22 december 2018 om 00:00
iBOOD

Asus 2-in-1 Laptop / Tablet | 10,1"

Asus 2-in-1 Laptop / Tablet | 10,1"

Heb je een desktop of een grote laptop? Deze Asus werkt prima als tweede apparaat. Bijvoorbeeld om mee te nemen op vakantie.

Specificaties

Merk: Asus        
Type: R105HA-GR051T
Garantie: 2 jaar

• Loskoppelbaar toetsenbord
  • Intel QuadCore Atom
  • Windows 10 + Office Mobile

Processor
Processor: Intel® Quad-Core Atom ™
Versie: x5-Z8350
Kloksnelheid: tot 1,92 GHz
Cache: 2 MB

Besturingssysteem
Windows 10 (64-bits)
Office: Word Mobile, Excel Mobile, PowerPoint Mobile en OneNote

Beeldscherm
Diameter: 10.1”
Ultra Slim
Helderheid: 400 cd/m2
Resolutie: WXGA 1280x800
Beeldverhouding: 16:10
Glanzend scherm
NTSC: 60%
Touchscreen

Geheugen
DDR3 2GB
Uitbreidbaar: Nee
Opslag: EMMC / ISSD (32G)
Externe videoweergavemodi: HDMI 1.4

Grafisch
IGPU Intel HD Graphics 400
Videocamera 2.0M webcamera (vast type)

Connectiviteit
Wireless 802.11ac
Bluetooth: 4.1 (Dual-band) 1
Kaartlezer: Micro SD (SDXC)
USB: 1x (2.0)
microUSB: 1x (2.0)
microHDMI: 1x
Hoofdtelefoon/Audio-in: 1x

Audio
Ingebouwde luidspreker
Ingebouwde array-microfoon
Audio door ICEpower®

Opladen
10 W AC-adapter
Opladen via USB
5V DC, 2A, 10W, Input: 100 ~ 240V AC, 50 / 60Hz universeel
Batterij: 32WHrs, 1S2P, 2-cell Li-ion

Toetsenbord
Chiclet-toetsenbord

Gewicht: 1,08 kg (incl. batterij)
Afmetingen dichtgeklapt: 26,1 (B) x 17,5 (D) x 2,00 (H) cm
Afmetingen tablet: 26,1 (B) x 17,5 (D) x 0,90 ~ 0,90 (H) cm

22 december 2018 om 01:59
Dennisvdweg Gebruiker

Lol, Windows 10 op een 32GB opslag en 2GB werkgeheugen laptop.

Beantwoorden

22 december 2018 om 06:29
voc Gebruiker

Kan je aangeven wat precies lol is

Beantwoorden

22 december 2018 om 07:44
delangebert Gebruiker

LOL=Laughing out loud, hardop lachen.

Beantwoorden

22 december 2018 om 08:25
MisterSqueaky Gebruiker

Is vrij standaard met dit soort miniboekjes. Je ziet ze ook met 1 gb.

Het werkt. Heel traag natuurlijk, dat wel. En je hebt bij iedere upgrade een uitdaging om je schijfruimte niet vol te laten lopen.

Beantwoorden

22 december 2018 om 09:59
jbusser Gebruiker

Nou????

Ik heb een, al wat oudere acer variant met 32GB/1GB, windows 10 en dual core intel processor. In theorie nietbzo snel maar in de praktijk prima hybride, albzoal het voor gamen wel veel tekort komen.

Opstarten is nog steeds een kwestie van seconden en office werkt feilloos. Ook netflix, youtube fotobewerking.. prima. Enige minpunt vind ik het gebrek aan ingebouwde opslag, maar daarvoor is een microSD slot en USB3 aansluiting aanwezig.

Vooral het handzame formaat is super!

Ja, voor kantoor-, streaming-, en internetgebruik werkt het prims, de Acer wel tenminste.

