20 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel + Extra Handvat

Oral-B Genius 8900 Tandenborstels

Deze superslimme tandenborstel werkt samen met de camera op je smartphone voor real-time begeleiding en maakt van goed poetsen een spelletje.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Genius 8900
Garantie: 2 jaar

• Superslimme tandenborstel
  • Real-time poetsbegeleiding
  • Zie waar je (nog niet) hebt gepoetst

Positiedetectietechnologie: Tandenborstel herkent m.b.v. sensoren gedeeltes in de mond en stuurt aan op betere poetsprestaties
Drievoudige poetsdruksensor: Visuele rode lichtsensor, snelheidsvertraging en de pulsaties stoppen direct om het tandvlees niet te beschadigen
Bluetooth 4.1-technologie stimuleert poetsverbeteringen
Smart Ring: Personaliseer je tandenborstel met een led-lichtring in je eigen kleur
Standen: Daily Clean, Deep Clean, Massage, Sensitive, Whitening, Roteren, Pulseren
Reinigingstechniek:3D-technologie
Tandvleesmassage: ja
Druksensor: ja

Batterij

• Batterijtype: Lithium-ion
  • Verbeterde batterij: Gaat tot wel 2 weken mee
  • Gebruiksmodus: Accu
  • Ingangsspanning: 220
  • Gebruiksduur: 48 min
  • Oplaadtijd: 12-14

In de doos:

• 2x Genius handvat
  • 1x oplaadstation
  • 1x smartphonehouder
  • 3x opzetborstels
  • 1x Reisetui
20 oktober 2018 om 01:00
martijn141 Gebruiker

Ik heb precies dit. Ik zou het niet smart durven noemen.

Hiervoor had ik de Oral B triumph uit 2010.

Precies hetzelfde marketingverhaal:

Het 9950 ‘special edition 2-handle pack’ had zelfs twee schermen voor poetsindicatie. Leuk om eens op te zoeken en de verpakking te bekijken.

In 2010 werd geadverteerd met een nimh accu die tot 2 weken meegaat!

Nu vol trots adverteren met … nog steeds 2 weken.

In 2010 kreeg je er twee SmartGuide schermen erbij. Nu moet je twee minuten naar je telefoon kijken met die bijzondere app. Wat een gedoe. Na twee keer is het ook wel klaar.

In 2010 en nu hebben opzetstukjes zelf een gekleurde ring.

Nu zo’n veel te felle led zodat je niet in het semi-donker kunt poetsen omdat je verblind wordt.

DIE RING BRANDT PAS NA DRIE SECONDEN dus je hebt er geen reet aan. Beter was de led aan, als ‘ie op de lader staan. Nu zien beide borstels er hetzelfde uit en kijk je naar…het gekleurde ringetje op het opzetstukje…

In 2010 kon je zien hoe vol de accu was.

Nu moet dat ding uit de houder en eerst een lichtshow geven.

Dit ding is een achteruitgang. Het gewicht is minder, lijkt minder krachtig. Gelukkig is de niet vervangbare accu nu na 2 jaar wel op…kan nog 2 dagen mee. 1 lader is gewoon 1 te weinig. Waarom niet een dubbel-lader Oral B?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 04:52
DAVID-V1980 Gebruiker

Tja Martijn, je hebt zo van die dagen in het leven waar alles tegenzit en niets nog zin lijkt te hebben… Maar kop op, alles komt ooit goed! In ieder geval veel sterkte met je Oral-B!

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:06
hupkedupke Gebruiker

Wat een ellende… Je zou haast besluiten nooit meer tanden te poetsen en elk halfjaar de tandarts de schade te laten herstellen, of niet?

Oh wacht, je zou handmatig poetsen kunnen overwegen, als er dan iets niet goed is ligt het aan je pols of elleboog en niet aan de techniek.

