19 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Philips OneBlade Pro

Ook verkrijgbaar in OneBlade Pro + 3 Extra Mesjes

Philips OneBlade Pro Philips OneBlade Pro | 3 Extra Mesjes

Trimmen, bijwerken en scheren. OneBlade doet het allemaal! De lengte van het haar maakt niet uit. Met de precisiekam met negen standen trim jij je baard, zoals jij dat wil.

19 oktober 2018 om 01:57
mattiee Gebruiker

Wat is het verschil tussen de QP6505/21 (hier aangeboden) en de Q6520/30 (die ik elders tegen kom).

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 02:16
JenZiBood Gebruiker

Vergelijken is niet moeilijk.

60 vs 90 min batterij
9 vs 14 lengtestanden
geen display vs display

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JenZiBood,

Bedankt voor de aanvullende informatie!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 04:07
Timm015 Gebruiker

Scheert dit even kort als met een normaal scheermes?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 06:30
Lars88 Gebruiker

Nee, dat is wat mij betreft het enige nadeel van de OneBlade. Je kan behoorlijk glad scheren maar zal altijd hele kleine stoppels houden. Het voordeel is dan weer dat huidirritatie en snijwondjes verleden tijd zijn. Ik ben er in ieder geval heel tevreden over.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lars88,

Bedankt voor het beantwoorden van de vraag en de aanvullende informatie.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 09:46
ArnieNFW Gebruiker

Ik heb ca 2 jaar de goedkoopste OneBlade en het feit dat deze niet hetzelfde scheert is voor mij een groot voordeel. Ik heb geen enkel last meer van ingegroeide baart haartjes en de bijbehorende ontstekingen. Ideaal, ben super tevreden (geen belangen).

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:15
Fotoderoodt Gebruiker

Het scheert heel snel, maar inderdaad niet glad. Ik haal zelf nadien snel het scheermes er langs als ik de stoppels weg wil dat gaat heel vlot.

De mesjes of blade is hetzelfde tussen de gewone en pro. Als je het dagelijks gebruikt haal je bij lange na de 4 maanden niet, na 2 maanden merk je al dat die gaat trekken. Het zal ook wel aan de zwaarte van je baard liggen… maar 4 maanden is erg optimistisch.

Deze pro is een leuke extra gimmick, 90 minuten… in 5 en max 10 minuten heb je je geschoren….Display kan praktisch zijn zodat je weet dat de accu leeg raakt.

Natuurlijk als je deze gaat verstellen en gebruiken als tondeuse is het een ander verhaal… dan moet je de pro nemen maar dan zou ik eerder kiezen voor een dedicated tondeuse.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:17
Fotoderoodt Gebruiker

60 minuten accu excuus en het staat al in de beschrijving Op basis van twee volledige scheerbeurten per week. Het daadwerkelijke resultaat kan variëren.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:34
Timm015 Gebruiker

Deze is ook veel sneller opgeladen dan die andere? Deze in een uur, die andere in 8 uur

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:14
Fotoderoodt Gebruiker

Hmmm als dat zo is gaat die accu ook sneller stuk. Ervaring met de niet pro is dat als ik merk dat die leeg raakt ik hem ff eraan hang en dan kan ik perfect mijn scheerbeurt afmaken en dan hang ik hem te laden (tijd genoeg).

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:14
johan.braem@gmail.com Gebruiker
19 oktober 2018 om 08:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Johan,

Voor de verschillen klik hier.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:56
morscha Gebruiker

Dit is dan een betere aanbieding. Zit namelijk een extra mes bij en zonder verzendkosten..

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 09:33
henkieroe Gebruiker

De QP2520 is NiMH accu. Dat wil je echt niet. Hier onder de verschillen. Opladen 1 uur voor deze deal of 8 uur bij de niet pro. Ik weet het wel :)

https://www.philips.nl/etc/philips/b2c/compareproducts.html?locale=nl_NL&catalog=CONSUMER&ctn=QP6510/64,QP6505/21,QP2520/64

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:34
Timm015 Gebruiker

Waarom is dit model nergens anders meer te koop?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Timm015,

Ik kan hem ook in andere webshops nog vinden en ook in de Philips shop is hij nog verkrijgbaar.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 09:47
Timm015 Gebruiker

Alleen in de webshop van mediamarkt (maar daar zijn jullie onderdeel van), en de fabrikant zelf. Verder kan ik toch echt niks vinden.

