8 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Microsoft Surface Book 2 | 13.5" | i7 | 256 GB SSD (CPO)

Microsoft 13.5" Surface Book 2 (CPO)

Waarom kiezen tussen een professionele laptop en tablet als je met de Surface Book 2 beide in huis haalt?

Specificaties

Merk: Microsoft
Type: Surface Book 2 (i7, 8 GB) CPO
Garantie: 1 jaar

• 8ste generatie i7-processor
  • GeForce GTX 1050-videokaart
  • Accuduur van 17 uur

Prestaties

• Besturingssysteem: Windows 10 Pro
  • Werkgeheugen: 8 GB LPDDR3 RAM
  • Geheugensnelheid: 1866 MHz
  • Processor: 8e generatie Intel Core i7-8650U quad-core (tot 4,20 GHz Max Turbo)
  • Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1050 (2 GB GDDR5)
  • Solid State Drive (SSD): 256 GB SSD
  • Optische drive: nee

Display

• Grootte: 13.5"
  • Resolutie: 3000 x 2000
  • Touchscreen: ja
  • Beeldverhouding: 3:2
  • Schermtype: TFT-LCD
  • Touchscreentype: Capacitive touchscreen

Connectiviteit

• Wifi: 802.11 a/b/g/n/ac
  • Bluetooth: versie 4.1
  • 2x USB 3.1
  • 1x USB-C
  • 2x Surface Connect-poort
  • 1x Hoofdtelefoonaansluiting (3,5 mm)

Randapparatuur

• Microfoon: Ja
  • Camera achterzijde: Ja (8 MP)
  • Camera voorzijde: Ja (5 MP)
  • Luidsprekers: 2
  • Vingerafdruksensor: Nee
  • Gezichtsherkenning: Ja
  • Toetsenbord: QWERTY

Voeding

• Batterijduur: Tot 17 uur
  • Aantal batterijen: 1

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 312,0 x 232,00 x 15,00–23,00 mm
  • Gewicht: 1.64 kg (incl. toetsenbord)
  • Kleur: Grijs
  • Behuizing: Magnesium
  • Meegeleverd: AC-adapter.
SIZE

Deze Microsoft Surface Book 2 is Certified Pre-Owned. Dat betekent dat dit model uitvoerig is getest, een geheel nieuwe batterij en behuizing heeft, en niet te onderscheiden is van de nieuwstaat. Dit alles is gecerftificeerd door Microsoft en bij de Surface 2 krijg je dan ook een garantie van 1 jaar - óók via Microsoft zelf.

SIZE

Deze Microsoft Surface Book 2 is afkomstig uit de Verenigde Staten en wordt dan ook geleverd met een EU verloopstekker.

8 oktober 2018 om 00:01
QuestionAndAnswer Gebruiker

Prachtig apparaat

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 00:08
epafroditus Gebruiker

Ha. Deze kocht ik onlangs voor 1842 inclusief BTW. Maar dan gewoon nieuw. Had ik dit geweten dan had ik even gewacht.

Met andere woorden: een aanrader. Geweldig apparaat…

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 00:15
momoski Gebruiker

Vermeldde prijs is nieuwprijs en niet de prijs van een certified refurbished (cpo). Om te bepalen of het dus een goede prijs is moet ik op internet zoeken. Bij Microsoft store kom je deze tegen voor $1.499 voor cpo versie.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 00:43
Jaime Gebruiker

Is CPO de nieuwe afkorting voor gebruikt, nagekeken om vervolgens weer opnieuw aangeboden te worden?

Zo ja, waarom staat er niet gewoon gebruikt, nagekeken en opnieuw met garantie aangeboden?

Zo houden we het simpel zonder eindeloze discussies!

Voor mijn gevoel is dit tweedehands met garantie, dan telt voor mijn gevoel de nieuwprijs ook niet meer.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 00:51
Moderator Paul Moderator

CPO is de term die Microsoft hiervoor gebruikt en wordt in een tekstblok uitgelegd:

Deze Microsoft Surface Book 2 is Certified Pre-Owned. Dat betekent dat dit model uitvoerig is getest, een geheel nieuwe batterij en behuizing heeft, en niet te onderscheiden is van de nieuwstaat. Dit alles is gecertificeerd door Microsoft en bij de Surface 2 krijg je dan ook een garantie van 1 jaar – óók via Microsoft zelf.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 01:05
Jaime Gebruiker

Dank voor de uitleg Paul.

Als Microsoft het werkelijk zo brengt, vind ik het van Microsoft een marketingtruc, noem het zoals iedereen het in het algemeen noemt.

Alles vervangen en dan 1 i.p.v. 2 jaar wettelijke Nederlandse garantie geven is nog steeds niet met nieuw (prijs) te vergelijken.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 07:23
momoski Gebruiker

Laat ik het beestje bij de naam noemen. Het is misleiding van iBood door de vergelijking te maken met de adviesprijs voor een nieuw apparaat en niet met de adviesprijs voor refurbished.

Een onoplettende koper kan hierdoor nl denken dat hij echt ruim 30% korting heeft gekregen.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 09:03
Moderator Paul Moderator

Voor CPO of refurbished producten bestaat geen officiële adviesprijs. Om die reden is gekozen om de adviesprijs van een nieuw product te vermelden.

Je hebt gelijk dat dat niet exact hetzelfde is, maar om het misleiding te noemen gaat te ver.