Voor tablet/laptop hybride

Beantwoorden

22 december 2018 om 08:44
guusgeluk Gebruiker

Op internet verkrijgbaar in 3 kleuren van € 229 !  voor € 199 zonder verzendkosten. Toch vreemd iedere keer die adviesprijzen ????

Beantwoorden

22 december 2018 om 08:53
Jellyhead Gebruiker

Adviesprijs van de fabrikant ligt idd altijd hoger. Zijn vaak ook van moment toen product net op de markt kwam. Ik vind dat niet zo vreemd

Beantwoorden

22 december 2018 om 09:31
Grrrrrene Gebruiker

Wat ik vreemd vind is dat er bij iedere aanbieding met een vanafprijs weer iemand is die komt melden dat de adviesprijs niet overeenkomt met online prijzen. Iedere keer dezelfde opmerkingen van mensen die niet snappen dat er maar een vaste prijs is om mee te vergelijken: de adviesprijs.

Beantwoorden

22 december 2018 om 09:33
guusgeluk Gebruiker

Ik vind dat ook niet vreemd maar wel als de adviesprijs bij de ene winkel € 80 meer is dan bij een andere.

Beantwoorden

22 december 2018 om 10:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen guusgeluk,

Zoals hierboven al wordt aangegeven hanteert iBOOD de oorspronkelijke adviesprijs van de fabrikant. De van voor prijzen die je bij andere winkels ziet zijn geen originele adviesprijzen, maar prijzen waarvoor het product eerder door ze werd aangeboden.

Beantwoorden

22 december 2018 om 10:31
guusgeluk Gebruiker

Bedankt voor de toelichting!

Beantwoorden

22 december 2018 om 08:50
Trinsec Gebruiker

Tjonge, je gaat niet echt blij worden met dat ding met deze specs.

Beantwoorden

22 december 2018 om 08:58
MisterSqueaky Gebruiker

Hangt er van af waar je hem voor gebruikt. Filmpje kijken in de trein, beetje candy crush spelen, notulen doorlezen etc. gaat prima lukken. Wel sdkaartje erin voor die films.

Serieus huis- of kantoorwerk.. nee. Office mobile is daarvoor te beperkt en de schijfruimte te klein om een volwaardige office te installeren. Een alternatief als libreoffice op usb stick is ook niet ideaal.

Voor ibood: oplaadbaar via usb… dus ook via een powerbank of met een speciale losse adapter ?

Beantwoorden

22 december 2018 om 09:11
qietje Gebruiker

Ik zit er over na te denken om deze aan te schaffen. Maar twijfel. Misschien kunnen jullie me helpen. We gaan hem het meeste gebruiken voor de Kids dat ze Netflix kunnen kijken  en misschien paar spelletjes? En misschien voor ons zelf beetje op internet als je wat wilt opzoeken. Is deze wel voor geschikt denk? Omdat ik reacties lees over het geheugen en updates en dat ie traag is. Let me know. Groetjes

Beantwoorden

22 december 2018 om 10:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen qietje,

Voor internetten, netflixen en wat browser spelletjes is hij zeker wel geschikt.

Beantwoorden

22 december 2018 om 10:24
feyezuid Gebruiker

Ik wil nou antwoord hebben, betreft Bestelnummer: SO2707352, deze zou eerst de 14e verstuurd worden, toen werd het de 18e, toen weer een dag later, dan zou ie eindelijk vandaag de 22e bezorgd gaan worden en nu staat er dit bij dat verschrikkelijke dramabedrijf DHl:

VOLG DE ZENDING VAN IBOODBEZORGING OP DIT MOMENT VERHINDERD, HET PAKKET HEEFT 1 À 2 DAGEN VERTRAGING

Ik wil mijn bestelling voor de kerst binnen hebben zoals aangegeven was!!!!

