3 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Melitta Caffeo Barista T | Zwart | F730-202

Ook verkrijgbaar in Stainless Steel

Product expert aanwezig

Melitta Caffeo Barista T | Zwart | F730-202 Melitta Caffeo Barista T | RVS | F740-200

Koffie is leven. Koffie is liefde. Daarom doet de Melitta Caffeo Barista T dan ook níet aan compromissen als het aankomt op dit levenselixer.

3 januari 2019 om 01:17
Ljtom Gebruiker

Heeft deze de smart versie(Bluetooth?) en is het melkkannetje inbegrepen?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 09:09
Official Product Expert Melitta Expert Official Product Expert

We bieden de 730-202 in zwart en de 740-100 de T SST, zonder Smart/bluetooth. Melkkannetje is inbegrepen.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 11:09
richardcs65 Gebruiker

@Melitta Expert: In de advertentietekst staat dat het gaat om de Melitta Caffeo Barista T | RVS | F740-200. Welke is het?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:05

Excuses voor de verwarring! Het is de F740-200 met Intense Aroma functie.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 03:00
mdrongelen Gebruiker

Kijk; op internet kopen in vergelijking met een winkel vergt goeie info en foto’s.

Nu staat er bij de advertentie altijd een flink onzinnig verhaal en mede hierdoor altijd redelijk veel vragen van klanten bij de reacties.

Is het nu OOK al te moeilijk de goeie versie op foto te zetten?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 09:09

Op de foto hierboven zie je de Barista T zwart en daarnaast staat de Barista T SST.

De foto’s bij de advertentie zijn algemene foto’s en daar staat ook de Barista T zilver tussen.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 07:19
MDC2000 Gebruiker

Iemand ervaring met het toestel?
Qua onderhoud en dergelijke smaakt, en degelijkheid.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 08:21
DePeer12 Gebruiker

Nu ruim een jaar in bezit en zeer tevreden. Koffie en espresso is heerlijk, cappuccino perfect (zoek ook maar wat reviews, bijvoorbeeld op vivakoffie.nl) echt top melkschuim. Onderhoud is eenvoudig en duidelijk. Enige nadeel vind ik dat de lekbak vrij snel vol is maar dat is alles.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 07:29
kikke002 Gebruiker

Volgens mij kloppen de foto’s aardig. Bij de laatste foto zie je de stalen versie die je ook kunt bestellen. Tegen een meerprijs van 50€ weliswaar. Dat er in de tekst wordt geattendeerd dat  de zwarte versie wordt aangeboden is dan weer verwarrend inderdaad.

Over het algemeen geven de omschrijvingen regelmatig te weinig informatie. Ergerlijk daarbij is dat men een poging doet quasi humoristisch te zijn. In een enkel geval denk ik zelfs wel eens: wat heeft die gesnoven of gerookt? Ik prefereer in ieder geval duidelijke informatie boven die mislukte pogingen om humoristisch te zijn.

Wil je de juiste informatie over een aanbieding dan is het niet onverstandig om het forum te checken.

Heeft iemand ervaring met dit apparaat?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 07:30
kikke002 Gebruiker

Was (in hoofdzaak) een reactie op mdrongelen…

Beantwoorden

3 januari 2019 om 07:58
litotes Gebruiker

Ja ik. In twee jaar tijd nu voor de vierde keer bij melitta voor uiteenlopende defecten. Ik dit apparaat dan ook zeker niemand aanraden. Overigens wel top service van Melitta, die het apparaat zelfs repareren na de gatantietermijn terwijl het apparaat niet bij hen is gekocht. Dikke pluim. Maar het apparaat zelf? Doe het jezelf niet aan..

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:03

Het spijt ons te lezen, dat u niet geheel tevreden was over dit toestel. Via onze consumentenservice hebben wij uw meldingen steeds ter harte genomen. Hoewel we zeker begrijpen, dat uw ervaring vervelend was, is het niet representatief. De kwaliteit van onze toestellen en van onze service dragen wij hoog in het vaandel om tevreden consumenten te behouden.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 20:53
Moderator Paul Moderator

Als je de RVS versie selecteert in het dropdown menu, krijg je de specificaties en foto’s van de RVS variant te zien.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 23:01
litotes Gebruiker

Ik snap dat het geen representatieve ervaring hoeft te zijn. Spreek natuurlijk uit persoonlijke ervaring. Niettemin een top service, dus als het apparaat niet werkt sta je in ieder geval niet in de kou. Wat dat betreft in ieder geval top. Zelf natuurlijk word je er wel gefrustreerd van. Vandaar de reactie voor het specifieke model. Ik zal wel een zondag model te pakken hebben gehad. ;)

Beantwoorden

3 januari 2019 om 08:11
Wimvdham25 Gebruiker

Helaas niet de smart en ts uitvoering! Deze laat ik voorbij gaan.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 09:11
edwin.d Gebruiker

Ik heb meer dan twee jaar geleden dit toestel hier bij I-bood gekocht.

Het was toen nog wel wat duurder.

Prima toestel, nog geen problemen tegen gekomen,

De koffie is lekker als je de goede bonen gebruikt.

mvg

Beantwoorden

3 januari 2019 om 09:19
richardcs65 Gebruiker

Is de lopende cashback actie van Melitta ook geldig voor de aankoop bij Ibood?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 09:25

Nee. De Cashback geldt hiervoor niet.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 10:02
richardcs65 Gebruiker

Dank voor je reactie. Maar ik heb zelf nog even wat “onderzoek” gedaan:

https://www.melitta.nl/nl/Superpromo-853.html onderaan deze pagina staat “Klik hier voor de totale lijst met erkende dealers” en dan kom je bij https://www.melitta.nl/erkendedealer_nl.html en daar staat iBood gewoon bij. Verwarrend.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 10:27
tijn1982 Gebruiker

Doe dan nog maar wat “onderzoek” en dan kom je erachter dat het typenummer dat IBOOD aanbiedt niet op het lijstje staat, en dus niet voor cashback in aanmerking komt.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 10:36
richardcs65 Gebruiker

tut tut tut Tijn, iets minder aanmatigend mag best hoor. Op https://melitta.xcdn.eu/pages/superpromo2018/pdf/nl.pdf staan de 730-202 en de 740-200 er gewoon bij hoor.

