24 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Philips Micromuzieksysteem | Bluetooth | BTM2560/12

Philips Micromuzieksysteem

Even een CD'tje opzetten, een persoonlijke playlist afluisteren via een USB-stick of simpelweg je Spotify-bibliotheek afspelen; met dit muzieksysteem van Philips kan het allemaal.

Specificaties

Merk: Philips
Type: Micromuzieksysteem (BTM2560/12)
Garantie: 2 jaar

• USB, CD & Bluetooth
  • Vermogen van 70 W
  • Werkt ook als radio

Audioweergave

• Discafspeelmodi: Snel vooruit-/achteruitspoelen; Volgende/vorige nummer zoeken; Herhalen/shuffle/programmeren
  • Media afspelen: CD; CD-R/RW; MP3-CD; USB Flash Drive
  • USB-modi voor directe weergave: Snel achteruitspoelen/snel vooruitspoelen; Spelen/pauze; Stoppen; Vorige/volgende; Herhalen; Shuffle; Programma afspelen

Connectiviteit

• Bluetooth: Ja
  • Bluetooth-profielen: A2DP; AVRCP
  • Audio-ingang (3,5 mm): Ja
  • USB: USB-poort, max. 2 A Opladen

Accessoires

• Meegeleverde accessoires: FM-antenne
  • Afstandsbediening: Afstandsbediening met 21 toetsen
  • Snelstartgids: Ja

Tuner/ontvangst/transmissie

• Tunerbereik: FM-stereo
  • Voorkeurzenders: 20
  • Tunerverbetering: Automatisch digitaal afstemmen

Geluid

• Maximaal uitgangsvermogen (RMS): 70W
  • Geluidsverbetering: Digital Sound Control

Luidsprekers

• Luidsprekerdrivers: 4 inch woofer; Dome-tweeter
  • Luidsprekertypen: Bass Reflex-luidsprekersysteem

Comfort

• Alarmfuncties: CD-alarm; Radio-alarm; USB-alarm
  • Klok: Op het hoofdscherm; Sleeptimer
  • Schermtype: LED-display
  • Ladertype: Lade

Vermogen

• Stroomvoorziening: 100 - 240 V AC, 50/60 Hz

Afmetingen

• Breedte hoofdunit: 220 mm
  • Hoogte hoofdunit: 104 mm
  • Diepte hoofdunit: 231 mm
  • Breedte van de hoofdluidspreker: 140 mm
  • Hoogte van de hoofdluidspreker: 260 mm
  • Diepte van de hoofdluidspreker: 185 mm
  • Breedte van de verpakking: 383 mm
  • Hoogte van de verpakking: 348 mm
  • Diepte van de verpakking: 358 mm
  • Brutogewicht: 7,5 kg
  • Nettogewicht: 5,3 kg
24 oktober 2018 om 06:54
Roger_Kumps Gebruiker

Opgepast : Normaal verdwijnt de FM-band in 2022 (en wordt vervangen door de DAB + – band) Vanaf dat moment is het toestel klaar voor het containerpark

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 07:14
padyrik Gebruiker

Het is nu al geweten dat de FM-band pas later zal verdwijnen ( Belgie), heeft ook geen invloed op de cd speler en andere afspeelmogelijkheden toch…en men kan later nog een los DAB toestelletje toevoegen en op het bestaande muzieksysteem plaatsen.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 07:15
uceroy Gebruiker

Dan kan hij nog steeds CD, USB en bluetooth..? Maar wel handig om te weten als je alleen radio luistert. Waar wordt gezegd dat FM in 2022 eindigt?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:26
MADpalace Gebruiker

Ik neem toch aan dat je ook gewoon een “externe” antenne kan aansluiten? Dus gewoon de kabel? Daar blijft FM echt nog wel een aantal jaren…

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:38
edenjose Gebruiker

FM zal nog een fors aantal jaren blijven, al was het alleen al vanwege de forse investeringen die alle radiozenders moeten doen vanwege DAB+. Bovendien klinkt DAB+ tot nu voor geen meter! (heeft ook met die investeringen te maken). Ik heb zowel FM als DAB+ in m’n auto en gebruik DAB nauwelijks vanwege de abominabel slechte muziek kwaliteit. (o.a. totaal gebrek aan laag!)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:33
lumat Gebruiker