Wat een firstworld klaagzang over een tandenborstel…

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 13:11
fallen2109 Gebruiker

Ne hoor – martijn141 is klaagt gewoon dat alles wordt met 10 % per jaar duurder en minder kwalitatief. Maar mischien heb je de hersens niet om dat te begrijpen. Of ben je een betaald iBood lakei.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 13:25
hupkedupke Gebruiker

Dat laatste ben ik zeker niet, was het maar zulks feest. Van de rest wat je schrijft snappik inderdaad weinig dus zal inderdaad aan mijn hersenen liggen.

Fijne dag verder!

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 14:08
Jaime Gebruiker

Met de verkeerde tandenborstel uit bed gestapt?!

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:31
Heiland Gebruiker

Heeft deze nou wel of niet de:

Pro-Clean: voor extra grondige reiniging

Roterende poetsbewegingen 10.500 per minuut

Pulserende poetsbewegingen 48.000 per minuut

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 11:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Heiland,

Als ik op dit model zoek zie ik overal staan dat hij wel Pro Clean heeft.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 14:19
Jaime Gebruiker

De poetsbewegingen kloppen.

Voor de rest: sensitive, standaard/clean, massage, grondige reiniging, whitening

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:34
dara.uasg Gebruiker

Ik heb deze aanbieding 2 maanden geleden gekocht.

Ik ben er erg tevreden over de tandenborstels. Gewoon een goede borstel voor een goede prijs.

Het smart gedeelte gebruik ik eigenlijk niet maar dat wist ik van te voren. Teveel werk om elke keer de app op je telefoon te starten en dan te beginnen.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:56
Moderator Jelle Moderator

Dank voor je positieve reactie.

Nogmaals veel plezier met je aankoop.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:55
Kees2703 Gebruiker

Tja, Oral-B. Ik heb er al verschillende gehad de afgelopen jaren. Maar helaas nog steeds dat batterijprobleem. Na een half jaar intensief gebruik gaat de capaciteit van de batterij zienderogen achteruit. Dit probleem lijkt nog steeds niet opgelost. Jammer.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 17:07
Jaime Gebruiker

Deze versie heeft een Lithium-ion accu, dat scheelt enorm met de voorgangers die een oud type accu hebben.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 10:46
bugsfunny Gebruiker

Die app en die lelijke houder op de spiegel, ik gebruik hem niet. Je moet je gebit kalibreren in de camera van de app. Nog nooit zo’n onzin meegemaakt. Verder voor mij na een 1 jaar nog een prima borstel. Van accu teruggang nog niets te merken 1 jaar x 2maal daags x 2 minuten x 4 personen.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 14:01
Jaime Gebruiker

2 prima elektrische tandenborstels met 1 lader, ik gebruik de smartphone niet, je ziet toch in de spiegel wat je doet?!

Is bluetooth uit te zetten i.v.m. dat het stroom scheelt?

Is er gratis verzending vandaag?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 14:22
Jaime Gebruiker

Gratis verzendkosten, daar had ik overheen gelezen.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 15:09
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Jaime,

Hij wordt inderdaad gratis verzonden :-)

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 16:58
Jaime Gebruiker

Is bluetooth uit te zetten i.v.m. dat het stroom scheelt?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 19:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Jaime,

De bluetooth kun je inderdaad uitschakelen.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 23:54
Jaime Gebruiker

Hoe?

Er zit helaas geen Nederlandse handleiding bij.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 15:23
Hukkel Gebruiker

Hij is bij Dldeze winkel https://www.tandenborstel.com/elektrische-tandenborstels/oral-b-tandenborstels/oral-b-genius-8900-cross-action-duo-extra-body-bluetooth?gclid=CjwKCAjwpKveBRAwEiwAo4Pqm-gOkSfQnuD9iU–elOTLb-5ijG7U4k6mgqIfVpo1kSFdAEPnhIxexoCjIkQAvD_BwE

119,95 en hier wordt hij ook gratis verzonden.

Wel goedkoper bij Ibood. Maar om nu te zeggen dat het een hele dikke deal is. Had ietsje dikker gemogen Ibood. Zonder gratis verzending hier had het eigenlijk niets uitgemaakt.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 15:35
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Hukkel,

Het scheelt toch weer €10,- en daar kun je dan weer een leuke set glazen voor mee bestellen ;-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.