23 september 2018 om 00:02
iBOOD

Oral-B Smart 4900 Elektrische Tandenborstel met Bluetooth en Li-Ion Batterij | Black + Pink

Oral-B Smart 4900 Black + Pink

Wat dacht je van een elektrische tandenborstel die slechts om de twee weken opgeladen moet worden én die je helpt met het poetsen van je tanden? Hebben! En wat dacht je van twee zulke kanjers… ;-)

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Smart 4900
Garantie: 2 jaar

• 2 body’s: zwart en roze
  • Minder lang/vaak opladen
  • Bluetooth: poetsen met app

Algemene eigenschappen:

• Poetstechniek: 3D-technologie
  • Timerfunctie: 4x 30 seconden
  • Pulserende bewegingen: 40.000 per minuut
  • Roterende bewegingen: 8.800 per minuut
  • Bluetooth: Oral-B app (Google Play - App Store)

Poetsstanden:

• Daily Clean: voor plakverwijdering
  • Whitening: voor wittere tanden
  • Sensitive: voor gevoelige tanden

Batterij:

• Type: Lithium-Ion
  • Na 1 laadbeurt: 2 weken
  • Volledig opgeladen: na 12 uur

Dit ontvang je:

• 2x Smart 4900 Body (Black + Pink)
  • 2x Cross Action opzetborsteltje
  • 1x Luxe oplader
  • 1x Opbergunit
  • 1x Verloopstekker

Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

23 september 2018 om 08:45
DPPA Gebruiker

Wijj hebben deze set ook en uitstekende tandenborstel. Batterij is sterk genoeg om 10d op reis te gaan zonder laden. Doet ook 40.000tpm waar de goedkopere het bij 20.000 houden.

Voor de app functie dien je deze niet te kopen want is pure spyware.

Prijs is ook bijzonder net.

Beantwoorden

23 september 2018 om 09:39
Jan-Dirk Gebruiker

Ik heb deze gekocht maar heb nog steeds geen bevestiging via de mail ontvangen terwijl dat normaal wel direct gebeurd.

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jan-Dirk,

Staat de bestelling wel in je account onder bestellingen? We zien al meer meldingen dat de bevestigingsmail niet meteen binnenkomt.

Beantwoorden

23 september 2018 om 13:21
Jan-Dirk Gebruiker

Goedemiddag Niek,

Ja hij staat wel in mijn account

Beantwoorden

23 september 2018 om 13:28
Moderator Niek Moderator

Dan is de bestelling goed gegaan. Omdat er meer meldingen op het forum zijn vermoed ik dat er iets misgaat met de bevestigingsmail. Ik ga dit morgen even doorgeven zodat hierna gekeken kan worden. Zodra het opgelost is zul je alsnog de bevestigingsmail ontvangen.

Beantwoorden

23 september 2018 om 09:41
Mardien1 Gebruiker

Kunnen deze borstels ook op een Nederlandse oplader opgeladen worden? Daar heb ik ik nog meerdere van liggen en dan kunnen we indien nodig de borstels ook tegelijk opladen.

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:56
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Mardien1,

Ik ga dit proberen te achterhalen. Ik vermoed van wel.

Beantwoorden

23 september 2018 om 10:04
Jadajada Gebruiker

Bij oral-b is het uiteindelijk vooral marketing. Ik heb zelf xs pro 690. Deze heeft een nimh batterij vs li-ion in deze. Voor een tandenborstel maakt het niks uit welke batterij je hebt. Ze zijn allebei net zo duurzaam. Alleen de nimh moet je pas alleen opladen als de tandenborstel dit aangeeft.

Ik vraag me af of de 40.000 pulsaties per minuut  een beter resultaat geven dan 20.000 per minuut. Ik denk het niet.

Dan is Bluetooth nog leuk, maar meer een gimmick. Het komt erop neer dat elke Oral-b net zo goed poetst en net zo duurzaam is. Voor de duurdere prijs krijg je geen echte meerwaarde.

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:17
woutertju Gebruiker

ja dit merk je. de xxxx serie is echt veel beter en als je die hebt ga je nooit meer voor de xxx serie.

Beantwoorden

23 september 2018 om 10:34
Zeurpiet Gebruiker

Als ik het model zoek op Google kom ik een vergelijkbare prijs tegen tegen dezelfde prijs inclusief verzending. Dat lijkt om een NL product te gaan. Helaas geen sterke aanbieding iBood. ☹️

Beantwoorden

23 september 2018 om 10:36
Zeurpiet Gebruiker

Mooie eerste zin. Dat krijg je als de vrouw tegen je gaat praten terwijl je iets aan het typen bent. ????

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:46
Tsjaap Gebruiker

Waar dan? Ik kom ze niet voor deze prijs tegen.

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:57
Kees2703 Gebruiker

Ik heb Oral-B inmiddels afgezworen. Bij alle tandenborstels van dit merk die ik heb gehad gaf de accu/batterij het na ongeveer een half jaar op en was weer leeg na een halve week 2x per dag gebruik. Ben nu overgestapt naar Philips.

Beantwoorden

23 september 2018 om 12:41
cult60 Gebruiker

Hier hetzelfde als Kees, waardeloze batterij! Nu een Oclean One (Xiaomi),wat een verschil!

In 3.5 uur vol en gaat ongeveer twee maanden mee. 40.000 poetsbewegingen ook en app enz.  Waanzinnig mooi ding voor net geen 50euro.

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:43
lievefabian Gebruiker

Het product is afkomstig uit UK, kan dit geen probleem vormen. En kan deze tandenborstel ook opgeladen worden op een andere oral-b oplader?

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:57
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag lievefabian,

Het zal geen problemen geven, het enige verschil is een andere stekker. Daarom krijg je er ook een verloopstekker bij. Of hij op een andere oral-b oplader kan ga ik proberen te achterhalen, al vermoed ik van wel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.