Beantwoorden

22 december 2018 om 10:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen feyezuid,

Wat vervelend dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Ik ga het doorgeven aan iBOOD en die zullen hierover na het weekend contact met je opnemen. Wij moderators hebben geen toegang tot de iBOOD systemen en kunnen helaas niet voor je nakijken wat er aan de hand is met je verzending.

Beantwoorden

22 december 2018 om 16:07
hupkedupke Gebruiker

Ff kleine aanvulling: DHL Parcel is inderdaad ruk. (Voorheen was dit Selektvracht,  toen kwamen ze in privé auto met magneetsticker op de deur en rook je pakje naar zware shag gemarineerd met natte hond )

DHL Parcel vooral NIET over 1 kam scheren met DHL Express, dát is wél een deugdelijk bedrijf (al gaat bij elke courier wel eens iets mis)

Ik heb al vaker contact gehad met iBood over de keuze van courier, je betaalt per slot een premium fee van minstens 5,95 en er wordt gebruik gemaakt van dit bedrijf. Er was begrip, er is zelfs een projectgroep die dit moet managen, echter iBood heeft contractuele verplichtingen dus heeft tijd nodig. Voor mij staat 1 ding vast: levering zal alleen verbeteren als er een andere transporteur komt.

Beantwoorden

22 december 2018 om 10:26
fpsbig Gebruiker

Ja ik heb een soort gelijk iets van asus allwen dam zonder touch panel. Maar alleen voor erbij. Als enige pc in huis kan ik t niet aanraden. Beetje internetten en netflix gaat wel prima maar daar houd t wel mee op. 10 tabs open hebben staan is ook niet lekker. Al met al voor dat geld prima maar hangt er dus helemaal vanaf hoe je m gaat gebruiken. Als je 1 pc in huis wil waar je lang me kan doen koop iets met een i3 en 4 of 8 gb werkgeheugen is wel te krijgen voor rond de 4 a 500 en kan je voor office en huis gebruik jaren mew voort.

Beantwoorden

22 december 2018 om 11:18
bugsfunny Gebruiker

Updaten wordt puzzelen gezien het beperkte geheugen. En dan hebben we het nog niet gehad over de beroerde en onbeschofte sevice van Asus. In dit geval wordt goedkoop duurkoop!

Beantwoorden

22 december 2018 om 15:17
johnpaulkloosterman Gebruiker

Zeer leuke prijs, maar vraag je zelf echt af wat je hiermee wilt doen. Ik heb er zelf twee en eerlijk gezegd gebruikte ik ze om er op te internetten en wat op te schrijven. Een Windows update draaien is een ramp, want je bent altijd bezig met het oplossen van ruimtegebrek. Een grote Windows (feature) update verwerken kost je ongeveer 8 uur (van de week weer gedaan). Voor kleinere updates kun je gemakkelijk een uur voor uittrekken. Er was een reden dat ik er twee heb ;).

Daarnaast duurt het opladen heel erg lang. Toegeven de laptop heeft een fantastische accu (na 2 jaar nog steeds 8 uur), maar zolang duurt het opladen ook en dat met een micro USB kabel van net een meter. Een langere USB kabel laadt vaak niet eens op. Neem daarom maar een verlengkabel van de Action mee.

Google docs is niet vooruit te branden en Gmail vraagt het nodige geduld van je. Eerlijk gezegd alles wat je je op het web wilt doen (meer dan wat browsen) zal traag zijn en tegenvallen.

Waar kun je het wel voor gebruiken? Wat surfen en met Office lokaal werken. Filmpje kijken kan mits je niet gaat streamen zoals bijvoorbeeld Netflix.

Kinderen ga je hier ook geen plezier mee doen. Te weinig geheugen en te traag om als laptop te gebruiken. Een goede tablet zal beter in de smaak vallen.

Beantwoorden

22 december 2018 om 17:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag johnpaulkloosterman,

Bedankt voor het uitgebreid delen van je ervaringen, wordt gewaardeerd :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.