In Vlaanderen et is/was inderdaad de bedoeling om de FM uitzendingen van de nationale zenders (VRT en Medialaan (Q, JOE, …)) te stoppen in 2022. De lokale zenders kunnen dan profiteren van de vrijgekomen frequenties en zullen dus nog wel effe blijven uitzenden op FM.
Of dit nu verlengd wordt, of niet… ik vind het op dit moment ook wel “onnozel” om nu nog een radio te kopen die geen DAB+ ondersteunt.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Roger_Kumps,

Er zitten nog voldoende andere functies op deze leuke set die hem het kopen waard maken. Zelf heb ik een soortgelijke set en maak helemaal geen gebruik van de FM. Ik luister gewoon radio vanaf mijn telefoon/tablet en dan via bluetooth naar de set. :-)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 18:39
padyrik Gebruiker

Dit noemen ze “nagels met koppen slaan” wat u zegt is heel juist, en het ie een pracht van een prijsje.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 07:22
Wolfman666 Gebruiker

Hallo, Ga de usb op alle usb sticks?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wolfman666,

Bedoel je of alle USB sticks erop kunnen?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:37
Moderator Niek Moderator

Dit zijn de USB specificaties,

USB-afspeelfunctie:

• Type A, USB Direct 2.0, 5 V / 1 A,  MSC-bestandsindeling, FAT 16/32,
• Ondersteuning voor USB tot 32 G

Compatibele USB-apparaten:

• USB-flashgeheugen (USB 2.0 of USB 1.1)
• USB-flashspelers (USB 2.0 of USB 1.1)
• geheugenkaarten (er is wel een aanvullende kaartlezer vereist voor gebruik in combinatie met dit apparaat).

Ondersteunde USB-indelingen:

• USB of bestandsindeling van geheugen: FAT12, FAT16, FAT32 (sectorformaat: 512 bytes)
• MP3-bitsnelheid (gegevenssnelheid): 32-320 Kbps en variabele bitsnelheid
• Mappen met maximaal 8 niveaus
• Aantal albums/mappen: maximaal 99
• Aantal tracks/titels: maximaal 999
• Bestandsnaam in Unicode UTF8 (maximumlengte: 32 bytes)

Niet-ondersteunde USB-indelingen:

• Lege albums: een leeg album is een album dat geen MP3- of WMA-bestanden bevat. Lege albums worden niet op het display weergegeven.
• Niet-ondersteunde bestandsindelingen worden overgeslagen. Zo worden bijvoorbeeld Word-documenten (.doc) of MP3-bestanden met de extensie .dlf genegeerd en niet afgespeeld.
• WMA-, AAC-, WAV- en PCMaudiobestanden
• WMA-bestanden die beveiligd zijn met DRM (.wav, .m4a, .m4p, .mp4, .aac)
• WMA-bestanden in ‘lossless’- indeling

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 07:57
mdrongelen Gebruiker

Hooi

Hoe lang kan het duren eer iBOOD reageert op een serviceverzoek?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi mdrongelen,

Normaliter ontvang je binnen 48 uur reactie. Voor de zekerheid heb ik je vraag even doorgezet naar mijn collega’s, zodat zij kunnen checken of jouw serviceverzoek goed is binnengekomen, want ik verwacht dat je vraag ergens vandaan komt :-)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:17
A.J.W. Gebruiker

Is deze met telescoop antenne en CAI aansluiting?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen A.J.W,

Hij heeft geen telescoop antenne en geen CAI aansluiting, maar een antenne draadje.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:48
szwanikken Gebruiker

Dan luister je toch gewoon radio via Bluetooth?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen szwanikken,

Dat werkt inderdaad ook prima en is een goed alternatief mocht de FM in de toekomst toch helemaal verdwijnen. Al verwacht ik dat dat nog wel even gaat duren.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 13:28
woutertju Gebruiker

lijkt me niet erg goed voor de batterij van je telefoon als je dat lang doet. zou er dan eerder een rasp-pi+musicbox of een chromecast audio er aan hangen.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:08
MrMarcie Gebruiker

