26 september 2018 om 00:00
iBOOD

Google Home Mini | Smart Speaker

Google Home Mini Smart Speaker

De Home Mini weet alles, kan alles en doet alles. Dít is nou een smart speaker.

Specificaties

Merk: Google
Type: Home Mini
Garantie: 2 jaar

• Met Google Assistent
  • Werkt met Android en iOS
  • Ondersteunt Spotify, Deezer en meer

Dit product is afkomstig uit de Verenigde Staten en wordt geleverd met een Europese verloopstekker. Je kunt ook gewoon je eigen microUSB-kabel gebruiken.

Technisch

• Ondersteunde besturingssystemen: Android; iOS
  • Ondersteunde audiobestanden: HE-AAC; LC-AAC
  • Draadloos: Wifi & Bluetooth
  • Speaker: 360º geluid met 40-mm driver
  • Microfoon: Far-field stemherkenning

Fysieke eigenschappen

• Aansluiting: microUSB-ingang
  • Afmetingen: 98 x 42 mm

Voeding

• 5 V
  • 1.8 A

Verpakkingsinhoud

• Google Home Mini
  • Handleiding
  • Voedingsadapter en -kabel

Vereisten

• Voor internetgebruik: 802.11a/b/g/n/ac wifi
  • Google Home app op een compatibel mobiel apparaat (check g.co/home/req)
  • Voor synchroniseren (en backups) is een Google account vereist
26 september 2018 om 00:05
hackwerk Gebruiker

Hij wordt dus officieel niet in de BeNeLux verkocht, en je apparaten MOETEN op een van de wereldtalen staan ingesteld zo lijkt het? En is hij te koppelen aan Android TV (de Sony televisies die jullie vaak verkopen en ik heb)?

https://support.google.com/googlehome/answer/7035987

Beantwoorden

26 september 2018 om 00:46
tjref Gebruiker

ondersteuning voor Nederlands komt ook wel, kun je hem alvast kopen voordat ze hier officieel verkocht worden. Engels praten kan natuurlijk ook. 
Die tweede vraag wil ik ook wel weten, ik heb een Nvidia Shield TV, misschien dat je beide wel kunt koppelen, maar dat durf ik niet te zeggen. Hopelijk kan dat in de toekomst.

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:15
m.vanlijden Gebruiker

Ik heb hier de Duitse versie, die nu op Engels staat ingesteld, met een AnsridA telefoon in het Nederlands. Het werkt allemaal prima!

Ik kan nederlands praten tegen de assistent op m’n telefoon en Engels tegen de Google gome Mini. Allemaal gekoppeld aan een Google Account.

Je moet hooguit in de setup even je taal aanpassen eerst.

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:48
Moderator Jelle Moderator

Beste Hackwerk,

Als de tv een smart tv is, is hij 9/10 te koppelen met de Google Home. Ik heb alleen gemerkt dat aan en uit toch wat minder werkt dan het zou moeten.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 10:35
wi_mm Gebruiker

Wat vraag of zeg je nu eigenlijk ?

Beantwoorden

26 september 2018 om 00:08
hackwerk Gebruiker

Gevaarlijk indien niet goed ingesteld en altijd geupdate! Zowel de software/speaker zelf als de Bluetooth is al meermaals grof gehackt (en maken het een afluister-/lekapparaat)!

https://www.csoonline.com/article/3273929/security/voice-squatting-attacks-hacks-turn-amazon-alexa-google-home-into-secret-eavesdroppers.html

https://thehackernews.com/2017/11/amazon-alexa-hacking-bluetooth.html

etc

Beantwoorden

26 september 2018 om 00:47
tjref Gebruiker

jaja, en daarom zit er dus een schuifknopje, kun je de microfoon fysiek uitschakelen, probleem opgelost. Oja, en je telefoon altijd uit laten staan en de batterij er uit, ook een goede tip.

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:49

Ik snap dat je je zorgen maakt hackwerk maar er zit een schuifje op de achterkant om het luisteren uit te schakelen. Daarnaast bepaal je zelf of je zo’n ding in huis haalt voor het gemak of juist niet omdat je je zorgen maakt over je privacy.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 00:12
powernout Gebruiker

Herinnert je ergens aan of helpt je ergens aan denken.

