26 december 2018 om 00:00
iBOOD

Audio Technica Wireless ANC Over-Ear Hoofdtelefoon

Audio Technica Wireless ANC Hoofdtelefoon

De nieuwe hoofdtelefoon van Audio Technica, met Active Noice Cancelling, High-Res audio en uiteraard is hij draadloos met Bluetooth 4.1.

Specificaties

Merk: Audio Technica
Type: Wireless ANC Hoofdtelefoon ATH-ANC700BT

• Draadloos, Bluetooth 4.1
  • Qualcomm aptX
  • Active Noice Cancelling

• High-Res audio (bij bedraad gebruik)
  • Klankkast: Gesloten
  • Minimale frequentie: 5Hz
  • Maximale frequentie: 40kHz
  • Draadloos: Draadloos (bluetooth)
  • Koptelefoon type: Over-Ear
  • Noise-cancelling: Active
  • Afstands/volumebediening: Universeel
  • Eigenschappen hoofdtelefoon: Afneembare kabel, Draaibare oorschelp, Inklapbaar, Microfoon
  • Diameter speaker (mm): 40mm
  • Aansluiting koptelefoon: jackplug: 3.5mm
  • Kabellengte: 120cm
  • Gewicht (gram): 250g
  • Kleur: Zwart
26 december 2018 om 00:23
Navi98 Gebruiker

https://tweakers.net/pricewatch/1274539/audio-technica-ath-anc700bt-(zwart)/reviews/

Handjevol reviews, ‘toevallig’ allemaal minder dan een week oud. iBOOD, dit voelt op zijn minst lichtjes verdacht. Caveat emptor!

Beantwoorden

26 december 2018 om 00:31
TorgasMick Gebruiker

Als je iets verder zou lezen dan zie je dit:

Verkrijgbaar sinds: 27 november 2018

Beantwoorden

26 december 2018 om 01:10
Moderator Jim Moderator

Hi Navi,

Altijd voorzichtig zijn met het insinueren van dit soort dingen! :-). Dit is een relatief nieuw model, welke door iBOOD wordt aangeboden. Mocht je inhoudelijke vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het graag!

Groet,

Jim

Beantwoorden

26 december 2018 om 11:13
jmeverts Gebruiker

Bellum est sua vitia nosse

Beantwoorden

26 december 2018 om 14:13
stinoo Gebruiker

iBOOD had laatst een review actie voor deze koptelefoon. Je moest 50 euro betalen + een review schrijven. Alle 10 de reviews komen hier dus vandaan. Dat is ook wel te merken aan de kwaliteit van de reviews, je hebt er vrij weinig aan.

Beantwoorden

26 december 2018 om 16:08
LennartDeGeyter Gebruiker

Hoezo “Je hebt er vrij weinig aan”? Ze proberen toch ook gewoon een eerlijke mening te geven? Daar vraagt iBOOD specifiek naar bij mijn weten, een eerlijke mening, voor wie is deze wel en voor wie niet?

Beantwoorden

26 december 2018 om 01:00
thethe2014 Gebruiker

Ik vraag mij alleen af voor welke doelgroep deze verkoop is.

1. Mooie en goed klinkende draadloze koptelefoon.

2. Mooie en goedwerkende Actieve Noise Cancelling koptelefoon.

Val je onder punt 1. kijk dan eens bij Sennheiser en vergeet lekker die ANC.

Val je onder punt 2. Koop oordopjes en klaar.

Beantwoorden

26 december 2018 om 01:12
Moderator Jim Moderator

Hi thethe2014,

Volgens mij ga je hier wel erg kort door de bocht. Oordopjes gebruiken en ANC zijn wel twee heel verschillende ervaringen. Zelf gebruik ik oordopjes, maar een koptelefoon met ANC geeft wel een heel andere ervaring dan oordopjes (zeker in bijvoorbeeld het vliegtuig!)

Fijne Kerst!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

26 december 2018 om 08:45
Hukkel Gebruiker

Jim geef dit figuur geen aandacht. Laat hem lekker tegen vliegtuigen vol mensen preken dat ze oordoppen moeten kopen.

Beantwoorden

26 december 2018 om 09:38
Card Nox Gebruiker

Mbt punt 2, dit is lange tijd ook mijn mening geweest. Tot ik de Sony WH-1000XM2 ‘gratis’ bij mijn XZ2 Compact telefoon kreeg. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het 2 compleet andere zaken zijn. Deze ANC koptelefoon filtert nagenoeg alle ruis weg in bv een vliegtuig of trein waar dit bij in ears niet is. Gebruik hem bijna dagelijks op kantoor en zelfs gesprekken van collega’s worden nagenoeg niet waarneembaar wanneer de muziek zacht aan staat.

Beantwoorden

26 december 2018 om 03:28
LeShinigami Gebruiker

Kan iemand deze vergelijken met bv een Bose Q35? Ik ben er mij van bewust dat de Bose 3x duurder is, maar wilt dit dan zeggen dat de Bose 3x beter is?

