6 november 2018 om 00:00
iBOOD

Fresh ‘n Rebel Rockbox Fold Bluetooth Speaker

Fresh ‘n Rebel Rockbox Speaker

Muziek- en designjunkies, beiden zullen onder de indruk zijn van deze compacte draadloze speaker.

Specificaties

Merk: Fresh ‘n Rebel
Type: Rockbox Fold Bluetooth Speaker
Garantie: 2 jaar

• Eersteklas drivers en bas
  • Hoogwaardige materialen
  • Tot wel 20 uur non-stop muziek

Technische details

• Bluetooth 4.0
  • Audio-ingang
  • Audio-uitgang
  • Oplaadbare batterij van 4000 mAh
  • Gemiddelde afspeelduur: 20 uur
  • DC-ingang: Max. 5 V / 1 A (micro-USB)
  • USB-uitgang: 5 V/1 A
  • Uitgangsvermogen: 2x 5 W

Oplaadduur

• Oplader van 0,5 A: 8 h
  • Oplader van 1 A: 4 h
  • Oplader van 2 A: 2 h

In de doos

• Rockbox Fold Fabriq Edition
  • Micro-USB-kabel
  • Audiokabel van 3,5 mm
  • Handleiding

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen: 175 x 67 x 25 mm
  • Gewicht: 396 g
6 november 2018 om 03:07
Cath22 Gebruiker

Lange audiokabel zit erbij zeg, maar liefst 3,5 mm ????????

Beantwoorden

6 november 2018 om 04:11
filipvt Gebruiker

Beetje ongelukkig geformuleerd….maar 3,5 mm slaat op de benaming vd audiostekker die er aan zit. 3,5mm is dus de stekker die past in hoofdtelefoonaansluiting van bvb smartphone of tablet.

Beantwoorden

6 november 2018 om 07:54
Moderator Jelle Moderator

Zoals filipvt zegt is het inderdaad een onhandig geformuleerd. Ik ga zorgen dat het aangepast gaat worden Cath,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:02
Cath22 Gebruiker

Haha, ja dat wist ik ook wel, maar de emoji zijn veranderd in vraagtekens.

Beantwoorden

6 november 2018 om 14:36
JeroenvdWijst Gebruiker

Een paar jaar geleden heb ik eenzelfde Rockbox gekocht (niet in de aanbieding; aanschaftijd was toentertijd rond de 60 euro).

Het is een prima geluidbox, zeker voor dit geld. De ingebouwde accu kan gebruikt worden om je telefoon mee op te laden, al gaat dat natuurlijk wel ten koste van de speeltijd. Geluid is erg goed te noemen: voldoende bass en hoge tonen.  Het is natuurlijk geen geluidsbox als een JBL of Bose van 100+ euro,, maar dan moet je ook niet verwachten voor een model als dit. Het geluid is prima te noemen!

Ontwerp is degelijk: speaker voelt ook”zwaar” aan. Knoppen bovenop zijn touch knoppen welke oplichten als je ze in drukt. Dus geen fysieke drukknoppen. Speaker ziet er mooi uit, ook qua formaat is het prima!

Beantwoorden

6 november 2018 om 14:43
Moderator Jelle Moderator

Dank voor je positieve reactie Jeroen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:02
Koos35 Gebruiker

Ik ben het volledig met Jeroen eens, deze Rockbox gaat altijd mee op vakantie e.d. Prima geluid en als oplader voor je mobieltje te gebruiken. Een aanrader dus.

Beantwoorden

6 november 2018 om 17:19
martinus1979 Gebruiker

Ik gebruikt hem zelf bij de laptop als externe luidspreker.

Het geluid is goed, batterij gaat ook lang mee, ik heb hem in muntgroen.

Het 3,5 kabeltje is circa 30 cm lang.

Het oplaadkabelte ook ongeveer 30 cm, ik gebruik zelf altijd een langer kabeltje die bij mijn telefoon is geleverd.

Beantwoorden

6 november 2018 om 19:48
Hanzelll Gebruiker

Ik zie dat de verzend datum 8-11 is. Ik heb ook een ferm zaag besteld een paar dagen geleden die ook op 8-11 wordt verzonden. Kan dit eventueel samen besteld worden dat bij 1 product de verzendkosten vervalt of is dit niet mogelijk ? Ik hoor het graag!

Beantwoorden

6 november 2018 om 21:51
Moderator Jim Moderator

Hi Hanzell!

Dit is helaas alleen mogelijk als de Ferm Zaag op dezelfde dag is besteld, bij het inkoop proces worden de artikelen apart ingekocht, vandaar het verschil in verzendkosten. Stel dat de zaag wel beschikbaar was geweest, dan had je het best een bestelling kunnen doen met de twee artikelen samen en daarna allebei de aparte bestellingen kunnen annuleren.

Groet!

Jim

Beantwoorden

6 november 2018 om 23:23
Hanzelll Gebruiker

Ik snap ‘m!

Helaas.  Toch bedankt voor je antwoord!

Mvg, Hans

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.