Beantwoorden

26 september 2018 om 00:49
tjref Gebruiker

Ik heb er 2 besteld, mij is wel verzendkosten verrekend. Foutje in het systeem? Staat gewoon gratis verzenden. (heb al support contact verstuurd, maar voor mensen die willen bestellen een waarschuwing)

Beantwoorden

26 september 2018 om 00:53
Moderator Niek Moderator

Goedenacht tjref,

Ik ga dit even doorgeven, bedankt voor het melden.

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:14
zwaffel Gebruiker

Nog steeds worden de verzendkosten berekend

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen zwaffel.

Ik heb het gisteravond doorgegeven. iBOOD is rond 9:00 uur weer aanwezig en dan zal dit worden opgepakt.

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:01
Binnenmars Gebruiker

Het is aangepast op de iBOOD manier, er staat nu 5,95€ verzendkosten onder.

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:11
Hoentje77 Gebruiker

Is dit de normale manier van werken bij jullie? Eerst 9 uur lang adverteren met gratis verzending. Aangeven dat het probleem wordt opgelost en er dan dus geen verzendkosten hoeven worden betaald, en vervolgens worden er vrolijk toch verzendkosten gevraagd?

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hoentje77,

Het is zojuist opgepakt en wat er aan gedaan zal worden weet ik helaas nog niet. Bij mij staat nog steeds gratis verzonden.

Beantwoorden

26 september 2018 om 10:01
Hoentje77 Gebruiker

Het is inderdaad opgelost nu, met gratis verzending

Bedankt voor de informatie!

Beantwoorden

26 september 2018 om 03:11
GM-Firebird Gebruiker

Hoe kan ik nou een kleur selecteren als er geen zwart of wit staat maar een vreemde taal?

Beantwoorden

26 september 2018 om 05:47
Thomasvdende Gebruiker

Chalk is krijt kekeur, dat is wit

Charcoal is houtskool, dat is zwart

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:51

Beste GM-Firebird,

Google heeft de home 2 kleuren gegeven.

Chalk is wit (krijt) en Charcoal is zwart (houtskool)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 06:25
DontEatYellowSnow Gebruiker

Er wordt nog steeds verzendkosten berekend

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:51

Waarschijnlijk zal er om 9 uur vanmorgen iemand zijn van iBOOD om het aan te passen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:59
iBOODUsername Gebruiker

Om er zeker van te zijn dat ook deze straks weer is uitverkocht heb ik hem besteld. Ik verwacht uiteraard wel dat iBood de verzendkosten terugbetaalt…

Beantwoorden

26 september 2018 om 08:01
HGDijk Gebruiker

Ik heb hem ook besteld om er zeker van te zijn dat hij niet uitverkocht is straks. Krijg ik nu mijn verzendkosten terug?

Beantwoorden

26 september 2018 om 13:40
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag HGDijk,

Iedereen die hem besteld heeft met verzendkosten, krijgt een mail van iBOOD met verdere informatie.

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:12
m.vanlijden Gebruiker

Toch jammer dat hier continue de us versie langs komt welke weer een verloopstekker nodig heeft… Zo krijg je die massaal colgebouvde stopcontacten… Er is gewoon een EU versie met een voor ons normale stekker te koop in Duitsland en Oostenrijk. Waarom hebben jullie deze nog nooit gehad? Geen gehannes met verloopstekkers…

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:52

Waarschijnlijk kan iBOOD die minder voordelig inkopen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 08:03
pamtastic Gebruiker

Je kunt hier gewoon de normale stekkers voor gebruiken die bij vrijwel elke mobiel zitten en in de meeste huishoudens meerdere keren voor komt.

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:13
Binnenmars Gebruiker

Ik heb al jaren geleden wat verloopstekkertje van Ali gehaald, die zijn mooi compact, bij iBOOD krijg je er zo’n dikke knol bij.

Beantwoorden

26 september 2018 om 10:41
wi_mm Gebruiker

Wat wil je nu vragen Hackwerk?

Je probeert hier onrust te zaaien.

Eerst vragen of hij werkt op je tv en dan vertellen dat hij gehackt wordt.  Iedereen kan op internet zoeken.

Jij geeft een paar linken  een dat is bewijs ?

Niet kopen als jij hem niet wilt hebben is mijn advies aan jou.

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:29
Stefffan Gebruiker

Is deze ook compitable met de hue lights? Dus kun je ze er mee aan/uit schakelen?