Ik bedoel daar meer mee te zeggen dat ik hoop dat de mesjes voor deze variant wel te koop blijven als het apparaat zelf nergens meer te koop is.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:12
ArnieNFW Gebruiker

Er zijn geen verschillen in de mesjes van de OneBlade. Alleen het apparaat zelf (opzetstukken, accu duur, display etc),

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:06
Currry Gebruiker

Fijn apparaat echt aan te raden! En de mesjes zijn bij appie ooit in de aanbieding met 50% korting :)

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:09
joopdewit Gebruiker

Kan ik die Philips One Blade ook ergens op een afhaalpunt laten bezorgen en afhalen?

Ik zit hier nl op een vakantieadres.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is helaas (op dit moment) nog niet mogelijk. Wel kun je een alternatief afleveradres invoeren met bijvoorbeeld het adres van buren, vrienden, familie, etc. en het pakketje daar laten bezorgen. :-)

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:11
ArnieNFW Gebruiker

Er staat 3 extra mesjes, dat betekend volgens mij dus totaal 4 mesjes?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:16
Timm015 Gebruiker

correct!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:20
fkoggel Gebruiker

Ik betwijfel dit, de mesjes los kosten normaal rond de 12/13 euro. Verder staat er bij de specificaties, lijkt mij dus 1 mesje:

Meegeleverd

1 mes op de OneBlade-handgreep
Precisiekam: 9 lengtestanden (0,5 – 7 mm)

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen fkoggel,

Je kunt ook een variant selecteren met 3 extra mesjes. Deze staat in het keuzemenu.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:37
Fotoderoodt Gebruiker

3 mesjes extra aan 25 euro

Is geen top deal maar niet slecht

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 11:54
fkoggel Gebruiker

Ah oke, zo ver had ik nog niet gekeken. Excuus. Prima prijs voor de mesjes, heb laatst 25 euro betaald voor twee mesjes. 
Ik doe overigens langer dan 4 maanden met zo’n mesje.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:57
Fotoderoodt Gebruiker

Levensduur is ook afhankelijk van wat je scheert en je baardgroei. Maar ze geven het zelf aan 4 maanden bij gebruik 2X per week. Klein beetje bij trimmen dan kun je waarschijnlijk 4 maanden voort, helemaal scheren dan red je net aan 2 maanden als je geluk hebt. Ik mag hier geen tips geven maar je vind de mesjes voor een goede prijs bij de duitse versie van die grote online gigant. En overal is de set van 2 in verhouding goedkoper dan de 3 variant.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 15:32
ehnl1968 Gebruiker

een scheermes die?!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 16:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat verdient geen schoonheidsprijs! Bedankt voor je oplettendheid, we passen het direct aan!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 18:37
jutezak Gebruiker

Dit is een fijn apparaatje. Heb zelf de goedkoopste (met slechtere accu) maar zou zeker deze nu kopen als ik die niet had. Scheert super makkelijk, geen haken op ‘moeilijke’ plekken omdat het ‘mes’ geen scherpe puntjes of kanten heeft.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 18:56
Nickela Gebruiker

Heb m net ontvangen, maar het afdekplaatje op de achterkant (waar de tondeuse erop geklikt kan worden) ontbreekt. Ziet er niet uit zo.

Heeft iemand anders dit ook ?

Heb al een service verzoek ingediend.

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 19:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Nickela,

Wat vervelend dat het afdekplaatje ontbreekt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat je al een service verzoek hebt ingediend, dan zal de klantenservice hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 15:50
jumpmasterz Gebruiker

Is het bij jou al opgelost Nickela ?

Heb precies het zelfde probleem groene kapje ontbreekt

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 15:28
jumpmasterz Gebruiker

Zelfde probleem heb ik ook geen groen afdek kapje wat aan de achterkant hoort .

Ga ook een service verzoek indienen

Beantwoorden

17 november 2018 om 08:16
jumpmasterz Gebruiker

Alles is netjes opgelost door iBood :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.