27 december 2018 om 00:01
iBOOD

80x GP Alkaline Super Batterij | 1.5 V | AA + AAA

Ook verkrijgbaar in AAA, AA

80x GP Alkaline Super Batterij | 1.5 V | AA + AAA 80x GP Alkaline Super Batterij | 1.5 V | AAA 80x GP Alkaline Super Batterij | 1.5 V | AA

Een bundel met 80 baterijen, ideaal voor alledaagse apparaten die weinig stroom verbruiken.

27 december 2018 om 08:11
josefrans Gebruiker

Hoe presteren deze GP’s ten opzichte Duracell-Industrial ???

Beantwoorden

27 december 2018 om 08:49
goessensj Gebruiker

Vind batterijen altijd moeilijk te vergelijken, voor de kenners: koopje of niet?

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:04
kennydecat Gebruiker

Ja:

Op meerdere sites is de capaciteit te vinden bij een verbruik van 200 mAh, deze batterij scoort ongeveer 2300 mAh (AA-versie),
dit is een goed gemiddelde.
Belangrijk is de kostprijs per batterij, 16.95 + 5.95 / 80 = 28,6 cent per batterij …

Belangrijkste concurrent; IKEA, 25 cent voor ongeveer 2100 mAh

Samengevat; 28 cent voor 2300 mAh is goed (vele merken zijn opmerkelijk duurder)
Natuurlijk moet je genoeg batterijen gebruiken, batterijen minderen nu eenmaal in capaciteit na enkele jaren …!

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:13
mspaan Gebruiker

Eens met kennydecat, ben zelf ook erg kritisch met het bestellen van batterijen. Extra info, de goedkoopste GP Super AAA die ik online kon vinden was 50 cent, dus deze aanbieding is bijna de helft goedkoper.

Besteld!

Beantwoorden

27 december 2018 om 10:07
D-Fault Gebruiker

vergeet de nummer 3 op de lijst niet, minder dan 24 cent per batterij..

Beantwoorden

27 december 2018 om 12:32
BroeckieBood Gebruiker

Oplaadbare batterijen zijn sowieso een betere aankoop op de iets langere termijn

Beantwoorden

27 december 2018 om 21:08
Supertux Gebruiker

Het aantal amperes zeggen niet alles over een batterij. dat is wel erg kort door de bocht.

Belangrijk bij batterijen is ook

1. geheugeneffect. Kun je ze laden terwijl ze nog halfvol zijn?

2. hoe snel lopen ze snel terwijl ze in de kast liggen.

3. hoe snel kunnen ze hun spanning afgeven? Dit laatste wil ik graag toelichten aan de hand van een voorbeeld:

Stel neem een pak vla. Deze laat je leeg lopen (dat is de energie die vrij komt bij verbruik). Echter duurt het vrij lang voordat het pak vla leeg is. de laatste 10-20% blijft wat hangen in het pak. Dit is te weinig aanvoer om je apparaat van energie te voorzien. toch wordt dit wel meegerekend in het vermogen (ampere’s).

Eigenlijk wil je dus een pak vla die een continue levering heeft van energie. en in 1x stopt als hij ook echt leeg is.

Dit zijn een aantal factoren die meetellen met batterijen. Let dus niet alleen op het aantal amperes dat is mijn tip!. Overigen ben ik zelf een GP batterijen fan. Heb de lader van GP (intelligente lader en de duurste batterijen) goedkoop is vaak duurkoop bij batterijen. Let wel voor klokjes zijn goedkope batterijen prima maar wil je echt wat vermogen gebruiken investeer in GP (oplaadbaar) of duracell. De gewonen batterijen van GP heb ik geen ervaring mee.

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:23
xzyt Gebruiker

Zeker een aanrader, en ik garandeer je voor 2025 krijg je ze met gratis slagroom.

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:58
mspaan Gebruiker

Dat ziet er niet al te best uit. En je hebt ze niet in de schuur bewaard ofzo?

Beantwoorden

27 december 2018 om 11:55
xzyt Gebruiker

Nope gewoon in een kast. Niet blootgesteld aan hoge temperaturen en/of vocht.

Anderzijds, ik heb er gehad van GP die “best before 2017″ waren en die liepen niet uit, maar ik ga er toch geen meer bestellen.

Beantwoorden

27 december 2018 om 17:54
Bigaro Gebruiker

ja, dat gebeurt nu éénmaal hé. Wat ga je doen met een ziekelijke batterij?

Troost, heb ik echter ook meegemaakt met de dure DURACELS en deze ware niet over datum.

Groetjes.

Beantwoorden

28 december 2018 om 10:34
xzyt Gebruiker

voor alle duidelijkheid, deze zijn best before 2020, en zijn dus niet over datum. Zie verpakking links

Beantwoorden

27 december 2018 om 10:50
Guido_ Gebruiker

Bij Aldi 1.99 euro voor 8 AA batterijen, 2600 mAh (… 24 à 25 cent per batterij. Gebruik deze al jaren en heel tevreden over.

Jammer van de verzendkosten, anders kwamen ze iets goedkoper uit…

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:45
wvanhooren Gebruiker

Ja iBood, jullie verzendingskosten nekken jullie weer.

Ik dacht weer even een goeie deal te vinden hier, maar wederom helaas… net zoals de vorige 10-tallen keren dat ik dacht iets interessant gevonden te hebben.

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:24
Wilfred101 Gebruiker

Wat is de houdbaarheidsdatum, “best before “ ….

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:26
Wilfred101 Gebruiker

Oei. Blijkbaar niet goed gekeken. ????Tot 2025 dus.

Beantwoorden

27 december 2018 om 17:46
Medino Gebruiker

Ik vindt dat iBood echt wat aan de verzendkosten moet gaan doen.Dit is voor mij al heel lang een doorn in het oog.

Slaat eigenlijk nergens op,maar goed…

Ik heb deze batterijen samen met Dreamled besteld,dus heb ik de kosten wat kunnen drukken.

Goede reviews gevonden voor de batterijen trouwens.

Ben voorlopig een paar jaar zoet.

Beantwoorden

27 december 2018 om 17:54
Moderator Jim Moderator

Hi Medino!

Allereerst bedankt voor je aankoop en veel plezier hiermee!
iBOOD probeert altijd naar manieren te zoeken om verzending goedkoper te maken, echter blijven verzendkosten altijd een must. Dit komt doordat iBOOD ervoor kiest om ze apart weer te geven. Uiteraard betaal je bij andere webshops ook verzendkosten, echter zit dit meestal in de prijs van het product. Echter geef ik je tip natuurlijk wel direct door aan iBOOD!

Groetjes & fijne jaarwisseling!

Jim

Beantwoorden

27 december 2018 om 21:32
capthook Gebruiker

3 pakjes besteld(AA+AAA+half AA en AAA) is 16,95+16,95+16,95+5,95/240 = 0,211875 per batterij. Goedkoper nergens kunnen vinden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.