6 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Samsung 55" 4K LED TV | 100 Hz | Series 8 | 55NU8500

Ook verkrijgbaar in 65 Inch

Samsung 55" 4K LED TV | 100 Hz | Series 8 | 55NU8500 Samsung 65" 4K LED TV | 100 Hz | Series 8 | 65NU8500

Haarscherp beeld en de nieuwste technologie? Je weet wat je te doen staat: voetjes omhoog en genieten maar!

6 januari 2019 om 02:09
QuerulouS Gebruiker

Prima tv-tje hoor, is nu al meerdere keren langs gekomen, ook voor een paar tientjes minder, maar scherper dan dit krijg je hem niet.

Ik zeg doen!

(Heb hem recent aangeschaft)

Beantwoorden

6 januari 2019 om 04:22
OwEnergy Gebruiker

De afgelopen keer door een stomme fout van mijzelf de aanbieding geannuleerd. Nu weer besteld en in ongeduld wachten op de levering van de televisie. Een erg goede prijs-kwaliteitverhouding en door reviews van derden snel overtuigd van deze aanbieding.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 07:53
tesluc Gebruiker

o nee weer een kromme tv

Beantwoorden

6 januari 2019 om 08:17
Latest News Gebruiker
6 januari 2019 om 10:45
jutezak Gebruiker

Dat is een veel oudere TV. Tweakers bespreekt de 55HU8500L en dat was in 2014.

Het is nu 2018, en de NU serie van Samsung is ook van 2018.

Ik denk dat een test van de (platte) 55NU8000 een betere vergelijking vormt. Van dat model zijn veesl tests te vinden en het lijkt ene goede TV te zijn.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 13:11
Stijntje Gebruiker

Het is nu 2018?

Beantwoorden

6 januari 2019 om 14:38
jutezak Gebruiker

Ik geloof niet dat er al 2019-TVs zijn. Maar het is wel 2019 natuurlijk.

rtings heeft ook een review van dit model: https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/nu8500

Beantwoorden

6 januari 2019 om 08:19
banditos33 Gebruiker

Dat curved gaat er helemaal uit en dan op die 65 inch zo weinig korting, ik wacht nog ff op de gewone versie.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 08:37
Latest News Gebruiker

Het is net zoals als de 3d hype waar tegenwoordig niemand het meer over heeft.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 08:38
Latest News Gebruiker

Het is net zoals de 3d hype waar tegenwoordig niemand het meer over heeft. Deze zin klinkt wat beter :)

Beantwoorden

6 januari 2019 om 10:09
chacha Gebruiker

Twee keer exact dezelfde zin want dan klinkt hij beter…?

Beantwoorden

6 januari 2019 om 10:53
jutezak Gebruiker

De gewone was pas nog in de aanbieding.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 11:39
peterderooij Gebruiker

exact hetzelfde??

Het is net zoals als de 3d hype waar tegenwoordig niemand het meer over heeft.

Het is net zoals de 3d hype waar tegenwoordig niemand het meer over heeft.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 10:48
jutezak Gebruiker

Ljikt me een leuk ding voor gaming (zeker met dat curved, je zit er iets meer middenin). Hij heeft freesync, lage input lag etc. Denk dat ie overeenkomt met de NU8000 wat betreft die dingen en dan scoort ie een 9.4 voor input lag op rtings.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 11:14
willemknvb Gebruiker

jammer, deze TV ondersteunt geen 3D-beelden

Beantwoorden

6 januari 2019 om 12:47
Sideshow Gebruiker

Onlangs de gewone 55 inch gekocht van samsung, hier op ibood. Best tevreden, toestellen zijn goed. Grootste minpunt echter is de slechte kijkhoeken, deze zijn echt niet meer van deze tijd.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 13:54
mschouren Gebruiker

Jammer dat ie curved is, ziet er niet uit aan je muur en op 55 inch slaat het ook nergens op. Als het de platte variant was geweest voor deze prijs had ik hem zeker besteld :)

Beantwoorden

6 januari 2019 om 14:25
douchi Gebruiker

curved duurder maar geen enkele kijk meerwaarde..alleen design..heb er 1n..al mijn 3de samsung..super tv’s alleen de kijkhoek is niet schitterend zoals sideshow aanhaalt en alle afstandsbedieningen deden het slecht na een jaar…ook bij veel lichtinval rechtstreeks op het scherm doet samsung het niet goed..daar scoort philips beter…

Beantwoorden

6 januari 2019 om 14:46
R.maikoe Gebruiker

hoi ibood waneer komt er weer een goeie game pc ?

Beantwoorden

6 januari 2019 om 17:30
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag R.maikoe,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer weer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 17:08
Burakk38 Gebruiker

Hallo ik zag net dat tv. Ik wou vragen of dit site wel te vertrouwen is?

Kan iemand mij helpen aub

Beantwoorden

6 januari 2019 om 18:57
tommeh Gebruiker

10x website of the year dus maak je niet druk ;)

Beantwoorden

6 januari 2019 om 18:58
-JohanS- Gebruiker

Deze site is te vertrouwen, bestellingen worden effectief geleverd.
Maar kijk niet naar hun referentieprijs, die is niet up-to-date. Hou rekening met de extra kosten die ze in rekening brengen voor bezorging en controleer de verzenddatum (dat is niet vandaag of morgen, zoals bij veel andere webshops). En hoop dat er geen probleem is je bestelling (te laat geleverd, defect geleverd, …) want de helpdesk laat wel wat te wensen over.

Maar ik heb zelf al verschillende bestellingen gedaan op deze en ik heb nog maar 1x de helpdesk nodig gehad, dus ik zou zeggen: bestel gerust als je geïnteresseerd bent in een aangeboden product.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 07:21
Moderator Jim Moderator

Dank voor jullie reacties tommeh & -JohanS-! :-)

Beantwoorden

6 januari 2019 om 19:24
Jussel Gebruiker

Net afgelopen week de Samsung QLED aangeschaft, anders was het voor deze prijs deze tv geworden. Goede aanbieding, paar dagen te laat voor mij. Netjes hoor :-)

Beantwoorden

6 januari 2019 om 21:37
Nishinian Gebruiker

“Het product is bijna uitverkocht en daarom overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid”? Wat is dat voor onzin ik wil die tv gewoon kopen! Ik heb maar één geselecteerd? iBood, eentje voor mij graag!

Beantwoorden

6 januari 2019 om 21:53
Moderator Paul Moderator

Zowel bij de 55″ versie als bij de 65″ versie lukt het me om er eentje in de winkelmand te plaatsen.

Bestel je via de app of via de website? Het kan helpen om: 
-  de winkelmand leeg te maken en opnieuw de tv te selecteren 
-  nogmaals te proberen nadat je cookies & cache verwijderd hebt
-  nogmaals te proberen nadat je uitlogt & opnieuw inlogt 
-  te bestellen via een andere browser of ander apparaat

Beantwoorden

7 januari 2019 om 01:10
Sanders187 Gebruiker

Aan welke prijs werd de ue55nu8000 aangeboden?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 01:22
Moderator Paul Moderator

Aangezien dealprijzen niet op het forum genoemd mogen worden, kan/mag ik jouw vraag niet beantwoorden.
Als je de dagelijkse nieuwsbrief ontvangt, kun je daar wel de prijs terugvinden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.