films, series etc. Zo erg zelfs dat het niet uitstaanbaar is. Ik heb al alles geprobeerd om dit tegen te gaan, maar is blijkbaar eigen aan Samsung?! Het klinkt alsof men getracht heeft om de stemmen van acteurs waarheisgetrouw weer te geven ifv de ruimte waarin ze zich bevinden.

In de praktijk klinkt het echter volledig kunstmatig en is het werelijk niet om aan te horen.

Bijzonder vreemd dat dit dus niet het geval is bij tekst in muziek…

ps: ik heb ook een Samsung televisie, dus zou normaal gezien mooi compatibel moeten zijn…

Beantwoorden

2 januari 2019 om 16:43
Ronaldo1966 Gebruiker

@toto7 niet per ongeluk ook nog het geluid van je TV speakers aanstaan? daar kan wel eens 0,0001 ms verschil in zitten waardoor het lijkt alsof de personen op tv in een blik zitten.

Ik had dat in met m’n Philips TV icm deze soundbar, zodra ik de speakers disabled had was het probleem over.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 18:00
outlaw99 Gebruiker

Bevestig je deze subwoofer aan de televisie of zet je hem (haar) eronder ?

Beantwoorden

4 januari 2019 om 07:58
erikd_o Gebruiker

Dit was de aanbieding op 28 november 2018.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.