20 december 2018 om 00:00
iBOOD

Monster Firecracker HD Bluetooth Speaker

Monster Firecracker HD BT-Speaker

Een monster van een speaker! Maar dan in de positieve zin van het woord: de speaker is sterk, stoer en krachtig. En dan is hij ook nog voorzien van een handige lamp!

Specificaties

Merk: Monster
Type: 129112-00 | Firecracker High Definition Bluetooth Speaker
Garantie: 2 jaar

• Passieve bas-radiator
  • Twee full-range drivers
  • Pure Monster Sound draadloos met NFC

• Stereogeluid (uit 2 full-range drivers) met passieve bas-radiator
  • Hoge verstaanbaarheidsmicrofoon om telefoontjes te beantwoorden
  • Meer dan 25 uur achterelkaar muziek afspelen
  • Spatwaterbestendig (IPX-5)
  • Heavy-duty behuizing met bijpassende riem en karabijnhaak
  • Afgedichte poort voor aux-in (3,5 mm) en voeding
  • Ingebouwd ledlicht om je weg te verlichten of voor extra licht bij het maken van foto's
  • Kleurtemperatuur ledlicht: 5000 K (daglicht)
20 december 2018 om 00:05
michielrote Gebruiker

Het valt me op dat de afgelopen tijd diverse speakers e.d. bij jullie worden aangeboden zonder vermelding van de output wattage. Is daar een reden voor?

Dus geen idee hoe luid deze speaker muziek kan afspelen. Is het 2x 3W dan is het een absolute miskoop!! Graag opheldering!

Beantwoorden

20 december 2018 om 00:19
Moderator Paul Moderator

Fabrikanten laten de vermelding in wattage steeds vaker weg, omdat dit niet alles zegt over geluidssterkte e.d. 
Monster heeft dit gegeven zelf ook niet op de eigen website staan. 

Op deze website vind je een filmpje bij de gegevens, wellicht geeft dat meer duidelijkheid:
https://monsterproducts.com.au/shop/speakers/superstar-firecracker-high-definition-bluetooth-speaker-black-gold

Beantwoorden

20 december 2018 om 00:21
Stefananas Gebruiker

Ik sluit me aan bij @michielrote

Het is vast iemands taak bij iBood om de specificaties zo uitgebreid en goed mogelijk neer te zetten, maar misschien is diegene wel met vakantie..

Beantwoorden

20 december 2018 om 00:46
Moderator Paul Moderator

Vakantie zou fijn zijn, maar dat is niet de oorzaak.

Fabrikanten vermelden dit gegeven steeds minder vaak in de specificaties. Als die informatie niet beschikbaar is gesteld, kan iBOOD het ook niet bij de deal weergeven. Bij andere aanbieders is het eveneens niet terug te vinden.

Beantwoorden

20 december 2018 om 01:06
tang Gebruiker

Paul heeft gelijk. Het vermogen (in Watt) is niet belangrijk. Het zegt vrijwel niets.

Je kunt een box hierop niet beoordelen.

Ik zou gewoon test lezen. Monster durf ik haast wel blind te kopen voor dit geld.

Beantwoorden

20 december 2018 om 16:31
rogier1976 Gebruiker

Niet om je te plagen maar het vermogen van de speakers gebruiken om een idee te krijgen hoe luid ze kunnen spelen is tricky. Speakers uitkiezen moet je echt op gehoor doen. Als “kleine” speakers met hoog vermogen worden geadverteerd dan is het vaak to good to be true (uitzonderingen zoals Devialet Phantom). Hoe hoog is het rendement van de speaker, hoe kwalitatief is de DAC, versterker en voeding?

Beantwoorden

20 december 2018 om 05:06
Under_World Gebruiker

Iemand ervaring met deze speaker?

Beantwoorden

20 december 2018 om 06:41
Wirit Gebruiker

Als technische informatie ook al niet meer belangrijk is !?  Niks specificaties, ook geen afmetingen ? Dan kan je beter in een winkel terecht. Sorry Ibood…

Beantwoorden

20 december 2018 om 07:38
peterderooij Gebruiker

afm.: 17.8cm x 6.6cm x 6.6cm

gewicht 490 gram

Beantwoorden

20 december 2018 om 07:55
peterderooij Gebruiker

bovenvermelde info komt van monsterproducts.com.au

op www.monsterstore.fr staat echter weer wat anders: Dimensions (HxLxP): 16,5 x 23,2 x 7,3 cm

IBOOD moet maar even meten :-)

Beantwoorden

20 december 2018 om 11:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wirit,

Dat had er inderdaad wel bij mogen staan. Ik vraag even de afmetingen na.

Beantwoorden

20 december 2018 om 11:05
johnnysapporo Gebruiker

Reviews die ik lees zijn goed

Beantwoorden

21 december 2018 om 06:28
CeeJaytje Gebruiker

Ik hoop dat deze Monster bluetooth speaker nog eens langs komt. Ik had hem in mijn winkelwagen gelegd maar vergeten af te rekenen gisteravond. Volgende keer beter..

Beantwoorden

28 december 2018 om 18:55
HeraldBecker1976 Gebruiker

Gisteren binnen gekregen en kort even getest. Zit een verdomd fijn geluid in!

Beantwoorden

28 december 2018 om 19:05
Moderator Jelle Moderator

Veel plezier met je aankoop Herald.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.