17 september 2020 om 00:00
iBOOD

Audio Pro BT5 Bluetooth Speaker | Walnut

Ook verkrijgbaar in Black, Driftwood

Audio Pro BT5 Bluetooth Speaker | Walnut Audio Pro BT5 Bluetooth Speaker | Black Audio Pro BT5 Bluetooth Speaker | Driftwood

Een goede bedrijfsnaam vertelt je meteen wat het doet. iBOOD heeft de beste online deals. The Boring Company boort. En Audio Pro? Juist!

17 september 2020 om 06:34
Boncholio Gebruiker

De audio pro c10 mag wel eens verschijnen op iBood. ;)

Beantwoorden

17 september 2020 om 07:25
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Boncholio,

Je kan onze inkopers een tip geven via dit topic: Nederland | België

Beantwoorden

17 september 2020 om 07:11
Argo Gebruiker

3 foto’s van een snoer. Erg interessant:))

Beantwoorden

17 september 2020 om 07:19
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Argo,

Blij om te horen dat je het interessant vindt! Daar doen we het voor :D

Beantwoorden

17 september 2020 om 07:35
MisterSqueaky Gebruiker

En nog steeds zullen er mensen zijn die vragen wat voor stekker er bij zit ;)

Beantwoorden

17 september 2020 om 07:46
wbree Gebruiker

Had toch liever grotere foto’s van de twee andere kleuren gezien.

Beantwoorden

17 september 2020 om 07:51
misterbennie Gebruiker

Je hebt helemaal gelijk.
Dat was het eerste dat ik dacht.
Wat interessant (NOT).
Jammer dat Lisa er dan zo op reageert, want we snappen met z’n allen precies wat je bedoelt.

3 extra foto’s van de speaker waren een stuk interessanter geweest.
Zoals wat detailfoto’s

Beantwoorden

17 september 2020 om 08:15
Pacman94 Gebruiker

Als je de andere kleuren selecteert krijg je de grotere foto’s te zien.

Beantwoorden

17 september 2020 om 13:41
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Er worden regelmatig vragen gesteld over stekkers, dus daarom zullen er vast wat meer afbeeldingen van geplaatst zijn. Wanneer je een kleur selecteert in het keuzemenu, dan verschijnen er afbeeldingen voor die kleur :-)

Beantwoorden

17 september 2020 om 14:16
Binnenmars Gebruiker

Je slaat de spijker op z’n kop Niek.

De meeste vragen gaan dan of er zo’n knol van een verloopstekker van UK/US naar Euro bij zit, vanaf nu gaan we daar mooie foto’s bij zien dus. Helemaal Top.

Wat zijn die 5 of 6 puntje (ik kan het niet zo goed zien) aan de bovenkant voor trouwens?

Beantwoorden

17 september 2020 om 14:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Binnenmars,

De 6 toetsen bovenop kun je beter zien op onderstaande afbeelding, klik erop om hem te vergroten.

Beantwoorden

17 september 2020 om 08:05
06freddy Gebruiker

Wat voor stekker zit erbij?

Beantwoorden

17 september 2020 om 08:07
06freddy Gebruiker

Grapje

Beantwoorden

17 september 2020 om 15:38
Moderator Niek Moderator

Goede vraag 06freddy! Om die te beantwoorden hebben we speciaal voor jou een aantal foto’s toegevoegd van de stekker ;-)

Beantwoorden

17 september 2020 om 08:12
tamram Gebruiker

Wat is het zuurstofgehalte van het koper in de voedingskabel?

Beantwoorden

17 september 2020 om 09:56
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen tamram,

We beschikken niet over informatie over het zuurstofgehalte van het koper in de voedingskabel.

Beantwoorden

17 september 2020 om 11:26
tamram Gebruiker

Was ook een grapje Lisa, vanwege de vele foto’s van het netsnoer.

Beantwoorden

17 september 2020 om 08:55
aleanrahel Gebruiker

He Ibood, in de laatste hunt heb ik deze gekocht voor 49,95 zonder verzendkosten. Helaas werd een defect (DOA) exemplaar geleverd. Jullie lieten toen weten dat helaas een vervangend exemplaar niet meer leverbaar was. En nu nog geen drie weken later wordt ie opnieuw aangeboden, alleen wel ff 20 euro duurder (+ verzendkosten). Hoe kan dat? En kunnen jullie niet alsnog een vervangend exemplaar leveren tegen de originele huntprijs?

Beantwoorden

17 september 2020 om 10:02
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen aleanrahel,

Ik weet niet of dat mogelijk is. Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice, zodat zij hierover contact met jou kunnen opnemen.

Beantwoorden

17 september 2020 om 10:16
woonwagenwillem Gebruiker

Bij mij hetzelfde verhaal als bij aleanrahel. Op 09 september jl het volgende bericht ontvangen:We hebben het nieuws gekregen dat jouw product helaas niet meer te repareren is. Op dit moment hebben wij geen voorraad van dit product. Daarom kunnen we je jammer genoeg geen vervangend product toesturen. Sorry hiervoor.

Beantwoorden

17 september 2020 om 10:51
frankjorissen2 Gebruiker

Bij mij ook hetzelfde verhaal: ook ik kreeg een defect product (ttz via Bluetooth klinkt het geluid alsof je MP3’s aan ocharme 100k aan het afspelen bent.. erbarmelijk met andere woorden) – ook ik kreeg exact een week geleden van iBOOD de melding dat ik geen werkend exemplaar in de plaats kon krijgen.
Intussen kocht ik dan maar een andere bluetooth speaker elders, dus nu hoef ik het ook niet meer. Ik vrees trouwens dat dat van die Bluetooth een systematische fout is eerder dan een defect maar zal het nooit weten gezien ik mijn geld terug kreeg (en dàt moet ik iBOOD zeker wel nageven: dat ging vlot en snel!).

Héél jammer eigenlijk, want als je deze speaker enkel via zijn AUX aanstuurt heb je voor dit geld een ronduit geweldige klankkwaliteit. 

Beantwoorden

17 september 2020 om 12:34
aleanrahel Gebruiker

Even een compliment, kreeg net een mailtje van de klantenservice met een kortingscode voor het prijsverschil, inclusief het verzenden EN de €5 coupon die ik bij de originele order had gebruikt. Goede en snelle service.

Hoop dat jullie dat mailtje ook krijgen. Ik had wel de vraag ook via het ’stel een vraag’ bij de originele order gesteld. Dus wellicht moet je dat nog even doen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.