27 september 2018 om 00:00
iBOOD

Geneva Lab Touring/M Hifi Bluetooth Speaker

Geneva Touring/M Hifi BT Speaker

Met deze hifi-speaker worden alle tonen perfect weergegeven, hoog én laag! Zo komt je muziek écht tot leven, of je nou Afrojack, Bach, Clean Bandit of Zappa draait.

Specificaties

Merk: Geneva Lab
Type: Touring/M Hifi Bluetooth Speaker
Garantie: 2 jaar

• Spatzuiver hifi-geluid 
  • 3.5 woofer voor een rijke bas
  • Consistent geluid, ook op het hoogste volume

Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

Audio

• 1 x 3/4 dome-tweeter
  • 1 x 3,5 woofer
  • 60 Hz tot 20 kHz, cross over 5000Hz
  • Digitale audioverwerking
  • Krachtige klasse D-versterker

Aansluitingen

• Bluetooth 4.1 compatibel met A2DP
  • 3,5 mm jack AUDIO-ingang

Bediening

• Tactiele bediening aan de bovenzijde van de speaker

Verbruik

• Voeding: 100-240V AC, 50 / 60Hz
  • Stroomverbruik in stand-by: minder dan 0,5 W

Meegeleverd

• Stroomkabeltje
  • Verloopstekker

Afmetingen en gewicht

• Breedte x diepte x hoogte: 26 cm x 8 cm x 15 cm
  • Gewicht: 2,1 kg
27 september 2018 om 00:21
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Wederom mooie deal op Geneva speakers! Heb uit een vorige deal de Classic M gescoord, super blij mee! Mooi afgewerkt en wat een top geluid! Absoluut high-end spul!

Indien je een portable speaker zoekt is dit echt een goede keuze.

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kijkenkijkenkopen,

Leuk om te horen dat hij zo goed bevalt en bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

27 september 2018 om 07:36
geert21 Gebruiker

Wat is het max geleverde vermogen?

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:30
Moderator Jelle Moderator

Ik ga het even voor je navragen geert21.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 september 2018 om 09:42

Het is niet echt van belang, omdat het intern is (de aanlevering van Wattage), je sluit geen externe versterker of speakers aan op deze speaker. Het maximale wattage zegt ook niks over de kwaliteit van het geluid, enkel over de hoeveelheid stroom het verbruikt.

Zie ook het antwoord van MeneerDeUil hieronder.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 september 2018 om 09:13
wimpieke007 Gebruiker

Ben ook benieuwd wat het max vermogen hiervan is, en moet de box altijd stroom hebben of kan je deze opladen en hoelang gaat dan een vole baterij mee

Beantwoorden

27 september 2018 om 09:20
MeneerDeUil Gebruiker

Er zit een accu in die tot 30 uur speeltijd levert. Vermogen wordt niet vermeld door de fabrikant maar is ook niet heel relevant. Dit merk zit in het hoge segment staat bekend om superieur geluid dus daar hoef je geen zorgen over te maken. Voor een premium bluetooth speaker is dit absoluut een topprijs. Deze kun je vergelijken met Bose, B&O etc. http://eu.genevalab.com/product/touring-m/

Beantwoorden

27 september 2018 om 09:29
JoGielen Gebruiker

Kan de analige input geselecteerd worden als source. Ik heb voorheen de S gehad en saar wers analoge input geselecteerd zosra er een line-in werd gedetecteerd.  Dit is voor mij nier werkbaar namelijk. .

Beantwoorden

27 september 2018 om 12:11
zephur Gebruiker

Je d toets werkt niet goed meer..

Beantwoorden

27 september 2018 om 10:39
robinson1 Gebruiker

Hallo,wanneer komt de Geneva Classic M nog eens aan bod,had ene gekocht maar jammer genoeg was die stuk aangekomen en kon ik geen andere krijgen.

Beantwoorden

27 september 2018 om 11:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen robinson1,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook nog een keer weer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier

Beantwoorden

27 september 2018 om 11:59
mvan_lit Gebruiker

Ik lees nergens terug dat deze versie (net als de S) ook FM-DAB+ heeft. Zit dit er wel op?

Beantwoorden

27 september 2018 om 12:28

Deze heeft geen DAB+ mvan_lit Voor zover ik kan vinden is er geen model M met DAB uitgebracht.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 september 2018 om 12:54
v.d.aa Gebruiker

Deze heeft geen DAB+ zul je bedoelen!!! Beetje opletten Moderator hoe je reageert.