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:53

Ja, Stefffan, zowel de binnen als de buiten verlichting van de Hue kan je bedienen met de Google Home mini.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:33
wbree Gebruiker

GRATIS verzendkosten! Dus niet :-(

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:53

We hebben het doorgegeven wbree,

Nog even geduld.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 08:07
wbree Gebruiker

Ik moet straks de deur uit dus heb hem maar vast besteld om te voorkomen dat die vanavond uitverkocht is. Neem aan dat de onterechte verzendkosten gecrediteerd worden.

Beantwoorden

26 september 2018 om 13:42
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag wbree,

Wanneer je de bestelling gedaan hebt en toch verzendkosten hebt betaald, dan krijg je van iBOOD een mail met verdere informatie.

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:35
Jeffrey_ Gebruiker

De verzendkosten staat er bij als je besteld, terwijl eerst wordt aangegeven dat het gratis is. Kan ik hem alsnog bestellen zodat je daarna de verzendkosten terug gestort krijgt ?

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:54

Ik zou gewoon even wachten met bestellen Jeffrey_,

Waarschijnlijk is het later in de ochtend verholpen en dan kan je ze alsnog bestellen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 07:58
Tom_VW Gebruiker

gratis verzending.

Beantwoorden

26 september 2018 om 08:07
heynens Gebruiker

*SNAP*

Edited by: Tom

Ik heb je opmerking aangepast.
Je mag alleen een vergelijking doen met een geldige URL over identiek hetzelfde product.

Beantwoorden

26 september 2018 om 08:19
Hoentje77 Gebruiker

Waar dan? Linkje mag als het product hetzelfde is.

Beantwoorden

26 september 2018 om 08:52
honnes87 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

26 september 2018 om 08:53
honnes87 Gebruiker

nb. Je moet het dan wel bij een afhaalpunt afhalen. Verzenden kan ook via koerierdiensten, dat kost circa 13 euro meende ik, dan is de mini minder voordelig, maar de google home voor 63 euro is niet gek.

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:47
honnes87 Gebruiker

Niek, ik had nog geen link geplaatst, maar even ter mijn/onze informatie; Als ik dus een link naar een EU-versie zou plaatsen waarbij geen verloopstekkers nodig zijn, maar toch goedkoper is (dan wel met een kortingscode), dan mag dat niet?

Beantwoorden

26 september 2018 om 09:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen honnes87,

Omdat de link ontbrak heb ik je bericht aangepast. Een prijsvergelijking is toegestaan wanneer er ook een directe link bij geplaatst wordt naar hetzelfde product. Dan kunnen wij dit namelijk doorgeven en zal er gekeken worden of er iets met de prijs gedaan kan worden.

Beantwoorden

26 september 2018 om 12:30
hasseldonk Gebruiker

Het is hier erg stil over de verzendkosten. Krijg ik die nu terug of moet ik cancellen en opnieuw bestellen?

Beantwoorden

26 september 2018 om 13:33

Quality is ermee bezig hasseldonk.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 13:42
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag hasseldonk,

Iedereen die besteld heeft met verzendkosten, krijgt een mail van iBOOD met verdere informatie.

Beantwoorden

26 september 2018 om 14:01
klopverduijn Gebruiker

Gezien! Nu maar hopen dat er binnen een jaar nog iets leuks voorbij komt op iBOOD. Dan kan ik de bon tenminste nuttig besteden ;-)

Beantwoorden

26 september 2018 om 14:19
hasseldonk Gebruiker

De mail is binnen. Prima oplossing.

Beantwoorden

26 september 2018 om 17:46
ensink1957@gmail.com Gebruiker

Kan iemand ook iets vertellen over zijn of haar ervaringen met dit apparaat

Tot dusver alleen een hoop gedoe over verzendkosten

Beantwoorden

26 september 2018 om 18:01

Ik durf niet zeker te zeggen of ik objectief ben maar ik heb er zelf al een tijdje 2 in huis staan. Gebruik ze echt overal voor. Smorgens (nu het donkerder is) om na het zeggen van Hé Google Good Morning, de lampen aan te zetten, de temperatuur hoger te zetten, mijn agenda punten van de dag, het weer en vervolgens de radio aan te zetten. Als ik weg ga, de lampen en de temperatuur uit en lager te zetten. Daarnaast krijg ik te horen hoe het verkeer naar mn werk is.