Uiteindelijk gaat het om de verkoopprijs en niet om de referentieprijs. Ook minder oplettende kopers zullen verkoopprijzen gaan vergelijken alvorens tot aanschaf over te gaan.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 11:28
bugsfunny Gebruiker

Helamaal mee eens wat je schrijft. Refurbished is marketing technisch besmet door veel ontevreden klanten met deze producten. Niet nieuw en gebruikt is tweedehands! Ga je adverteren met nieuwprijzen om de korting te benadrukken dan riekt het naar dwaling.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 06:46
GuyHeylens Gebruiker

QWERTY toetsenbord of geen toetsenbord meegeleverd?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 07:34
fraves Gebruiker

Het is een (note)book, dus uiteraard inclusief toetsenbord. Hij komt uit de VS, dus uiteraard QWERTY uitvoering.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:34
Moderator Jelle Moderator

Dank voor je antwoord fraves.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 07:10
basros Gebruiker

Geen 2 jaar garantie zoals wettelijk in de EU geregeld?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 07:39
diepvrieshamster Gebruiker

In NL doen we niet aan een wettelijke garantietermijn van 24 maanden. Dat is een veelvoorkomend misverstand. In Nederland heb je recht op een “deugdelijk product”. Wat je van een product kan verwachten hangt af van een aantal factoren, zoals het type product, waar je het koopt, wat de prijs was, etc. Veel merken bieden wel 2 jaar (of meer) garantie, maar dat is in Nederland niet wettelijk verpllicht. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:24
Azurak Gebruiker

Daar ben je toch mis. Wat de EU voorschrijft is wettelijk, NL gaat verder dan die 2 jaar. Als jij als consument kan aantonen dat het product niet deugdelijk was op het moment van aankoop (bijvoorbeeld het befaamde tellertje van zoveel dagen na productie doet het toestel niets meer etc etc) dan krijg je in NL zelfs na 4 jaar nog garantie. Daar het niet deugdelijk is.

Maar dat wil niet zeggen dat een toestel van 1,5 jaar geen garantie heeft in de EU ;-)

Natuurlijk door er het woordje refurbished / CPO / 2ehands voor te zetten kunnen ze de garantiebepalingen wel wijzigen.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Voor CPO producten is het inderdaad niet verplicht twee jaar garantie te geven. Op deze Surface Book ontvang je inderdaad één jaar garantie.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 07:41
jerre muesli Gebruiker

r zijn twee mogelijkheden.

Koopt u een nieuw product, dan hebt u als consument wettelijk recht op 2 jaar garantie.
Gaat het om een tweedehandsgoed, dan legt de verkoper de garantie meestal vast op de wettelijke minimumtermijn van één jaar. Doet hij dit niet, dan hebt u wettelijk recht op 2 jaar garantie.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:19
RJNAUTA Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:31
Wally1969 Gebruiker

Goed gespot!

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:51
Moderator Paul Moderator

Toch niet zo goed gespot. Deze deal betreft de Surface Book 2, terwijl de link verwijst naar de Surface Book (1).  :)

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:29
Dzjenghis Gebruiker

Ik heb al alle Surface Tablet’s gehad, en enkele weken geleden aan 50% korting met Microsoft een eerste Surface Book 2 (weliswaar met 6e generatie i7), 16 GB en 1 TB SSD gekocht en ik kan alleen maar beamen: PRACHTIG apparaat.
Maar klopt het dat er in het aangeboden toestel maar 1 batterij zit, het toestel dat ik heb geeft TWEE batterijen aan?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:24

Hij heeft inderdaad 2 batterijen. Eén in het schermgedeelte, voor het geval je hem in tabletmodus gebruikt. Ook in het toetsenbordgedeelte vind je een batterij terug, voor als je hem in de laptopmodus gebruikt. In dat laatste geval werken de twee batterijen samen om de batterijduur zo lang mogelijk te maken.

We passen dit direct even aan in onze specificaties!

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:31
Dzjenghis Gebruiker

@RJNAUTA: In jouw link staat een 6e generatie CPU, in deze aanbieding staat een 8e generatie CPU (wat mij dan weer verbaasd?).

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 08:59
Moderator Paul Moderator

De link van RJNAUTA verwijst naar een vorige versie, terwijl hier de Surface Book 2 wordt aangeboden.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 09:02
Dzjenghis Gebruiker

n daar zit dus terug maar 1 batterij in?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 09:34
marcv Gebruiker

Nee, in de Surface Book zit een kleine accu in het tablet deel en een grote accu in het toetsenbord deel.

Dat is bij versies 1 en 2 identiek.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 09:56
Dzjenghis Gebruiker

@moderator: er staat “Aantal batterijen: 1″

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 10:24

Hij heeft inderdaad 2 batterijen. Eén in het schermgedeelte, voor het geval je hem in tabletmodus gebruikt. Ook in het toetsenbordgedeelte vind je een batterij terug, voor als je hem in de laptopmodus gebruikt. In dat laatste geval werken de twee batterijen samen om de batterijduur zo lang mogelijk te maken.

We gaan onze tekst direct aanpassen.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 14:33
Dzjenghis Gebruiker

14:31 –> Staat nog steeds ‘1′ hoor ;-)
Is dit nu een 6e of 8e generatie Intel i7 eigenlijk?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 15:26
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Dzjenghis,

De Intel Core i7-8650U is de achtste generatie.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 19:33
Stormbringer2 Gebruiker

Wat een traag geheugen in dat ding zeg!

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 19:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Stormbringer2,

Waarom is het traag geheugen?

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 22:29
Coenrad Gebruiker

Ben ik ook benieuwd naar

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 23:20
Jahhoor Gebruiker

Inmiddels hebben we DDR 5 dan is DDR 3 erg langzaam ja.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 23:54
Coenraadd Gebruiker

Waarom wordt het product pas verzonden op 24 oktober??? Dit hoort te worden vermeldt onder de verzendinformatie!

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:44

De verwachte verzenddatum geven wij inderdaad altijd aan onder het kopje “Verzendinformatie” bij de deal.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.