Ben ook al enkele weken aant het kijken voor een gaming headset (compatibel met PS4), maar heb de indruk dat ik niet te veel moet hopen dat iBood zoiets zal aanbieden.

Beantwoorden

26 december 2018 om 16:21
Bartcam Gebruiker

Beste,

Om even op jou PS4 deel te antwoorden.

Standaard zal een PS4 enkel “pairen” met de speciale ps4 headsets (silver, gold of platinum) en elke andere headset weigeren.

Je kan dit oplossen door een bleutooth dongle aan te schaffen, of de headset gewoon bedraad aan te sluiten op je controller (verlies je wel de mic optie)

Ik heb zelf een sony wh1000-mk3 en zelfs die wou dus niet pairen met ps4. Gelukkig wel met mijn televisie dus ik kon het zo oplossen. ook daar is de “mic” functie wel niet beschikbaar.

Beantwoorden

26 december 2018 om 18:14
LeShinigami Gebruiker

Beste Bartcam,

Je hebt maar deels gelijk, Sony heeft de bluetooth standaard geblokkeerd en enkel headsets met een licensie kunnen pairen (vaak draadloos via usb dongle). Sommige Logitech, Turtle Beach, Corsair, HyperX, … headsets hebben die licensie en kunnen dus probleemloos met de PS4 werken inc. mic. Dit zijn dan speciale gamers headsets die vaak tussen de 90 en 300 euro kosten en vroeg me dus af of iBood dergelijke headsets al reeds heeft aangeboden (en of dit regelmatig gebeurt).

Beantwoorden

26 december 2018 om 08:20
elrolo Gebruiker

Dank voor de reviews! Scheelt een hoop zoekwerk. Zoek echt een goede Nc voor lange reizen in het vleigtuig, maar lees dat ik toch bij Bose of Sony moet zijn

Beantwoorden

26 december 2018 om 08:49
Hukkel Gebruiker

Ik denk dat je beter een review van iemand kan lezen die meerdere anc sets heeft getest. Want over het algemeen lijken mensen niet te snappen wat anc is en wanneer het werkt en wanneer niet.

Beantwoorden

26 december 2018 om 16:10
LennartDeGeyter Gebruiker

Als prijs geen enkele issue is, zou ik voor Sony gaan. Daarnaast is dit nog steeds een goeie koop, en hoewel de ANC iets minder is dan bij de duurdere sets, zal het ook op het vliegtuig een wereld van verschil maken.

Beantwoorden

26 december 2018 om 16:23
Bartcam Gebruiker

Hey Elroro,

Ik heb zelf de sony WH1000-XM3 en ik kan je verzekeren, de anc is TOP. je kan hem in verschillende “standen” zetten waardoor er net zoveel gefilterd wordt als je zelf wilt. Als je hem op max zet komt er echt wel geen geluid meer binnen.

Beantwoorden

26 december 2018 om 10:00
jos.elders Gebruiker

Betekent de vermelding van microfoon ook dat je hem kunt gebruiken voor bellen en gaming?

Beantwoorden

26 december 2018 om 23:23
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jos.elders,

Je kunt hem inderdaad ook gebruiken om mee te bellen en te gamen, al hangt het er wel wat vanaf waar je op wilt gamen.

Beantwoorden

26 december 2018 om 12:03
floorcrijns Gebruiker

Kan ik deze hoofdtelefoon gelijktijdig pairen met mobiel en notebook?

Beantwoorden

26 december 2018 om 23:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond floorcrijns,

Bedoel je dan dat je hem tegelijkertijd kunt gebruiken op je mobiel en notebook, dus dat hij met beide tegelijk verbonden is?

Beantwoorden

26 december 2018 om 13:17
xxbellexx Gebruiker

Ik vind het belangrijk dat aan de buitenkant mijn muziek niet te horen is, bv in stilte-coupé in de trein. Hoe weet ik of deze koptelefoon voldoet?

Beantwoorden

26 december 2018 om 23:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond xxbellexx,

Dat is wat lastig te zeggen, maar mijn ervaring is wel dat over-ear hoofdtelefoons niet veel geluid naar buiten toe hebben. In hoeverre dat met deze ook zo is heb ik helaas geen ervaring mee. Misschien zijn er forummers die deze al hebben en dit willen delen.

Beantwoorden

26 december 2018 om 14:39
frankjorissen2 Gebruiker

Hoe krachtig (liefst in -dB) is de ACN aub ?

Beantwoorden

26 december 2018 om 15:42
Deurgordijn1290 Gebruiker
26 december 2018 om 21:01
andraatje Gebruiker

Ik mag ervan uitgaan dat er een garantie van 2 jaar geldt?

Beantwoorden

26 december 2018 om 21:14
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Bij nieuwe producten mag je daar altijd wel van uitgaan

Beantwoorden

26 december 2018 om 21:53
Moderator Jim Moderator

Hi Andraatje!

Zeker! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.