Valt me overigens wel op dat in de advertentie staat dat de 740-200 aangeboden wordt en dat de expert hierboven vermeld dat de 740-100 aangeboden wordt. Expert, kom er maar in….

Beantwoorden

3 januari 2019 om 10:42
54321 Gebruiker

hallo volgens alle voorwaarde wel dus ik ben ook heel benieuwd.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 11:00
rrdejong Gebruiker

Nu onder de eerder gestelde vraag….Aan de expert: graag aangeven waarom de cash back actie van Melitta niet zou gelden. Zowel model als de webshop Ibood worden weergegeven in de actievoorwaarden. Sta op punt te bestellen mits de cash back geldt.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 11:12
nielsprimus Gebruiker

Is de expert soms even koffie drinken? ;-)

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:02

Excuses van deze kant! het type is inderdaad 740-200. de 200 staat voor het model mét Intense Aroma functie.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:06
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Onderaan de pagina staat dit:

Goed onderzoek richardcs65 ;-)

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:07

Plaatje werkt blijkbaar niet. In tekst staat er:

Deze aanbieding valt níet onder enige lopende cashback-acties van Melitta. De hier getoonde prijs is dan ook definitief.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 09:55
richieboy8 Gebruiker

Krast heel snel! Nadeel van Melita

Beantwoorden

3 januari 2019 om 10:58
rrdejong Gebruiker

Aan de expert: graag aangeven waarom de cash back actie van Melitta niet zou gelden. Zowel model als de webshop Ibood worden weergegeven in de actievoorwaarden. Sta op punt te bestellen mits de cash back geldt.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 11:32

Er staat heel duidelijk onderaan de pagina:

Deze aanbieding valt níet onder enige lopende cashback-acties van Melitta. De hier getoonde prijs is dan ook definitief.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 11:59

De cashback is niet van toepassing, zoals ook op de pagina vermeld staat. Deze prijs is vastgesteld én ook zonder cashback lager dan elders. Laat je dus niet tegenhouden om er alsnog één aan te schaffen!

Beantwoorden

3 januari 2019 om 13:48
henkieroe Gebruiker

Het is maar wat je liever hebt. 150eu meer bij de winkel betalen en dan achteraf claimen of direct de beste prijs bij winkelen… Het staat er toch duidelijk. Waarom vragen aan de expert is een retorische vraag. :)

Inhoudelijk: super handig aan deze machine is twee bonen compartimenten. Voor een espresso gebruik ik zelf andere bonen dan voor cappuccino of een grote sloot koffie. Zit veel verschil in smaak bij verschillende koffie bonen! En als je wilt kun je dus ook bonen met en bonen zonder cafeïne bijvoorbeeld gebruiken zonder elke keer je bonen uit te moeten scheppen.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:09
peterderooij Gebruiker

@Melitta Expert

Betreft het hier een Nederlands model? Bij een vorige deal stond:

Dit product is afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat het product enkel wordt geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:19

Dit vraag ik voor goede orde even na.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 14:40

Deze toestellen zijn Europese toestellen, dus met een handleiding in onder andere het Nederlands.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 16:12
peterderooij Gebruiker

Bedankt!  is ook het menu van de machine in het Nederlands?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:12
SKYDIVERKE Gebruiker

Op de officiële site van Melitta staat onderstaande:
Let op voor online aankopen van Melitta producten! Met uitzondering van de erkende dealers, kan Melitta België niet instaan voor de kwaliteit van het product en is buiten de fabrieksgarantie geen sprake van aanvullende service in de vorm van reparatie aan huis. Of de betrokken internetwinkel goede afspraken heeft gemaakt met zijn leverancier kan Melitta België uiteraard niet beoordelen, maar wij raden u aan zich daarvan goed op de hoogte te stellen voordat u tot aanschaf overgaat.
Is een eventuele aankoop conform voor deze garantie in België?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:20

Wanneer de aankoop bij Ibood wordt gedaan, is er ook voor consumenten, woonachtig in België de Melitta service, naast de 2 jaar fabrieksgarantie. Ibood is een door Melitta erkende dealer.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:54
franskew Gebruiker

Ik heb zulk vergelijkbaar toestel (Melitta Caffeo Barista F731-101) aangekocht op 11/2015 via ibood, het beste toestel wat ik tot nu toe gehad heb t.o.v. de Siemens en Bosch (Benvenuto B75) wat ik ervoor had. Zeer gemakkelijk dagelijks het bakje onderaan te reinigen en de zetgroep om de 4 a 5 maanden.Voor de rest geeft hij aan wanneer ontkalken en extra reinigen met tablet via het scherm menu. Zeer zeker een aanrader.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 16:21
RoelRoel Gebruiker

In mijn tijd noemden ze dat roestvrij of roestvast staal.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 22:57
54321 Gebruiker

Maar hier is het rvs kleur. Is dus ook van plastic

Beantwoorden

3 januari 2019 om 23:10
elpaolo Gebruiker

Ik heb de RVS-versie nu zo’n 2,5 jaar en het is een van mijn beste aankopen geweest. Heerlijke espresso of wat anders natuurlijk. Eenvoudig schoon te maken. Echt een aanrader!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.