Besteld, ben benieuwd. Zocht nog wat geluid voor bij de PC. Voor deze prijs mooie extra features als CD speler bijv. Heb ik er nog heel veel van ;)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MrMarcie,

Leuk om te horen! Veel plezier met dit leuke setje. Ik kan uit ervaring zeggen dat je er geen spijt van gaat krijgen :-)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 13:16
renem123 Gebruiker

Zou de set ook aan te sluiten zijn op een led tv zodat het geluid van de tv over de boxen van de set gaat, en zou het geluid dan ook synchroon lopen of met vertraging?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 13:26

Indien je de juiste aansluitingen op je tv en de correcte kabels hebt, dan  is dit mogelijk via de 3,5 mm jack in in Philips systeem.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 13:48
renem123 Gebruiker

Bedankt, hij is besteld, de vrouw wou graag wat muziek in onze woonkeuken, met deze mogelijkheden gaat ze tevreden zijn en ik hoop het dan ook nog voor elkaar te krijgen dat het geluid van de tv over de boxen gaat als extra.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 17:11
amnon Gebruiker

Mijn vader had ook een micro setje van Philips en als je hem uit zette en weer aan, dan ging ie vrolijk weer naar nummer 1 op de USB stick i.p.v. waar ie gebleven was bij het uit zetten… Zo bloed irritant… Heeft deze dat ook?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 17:12

Dit heb ik niet kunnen achterhalen en durf ik dus niet met zekerheid te zeggen, amnon.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 17:14
aalbers.sw Gebruiker

Is het ook mogelijk om een platenspeler hierop aan te sluiten? Dient dit dan ook als versterker?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 18:14
tim99 Gebruiker

Dat is een vraag die met ja mits moet worden beantwoord. Alles met een koptelefoonuitgang kan met die uitgang zonder extra voorzieningen worden aangesloten via de audioingang op het setje. Als je een platenspeler via de line uitgang van de platenspeler wilt aansluiten dan hangt het van het uitgaande vermogen van de line-out van je platenspeler af of dit rechtstreeks kan of alleen met voorversterker.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:10
Ardecco Gebruiker

Zijn de boxen draadloos of zijn deze via een kabel met elkaar verbonden?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ardecco,

De boxen zijn via een kabel verbonden.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 20:43
Opslag Gebruiker

He jammer. uitverkocht!

Had er graag een willen bestellen. Niet nog ergens een beetje voorraad?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 22:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Opslag,

Er komt helaas geen nieuwe voorraad meer bij, maar mocht je hem graag nog eens voorbij zien komen dan kun je hier altijd de inkopers tippen :-)

Beantwoorden

9 november 2018 om 16:32
mrjoeri Gebruiker

Manmanman, voor de zoveelste keer een product gekocht dat vervolgens pas veel te laat geleverd wordt. Al twee keer uitgesteld…

Beantwoorden

12 november 2018 om 09:29
Annie2 Gebruiker

Hier idem dito. Ook tweede maal dat wij iets bestellen en niet ontvangen. Waarom zet IBOOD producten op hun site als ze niet kunnen leveren???

Beantwoorden

14 november 2018 om 18:53
MrMarcie Gebruiker

Zit ook nog steeds te wachten, wel teleurstellend.

Beantwoorden

15 november 2018 om 16:51
aalbers.sw Gebruiker

Het is toch wel bijzonder. Amper communicatie over de uitstel, geen updates. Geen info over wat iBood doet om de afspraken na te komen. Ook voor mij niet de eerste keer dat dit gebeurd. Op mails wordt ook niet binnen fatsoenlijke termijn gereageerd.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:25
renem123 Gebruiker

Uitermate teleurstellend dat het zo lang duurt voordat je het reeds betaalde product in huis hebt, ik zie dat er met de Philips shoqbox van 25 oktober het zelfde probleem is met de levering

Beantwoorden

16 november 2018 om 16:01
aalbers.sw Gebruiker

Nou, eindelijk bekend dat 27 nov het product wordt verzonden. Twee en halve week later. De ‘compensatie’ dekt nog niet eens de verzendkosten als we al nog iets bij iBood zouden willen bestellen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.