14 september 2018 om 00:00
iBOOD

RiDD E-Step | Elektrische Step

Ook verkrijgbaar in RiDD Carbon E-Step

RiDD E-Step | Elektrische Step RiDD Carbon E-Step | Elektrische Step

Of het nu voor je kind of je innerlijke kind is, met de RiDD E-Step scoor je een elektrische step die je overal naartoe brengt in stijl.

14 september 2018 om 00:46
tomgroen Gebruiker

let op!! Moet wel RDW gekeurd zijn om op de openbare weg te mogen. dus kenteken

Beantwoorden

14 september 2018 om 02:31
sjirafje Gebruiker

Deze hebben zeer waarschijnlijk geen typegoedkeuring en ze voldoen ongetwijfeld niet aan de eisen. Dus hier krijg je geen kenteken voor. Je mag er dus ook niet mee op de openbareweg (ook de stoep niet).

Beantwoorden

14 september 2018 om 05:49
richardkr Gebruiker

Klopt helemaal. Hiermee mag je niet op de openbare weg rijden. Je riskeert daarnaast een boete.

Beantwoorden

14 september 2018 om 06:20
Timm015 Gebruiker

Mogen die hover boards ook niet op de weg? Die zie je overal nameijk. Wordt zoiets niet gedoogd?

Beantwoorden

14 september 2018 om 07:03
Shog Gebruiker

Nee die mogen ook niet op de openbare weg. Pas als die een typegoedkeuring krijgen. Dat zal wel nooit gebeuren, aangezien er geen plek is voor een kenteken.

Beantwoorden

14 september 2018 om 07:32
Bramble Gebruiker

Ik heb wel interesse mits je er op de openbare weg (fietspad) mee mag.

Beantwoorden

14 september 2018 om 07:54
hayostam Gebruiker

Belangrijk: draag een helm en veiligheidskleding als je de RiDD E-Step gebruikt. Dit artikel mag ook niet op de openbare weg of stoep worden gebruikt, maar alleen op eigen terrein.

Aldus oa Intertoys

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:43
Erikvereijken Gebruiker

Ideaal voor op de camping/ het vakantiepark

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:44
WhynotHenk Gebruiker

Wat is het gewicht van de carbon versie? Ik neem aan dat deze lichter is.

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen WhynotHenk,

De carbon versie is 6,9 kg. Wanneer je hem selecteert, dan zie je dat in de omschrijving staan :-)

Beantwoorden

14 september 2018 om 21:00
Justice5000 Gebruiker

Wat als je nou gewoon stept als er politie is?

Beantwoorden

14 september 2018 om 23:12
wieert Gebruiker

Ik zou me niet zo druk maken om een bekeuring van de politie, maar meer als je een ongeluk veroorzaakt.

Dan rijd je onverzekerd over de openbare weg en je mag alle kosten dus uit eigen zak betalen.

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:38
Moderator Jelle Moderator

Je zou het kunnen proberen. iBOOD staat niet garant voor in beslag name van de step.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.