In 360 graden filmen en fotograferen met je smartphone, wat is daar nou niet vet aan?!
Merk: Insta360
Type: Air 360º Camera
Garantie: 2 jaar
Deze 360º smartphone camera werkt enkel met smartphones met een microUSB-aansluiting.
Systeemvereisten
Technisch
Ik ga er geen garantie op geven,
Maar er schijnt een 3rd party plug te zijn die wel werkt.
Zie het volgende filmpje.
Let op, de originele van Samsung werkt NIET!
Gr
Bedankt voor de info !! :-)
Hoi, bij mij lukte dit.
Sony XZ1, met adapter van micro- USB naar USB – C.
Er zat geen adapter bij ik heb hem dus zelf moeten aanschaven.
Grtz
ja de titel zegt het duidelijk…. “Deze 360º smartphone camera werkt enkel met smartphones met een microUSB-aansluiting.”
dus begin echter niet met tussenstukjes aagezien (bij mijn S8) die vaak alleen gebruikt worden om alleen stroom door te geven al dan niet met data minder snel… wat ik niet echt weet aangezien ik deze niet gebruik
Is niemand opgevallen dat de Insta360, zoals hier wordt aangeboden, niet gebruikt wordt in het 3e filmpje? Maar een langwerpig witte camera? iBood, hoe zit dit?
Ah, hier is hij weer…
Bij mij werkte hij onmiddellijk met het verloopstekkertje dat standaard meegeleverd werd bij mijn ZTE Axon 7.
Belangrijk is inderdaad dat het stekkertje data/OTG ondersteunt!
Voordeel: je kan het ook gebruiken met een case rond je smartphone.
Nadeel: het is allemaal wat minder stevig/robuust natuurlijk, zou er niet mee naar de achtbaan trekken…
Mmm, 10€ goedkoper zelfs als op 21 maart jongstleden?
Natuurlijk wel lang genoeg gewacht om niet meer te kunnen terugsturen, well played iBood, well played…
Correctie: aanbieding van 17/3, verzonden op 21/3.
Terugsturen en weer kopen voor een tientje extra korting?? Haha..
Ik heb een paar vragen. Kan deze ook met een lange kabel naar de telefoon en dan met een soort houder bijv. op het dak van de auto, op een helm o.i.d. en zijn er zulke houders? En hoeveel mb of gb is zo’n filmpje op hoogste kwaliteit per minuut ongeveer?
Ik denk dat jij beter opzoek moet naar een actioncam
Goedemiddag wourk,
Ik denk niet dat deze camera daar echt geschikt voor is. Hiervoor kun je beter een actioncam nemen inderdaad.
Ik vind de filmpjes op youtube echt bedroevend qua kwaliteit. Leuk als gimmick of om terug te kijken op je telefoon maar op een groter scherm ziet het er niet uit.
Kan je deze camera dan niet gebruik via tussenstukje (USB-C naar micro-USB) die bijgeleverd zat bij Samsung galaxy S8 ?