Beantwoorden

27 september 2018 om 13:03

Bedankt voor de opmerking v.d.aa.

Mijn fout.

Beantwoorden

27 september 2018 om 13:49
gjwestera Gebruiker

Ooit een Geneva XL speaker op vakantie in een vakantiewoning gehad, die was super maar dit terzijde

Kunnen jullie toch het vermogen aangeven van de speaker. Indien je een speaker hard zet is het wel ter dege van belang om het te weten ook ivm mogelijke vervorming e.d. Watt zegt minder over de geluidskwaliteit maar een 10w speaker zal nooit zo hard gezet kunnen worden als een 100W speaker laat staan dat er eerder vervorming van het geluid optreedt Alvast

Nog 1 ding volgens mij heeft de Geneva Touring toch ook een USB aansluiting (voor laden), dit is nogal essentieel voor mij persoonlijk om te weten net als watt vermogen.

Alvast bedankt

Beantwoorden

27 september 2018 om 17:19
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag gjwestera,

Helaas is het vermogen niet te achterhalen, omdat de fabrikant dit ook niet vermeld bij de speakers. Dit doen ze om de reden die hierboven al vermeld is. Of er een USB aansluiting op zit voor het laden zoek ik even voor je uit.

Beantwoorden

27 september 2018 om 17:33
Moderator Niek Moderator

Bij andere aanbieders wordt wel aangegeven dat er een USB laadkabel bij zit, dus dan zou er ook een USB aansluiting op moeten zitten. Ik ga het voor de zekerheid nog even navragen, maar weet niet of ik, gezien de tijd vandaag nog reactie krijgt. Ik kan morgen het antwoord wel plaatsen, maar de deal is dan wel al verlopen.

Wat je kunt doen is hem nu bestellen en mocht morgen blijken dat er geen USB aansluiting op zit, dan kun je de bestelling nog kosteloos annuleren. Ik zal morgen sowieso het antwoord hier plaatsen.

Beantwoorden

27 september 2018 om 20:15
dalloste Gebruiker

De Specificaties/Accessoires op de site spreekt over een AC power cable, en het plaatje in de manual laat een 100-240V~ 50-60Hz 20W indicatie zien. Dus geen USB.

http://eu.genevalab.com/product/touring-m/

http://genevalab.com/wp-content/uploads/sites/40/2017/08/Touring_M_MANUAL-multilang-releaseWITHSAFETY.pdf

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Er zit inderdaad geen USB laadkabel bij.

Beantwoorden

27 september 2018 om 16:09
gjwestera Gebruiker

Nog een extra vraag

In hoeverre mag je een speaker aansluiten en testen hoe hij klinkt? Voor een speaker is geluid nogal essentieel en bij een winkel kun je hem eerst horen…. alvast bedankt voor je reactie

Beantwoorden

27 september 2018 om 17:20
Moderator Niek Moderator

Je hebt wettelijk recht op een zichttermijn van 14 dagen waarin je de speaker kunt testen. Houdt er wel rekening mee dat de kosten van het retoursturen wel voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

27 september 2018 om 16:40
Eddie12345 Gebruiker

Ik heb even op de website van Geneva gekeken maar hier zit geen enkele vorm van DAB in, nog analoge radio. Dus enkel BT.

Beantwoorden

27 september 2018 om 18:08
pierre verhoeven Gebruiker

Dan moet je de Geneva Touring M hebben.

Als ze die voor deze prijs an hadden geboden….

Beantwoorden

27 september 2018 om 18:26
Eddie12345 Gebruiker

Dit is de touring M toch?

Beantwoorden

27 september 2018 om 18:49

Alleen de Touring S en L hebben versies met en zonder DAB+

De M is alleen met BT.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 september 2018 om 22:43

Touring L bedoelde ik dussss… (ingewikkeld allemaal) ;-}

Beantwoorden

27 september 2018 om 19:28
bokkiebeh Gebruiker

Dan wacht ik op de DAB uitvoering ….

Beantwoorden

27 september 2018 om 22:45

2 weken geleden al de Touring S (in de pocket, mooi ding!), nou de M, dan zou de L ook nog wel eens langs kunnen komen, ;-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.