Savonds bij thuis komst de lampen aan (als het donker is) en de temperatuur hoger en savonds om de tv te bedienen en dan naar bed waar ik Hé Google Good Night zeg waarnaar de temp weer lager gaat, de lampen uit en ik rustig in slaap val met regen geluiden.

Beantwoorden

26 september 2018 om 19:32
goldenheart Gebruiker

Ik heb via ibood 1 Google home gewonnen en 1 mini erbij gekocht.

Ik vind het super werken.

Ik stuur er mijn mijn lampen (eufy), thermostaat(nest), en robot stofzuiger mee aan.

Slaat mijn boodschappen lijstje op, Zet de timer voor mijn zacht gekookt eitje, broadcast een bericht naar  de kamer van mijndochter,

Vertelt me smorgens of  er files zijn, maakt me wakker wanneer ik wil.

Wat doet het eigenlijk niet

Beantwoorden

26 september 2018 om 19:45
juniordaan Gebruiker

Kan deze google home mini strak ook Nederlands verstaan als dit wordt uitgerold?

Beantwoorden

26 september 2018 om 20:35
Moderator Niek Moderator

Goedenavond juniordaan,

Zodra de Nederlandse taal beschikbaar is dan kun je hem updaten :-)

Beantwoorden

26 september 2018 om 20:31
mipskie Gebruiker

Potverdorie, te laat :(

Beantwoorden

26 september 2018 om 22:08
juniordaan Gebruiker

Ondersteunt die ook de Philiphs Hue lampen etc?

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:18

Ja, juniordaan. Deze kan ook overweg met de Philips Hue lampen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

26 september 2018 om 22:09
Colin90 Gebruiker

Zijn er meerdere mensen die nog geen mail hebben ontvangen?

Beantwoorden

26 september 2018 om 22:53
Moderator Paul Moderator

Hoi Colin, als jij de deal gekocht hebt met verzendkosten zul je een mail gekregen hebben. Kijk ook even het spamfilter na. Wanneer je deze deal samen met andere deals hebt gekocht, worden de verzendkosten wel terecht in rekening gebracht.

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:22
juniordaan Gebruiker

Kan je ook straks als de Google home mini Nederlands kan bellen via de Google home mini?

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:44

Dat is nog niet bekend juniordaan.

Het is wel mogelijk in de uk, usa en canada maar bijvoorbeeld nog niet in Duitsland.

De vraag is in hoe verre het in nederland beschikbaar gaat worden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 september 2018 om 19:12
Gioom569 Gebruiker

Wat doe ik verkeerd maar ik kan mijn google home niet verbinden via mijn app..

Iemand die kan helpen??

Beantwoorden

28 september 2018 om 20:24

Wat geeft hij als fout aan Gioom569?

Op deze link staat te lezen hoe je de google home mini kan resetten en de koppeling opnieuw kunt maken:

https://support.google.com/googlehome/answer/7073477?hl=en

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 september 2018 om 20:30
Gioom569 Gebruiker

Jelle,

Ik had er 2 besteld. Allebei doen ze het niet. Heb reeds alles geprobeerd. telefonische support vanuit Google heeft ook samen met mij alles geprobeerd. Niet gelukt, ze geven me aan dat het in België niet mogelijk is. Hebben jullie nog dergelijke problemen met de laatst verstuurde Google Home Mini ?

Bedankt!

Beantwoorden

28 september 2018 om 20:35

Ik heb voor de rest nog geen meldingen gehad.

Heb je eventueel al eens je telefoon op het Engels gezet? Dat werkte bij mij in ieder geval wel.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 21:19
rschra Gebruiker

Goedendag,

zojuist het doosje opengemaakt, maar er zit geen verloopstekker in.

Deze stond wel vermeld.

Groet Remko

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 23:32
Moderator Paul Moderator

Hoi Remko,

Als er iets ontbreekt in de verpakking, zou je dit binnen 1 of 2 weken na ontvangst moeten melden via een serviceverzoek, type Verkeerde levering. Waarschijnlijk kun je dat type serviceverzoek nu niet meer selecteren. Mocht dat inderdaad niet meer lukken, dan zou je een email naar customerservice@ibood.nl kunnen sturen o.v.v. het bestelnummer, zodat je alsnog geholpen kunt worden.

Let op dat de verloopstekker een klein onderdeel kan zijn, dus controleer de verpakking extra goed voor het geval enigszins verscholen zit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.