26 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Norton Security Platinum Edition | 1 Jaar | 10 Apparaten

Ook verkrijgbaar in 2-pack, 5-pack

Norton Security Platinum Edition | 1 Jaar | 10 Apparaten 2x Norton Security Platinum Edition | 1 Jaar | 10 Apparaten 5x Norton Security Platinum Edition | 1 Jaar | 10 Apparaten

Met Norton Security Platinum haal je de ultieme alles-in-één oplossing in huis!

26 oktober 2018 om 00:06
Meller Gebruiker

Serieus, rekenen jullie verzendkosten voor het sturen van een mailtje?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:16
jumkarssies Gebruiker

Inderdaad vreemd. Tenzij er iets per post komt. Maar sowieso een prima actie. Mijn abonnement is net verlopen en dit is veel goedkoper dan verlengen via Norton of de aanbiedingen die zij hebben.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:38
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Meller,

Bij de vorige deal kreeg je een doosje thuis gestuurd, dus dat zal nu ook weer het geval zijn. Vandaar de verzendkosten :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 07:18
peetpp Gebruiker

waarom wordt er dan in de beschrijving gesproken over een ‘voucher’, allemaal zo vreemd en tja de Belgen betalen weer meer dan het dubbele van de verzendingskosten, next …

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 07:47
nemelex Gebruiker

Ik moet geen dom doosje hebben! Dat belandt toch onmiddellijk in de vuilbak! En dan kost het nog die verzendkosten ook…

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen peetpp,

Dat is inderdaad wat verwarrend, maar in het doosje zit ook eigenlijk een voucher voor een dienst. Ik vermoed dat dat ermee bedoeld wordt.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:32
cokonut Gebruiker

Een voucher fysiek opsturen is niet meer van deze tijd, belastend voor het milieu en duurder voor de klant.

Echt een misser van iBood.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:31
Eddiez Gebruiker

Ibood bepaalt niet hoe een leverancier zijn product levert of aanbiedt. Complaints? Moet je bij Norton/Symantec zijn.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 11:07
cokonut Gebruiker

Wat een onzin, diverse sites bieden Norton aan en leveren een key in je mail.
Het is de verkopende partij die kiest voor de verzendmethode, iBood kiest er dus voor om doosjes te laten leveren

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:49
BertusP Gebruiker

Ik heb deze deal de vorige x gekocht. Ik kreeg een doos thuis gestuurd van ong 30×40cm. Daarin zat een doosje van 15x 10 en daarin zat een papiertje met een code… deze had ook gewoon in een EMAIL opgestuurd kunnen worden. Zonde van alle materialen, vervoerskosten, EN verzendskosten.. slaat totaal nergens op!!

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:53
androids Gebruiker

Ik denk dat dit goedkoper is dan een werknemer dagen lang alle doosjes laten uitpakken en de codes overtypen en naar je mailen.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 15:34
PetervdK Gebruiker

hou s op man. Die doosjes worden gemaakt door Symantec, niet door iBood.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 15:42
PetervdK Gebruiker

Eerst eens alles goed doorlezen lezen voor je iets doms roept. Alhoewel, als je dat doet zou het echt dom zijn.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:16
Stanzamare Gebruiker

Meller, je hebt volledig gelijk eigenlijk.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:28
moormanj Gebruiker

kun je er ook meerdere bestellen die je dan in vervolg jaren activeert ?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:40
Moderator Niek Moderator

Goedenacht moormanj,

Ja dat is mogelijk :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:30
tonneke87 Gebruiker

Hallo allemaal.

Dit artikel is 21 September ook al langs geweest. Je krijgt een fysiek product thuis gestuurd (ik heb toen een set gekocht). Daarom zijn de “klachten” over de verzendkosten niet correct. Dit artikel was de vorige keer zo snel uitverkocht, en zelfs een tweede batch was ook zo weg. Dat zal wellicht de reden zijn dat ze nu weer in de aanbieding zijn.

De vorige keer werd heel veel gevraagd, of er een houdbaarheid datum aan de licenties zaten. Dit was niet het geval. Ik verwacht dat dit bij deze aanbieding het zelfde zal zijn.

Gratis tip voor iedereen: Wacht niet te lang met kopen!!
Ik verwacht dat deze deze ook snel uitverkocht zullen zijn. (ik ga zelf ook nog een setje kopen)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:40
Moderator Niek Moderator

Goedenacht tonneke87,

Bedankt voor de aanvullende informatie en het klopt inderdaad er zit geen houdbaarheidsdatum aan de codes :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 01:03
Meller Gebruiker

Dank je voor de toelichting, mag de volgende keer gewoon bij de omschrijving. Heb het besteld, want de prijs is goed ;).

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:44
vriendje100 Gebruiker

Mijn ervaring met Norton is toen het op een nieuwe laptop met AMD processor meegeleverd werd, alles bagger traag was. Niet een beetje traag maar echt heel traag.

Norton verwijdert en de machine liep als een speer. Nee dank je wel. Voor mij hoeft dit pakket niet. Nu ben ik in de luxe positie, dat ik Windows 10 er af gegooid heb een over ben gestapt op Linux. Meteen een hoop problemen minder ????

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 02:19
hvgsel51 Gebruiker

Dat probleem is al in 2009 opgelost. Sindsdien is juist Norton één van de minst vertragende paketten. Als jouw probleem van later dateert, dan zaten er vast nog restanten een ander antivirus op je laptop.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 12:09
maartend Gebruiker

Dit klopt. Maar dat was ook in de tijd dat Fred Flinstine nog over onze wegen rondreed.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:53
impy101 Gebruiker

Is het mogelijk om een Norton antivirus abonnement van 5 apparaten hiermee te verlangen/upgraden?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 02:21
hvgsel51 Gebruiker

Ja, dat kan, maar dan heb je wel een abonnement voor 10 machines, wat wel geen probleem voor je zal zijn.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen impy101,

Dit is inderdaad mogelijk wanneer het om hetzelfde pakket gaat. Wanneer het om een ander pakket gaat, dan zul je wel een nieuwe installatie moeten doen.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 12:10
maartend Gebruiker

Nee hoor. je kunt via klantennservice het aangekochte pakket toe laten voegen aan je huidige abbo.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 04:20
MisterSqueaky Gebruiker

Grappig detail: je krijgt een oem editie die officieel niet los verkocht mag worden.

Maar dat is iBOODs probleem :p

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:15
Susantigoon Gebruiker

Lijkt mij niet,

IBOOD’s part-of-the-deal in dezen beperkt zich tot enkel de voucher. Staat expliciet vermeld….    :-p

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 06:20
aberg Gebruiker

Goede deal en ja je ontvangt voor elk pack een doosje. Bijna alle vragen over dese deal staan op het productforum

http://nl-nl.forum.ibood.com/products/004479-180921/norton-security-platinum-edition/

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 06:37
Nightshadow Gebruiker

Yes! Dit keer niet gemist! Bedankt voor het opnieuw aanbieden van deze hardloper!

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nightshadow,

Leuk om te horen dat het deze keer gelukt is! Veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 06:45
viooltje3333 Gebruiker

Misschien een stomme vraag, maar wat is het verschil tussen de 1, 2 en 5 pack en het plusje en minnetje om meerdere keren pack 1 te kopen

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen viooltje3333,

Het enige verschil is dat als je voor een 5 pack kiest je meteen 5 stuks krijgt. De optie om meerdere 1 packs te bestellen zit er bij voor als je bijvoorbeeld 3 wilt.

Edited by: Niek

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:35
Niels.m Gebruiker

Dit is dus niet waar, de vorige keer een 5 park besteld en gewoon 5 doosjes opgestuurd gekregen.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Niels.m,

Bedankt voor de aanvullende informatie en excuus voor de verwarring. Ik heb mijn tekst aangepast.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 07:19
olivergame Gebruiker

rare vraag mare kan meschien de volgende keer een optie komen voor niet alleen een pack mare ook een email code

ik vind het persoonlijk namelijk mileu vervuiling een pack kopen voor iets dat maar een jaar lang waarde heeft

mag hopen dat Norton het daar mee eens

zelf al word de deal € 2,95 duurder het blijft nog steeds een goed deal

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen olivergame,

Je kunt altijd de inkopers typen en wie weet komen er ook een keer vouchers voorbij die via de mail verzonden zullen worden. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 07:29
gescheurdrubber Gebruiker

Wat is het verschil als je er 2 apart besteld of 2 pack besteld? Kunnen beiden na elkaar vervolg jaar geactiveerd worden?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gescheurdrubber,

Er is geen verschil tussen een 2 pack en 2 keer 1 pack. Vermoedelijk kun je ook 1 packs bestellen zodat je ook voor 3 kunt kiezen.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:55

Bedankt voor je reactie. Ik heb net een 2-pack besteld. Ik ga er dus vanuit dat ik na een jaar met de 2e pack kan verlengen?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:01
Moderator Niek Moderator

Ja hoor dat kan gewoon. De codes zijn onbeperkt geldig.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 07:56
Biederrm Gebruiker

Hoe kan het zijn dat er €2,95 verzendkosten gerekend wordt, en wanneer ik bestel er €5,95 gerekend wordt?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Biederrm,

Heb je er misschien meerdere besteld of misschien nog wat anders in je winkelwagen?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:41
Biederrm Gebruiker

Ja ik heb 2 1-packs besteld. Maar dat zou voor de verzending niet uit moeten maken toch?

Als ik niet ben ingelogd is het totaal bedrag namelijk 27 en een beetje en wanneer ik inlog wordt het bedrag verhoogt met 2,95

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:42
Moderator Niek Moderator

Dat is inderdaad vreemd. Ik ga het even navragen.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:26
Moderator Niek Moderator

Je kunt het beste een 2 pack bestellen, het is precies hetzelfde als 2x een 1 pack. Je bent alleen wel voordeliger uit met een 2 pack ivm de staffelkorting en de verzendkosten.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:05

En is het een cd rom, want die zitten tegenwoordig niet op alle laptops?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gescheurdrubber,

In het forum bij een eerdere deal wordt alleen gesproken over codes, dus ik ga er vanuit dat je geen cd rom drive nodig hebt.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:44
boomer1956 Gebruiker

Is het mogelijk om ook te delen met 1 licentie ? ( Met kinderen )

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen boomer1956,

Je kunt met 1 licentie 10 apparaten beveiligen, dus dat is mogelijk.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:16
Lifestyle71 Gebruiker

Sja.. koop ik dit, of blijf ik AVG Free gebruiken ?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 15:40
PetervdK Gebruiker

Blijf lekker avg free gebruiken als je verder niets nodig hebt. Bij dit artikel krijg je veel meer. Firewall, online storage, backup naar cloud (beveiligd), anti-spam (ook in outlook e.d.), anti-phishing, security guard etc. De keus is aan jezelf.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:18
jacanape Gebruiker

Kan ik bij mijn order een factuur krijgen? Ik heb een Belgisch BTW nummer.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jacanape,

Je kunt je factuur altijd terugvinden in je account nadat je bestelling verzonden is. Ook is het mogelijk een zakelijk account aan te maken.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:35
hans.ke Gebruiker

Is deze geschikt voor alle windows platformen? Ook voor vista?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hans.ke,

Hij is ook geschikt voor Windows Vista.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:44
APollenus Gebruiker

Kan iemand zeggen of het hier gaat om de laatste nieuwe versie van Norton?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen APollenus,

Je krijgt altijd de meest recente versie wanneer je de code activeert.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:52
APollenus Gebruiker

Hartelijk dank!

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 11:09
benjamin998 Gebruiker

allé, ik bestel , geef bankpas in en word geweigerd, ineens uitverkocht

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 11:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ze zijn er inderdaad doorheen gevlogen en inmiddels uitverkocht. We verwachten vandaag helaas geen nieuwe voorraad meer.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 11:42
amscy Gebruiker

Wow zijn er nog nensem die tegenwoordig anti virus software kopen ????

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 12:13
maartend Gebruiker
26 oktober 2018 om 13:17
vinpierke Gebruiker

Is niet enkel antivirus, zoek maar eens op wat een VPN abonnement en 100GB cloud storage per jaar kosten…

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 15:41
PetervdK Gebruiker

Ja, slimme mensen doen dat. Zeker voor 12,95 per jaar voor 10 apparaten…

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 17:00
nemelex Gebruiker

Natuurlijk zijn er nog mensen die dat kopen…enkel wel via een deal. Vooral een firewall wil ik niet misse.

Zeker als je gaat delen met meerdere mensen kost het niets meer.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 14:11
wullem1 Gebruiker

*knip*

Goedemiddag, ik heb je melding doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen. Om het hier ontopic te houden heb ik je bericht even verwijderd.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 18:09
wullem1 Gebruiker

en bedankt voor de moeite . prettig weekend gewenst

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.