2 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Royole Moon 3D Theater

Ook verkrijgbaar in Goud, Wit

Product expert aanwezig

Royole Moon 3D Theater Royole Moon 3D Theater Royole Moon 3D Theater

Laat ons forum even weten welke natuurfilm jij wilt bekijken op deze parel.

2 juli 2020 om 00:10
Winre Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.
Bij ons ontvang je een completer pakket.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 00:28
Justice5000 Gebruiker

Ik zie €291,58?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 00:31
Moderator Paul Moderator

Bij Bol vragen ze op dit moment €291,58 in NL en €273,98 in BE.
iBOOD maakt geen onderscheidt en biedt in beide landen een mooie prijs. :)

Beantwoorden

2 juli 2020 om 01:03
Gomer80 Gebruiker

Dat is incl. verzendkosten (Bol)

scheelt dus nog geen 6 euro

Beantwoorden

2 juli 2020 om 05:21
danidani Gebruiker

Hier wordt hij gewoon naar Nederland gestuurd voor €274 inc verzendkosten.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 07:42
mxstyle Gebruiker

Volgens mij geen immersion mask bij bol.com. Uit diverse reviews kan je concluderen dat dit apparaat vrij zwaar op je neus steunt. Belangrijk is dus de immersion mask,deze krijg je wel mee bij ibood zo te zien

Beantwoorden

2 juli 2020 om 10:03
Official Product Expert Royole Expert Official Product Expert

De Moon heeft een reguliere prijs van 699,- 
Bij Bol staat inderdaad een aanbieding die vanuit Frankrijk gestuurd wordt.

Bij Ibood heb je sowieso een luxe carry case twv 49,99 extra en ook lokaal support en garantie

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:48
tonger Gebruiker

Probeer maar eens af te rekenen, dat lukt dus niet omdat de shop (cdiscount) niet naar Nederland verstuurt.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 07:27
mxstyle Gebruiker

Hoi,

Werkt dit apparaat ook met de nintendo switch?

Ik las in eerdere reviews dat youtube gebruikt kan worden op dit apparaat maar dat je niet kon inloggen in je persoonlijke youtube account. Is dit inmiddels opgelost?

Gr

Beantwoorden

2 juli 2020 om 09:55

Goedemorgen , je kan youtube gerbuiken via de browser , niet via de app.

Dus als je via de browser naar je persoonlijke youtube account gaat kan het wel.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 09:58

Als de Nintendo Switch een HDMI uitgang heeft kun je deze gebruiken met de Moon.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 11:41
marcphilippens Gebruiker

Ik heb nochtans video’s gezien waarop duidelijk te zien is dat er een YouTube app op de moon staat. Wanneer je in de Browser naar Netflix gaat, vraagt de moon of je de Netflix app wil downloaden. Er is geen app store, maar je kan apps downloaden.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 07:46
heco700 Gebruiker

Als ik het zo lees, kan je hier niet rechtstreeks bestanden vanaf een NAS streamen?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 10:00

Hallo ,

In principe, als er een niet-Google app voor is kan er gestreamed worden. 
De Moon heeft geen google mobile services

Beantwoorden

2 juli 2020 om 07:48
ronald.schreur Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedemorgen, ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen. Om het hier on-topic te houden heb ik je bericht even weggehaald.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 09:37
patrickbe1981 Gebruiker

Hallo,

Graag had ik willen weten of deze gebruikt kan worden tegelijk me aan het laden zijn.

Dit lijkt me zeer belangrijk!

Thx

Beantwoorden

2 juli 2020 om 09:57

Hallo , ja je kunt de Moon gebruiken tijdens het laden

Beantwoorden

2 juli 2020 om 10:55
Sinfic Gebruiker

Kan je er ook tv op kijken door de knp itv app erop te zetten? Of dmv chromecast?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 11:01

Je kan er inderdaad TV mee kijken via de app. Je moet hiervoor de app APK downloaden en instaleren. Moon is niet compatibel met Chrome Cast.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 10:58
GunGrave Gebruiker

Ow zucht… nu alweer uitverkocht de witte?!?!

Komen er extra witte wellicht?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 11:05

Helaas, met deze aanbieding geldt op = op..

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:05
GunGrave Gebruiker

Duidelijk echter vind ik het erg vervelend dat vaak goede producten al om 9 uur in de ochtend uitverkocht zijn.
Zwarte en gouden varianten zijn er nog wel maar die vind ik niet mooi.

Ik wilde er meerdere kopen maar ik ga niet de kleur kopen welke ik niet mooi vind.

Ik snap het principe van op=op maar waren er maar een beperkt aantal witte of is die gewoon populairder?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi GunGrave,

De witte variant ging erg hard. Ook de andere kleuren gaan trouwens erg hard, zie ik. Dus mocht je toch een kleur willen kopen die niet je voorkeur heeft, dan zou ik niet te lang wachten.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 14:47
GunGrave Gebruiker

Bedankt voor de feedback, wellicht trekt het andere over de streep.

Toch blijf ik erbij dat voor dat geld als ik een witte wilde ik niet een andere kleur ga nemen.
Ik vind die andere gewoonweg niet mooi.

Jammer want ik had er meerdere gewild.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 11:10
Sinfic Gebruiker

Klinkt simpel; app APK downloaden en instaleren. Is er een handleiding voor waar en hoe je dat doet?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 11:21

Er zijn verschillende sites op internet waar dit wordt uitgelegd. In principe type je in je zoekmachine hetgene wat je zoekt: bijvoorbeeld apk voor Netflix. Zodra je die gevonden hebt download je hem naar je Moon en opent de file. De Moon vraagt of je de file wil instaleren en vandaaruit volg je de aangegeven stappen. Het Moon OS is gebaseerd op Android 5 dus zoek altijd de APK voor de juiste Android versie. (in dit geval 5 en 6)

Beantwoorden

2 juli 2020 om 11:51
Sinfic Gebruiker

Ik heb een Anker Nebula Beamer zonder google play store, maar met aptoide tv,  ik heb geprobeerd APK KPN Itv te installeren, maar krijg ik de melding “Won’t run without google play services”. Enig idee wat er fout gaat?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:00

Ja, dat wil zeggen dat KPN hun app gelimiteerd hebben om alleen met Google Play Services te werken. Daar ga je niet snel omheen kunnen komen, ook niet met Moon helaas.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:06
Sinfic Gebruiker

Dus Tv kijken via de app, zoals je hierboven stelt gaat niet werken?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:31

Indien de app inderdaad gelimiteerd is aan Google Play Services dan helaas niet inderdaad. Ik moet hand aan eigen boezem houden dat ik inderdaad niet op de hoogte ben van alle limitaties van alle apps die in beschikbaar zijn. De meeste streaming services houden hun platform zo breed mogelijk maar, met wat ik neem aan een nationale TV service is, schijnt dit dus niet zo te zijn. Mijn welgemeende excuses.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 11:39
eddysmit Gebruiker

Is er éen of andere bewegingssensor ingebouwd zodat het beeld bewegingen van mijn hoofd volgt? Of is er een manier om dit op te lossen?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 11:45

Royole Moon is geen VR bril. Het is een mobiele cinema om het zo maar te noemen. Het beeld zal dus altijd recht voor je blijven in 1 vaste positie en je hebt dus geen 360 graden beeld.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:33
pelecter Gebruiker

Een stukje uit de specs;

speel vanaf je Playstation of Blueray met HDMI of speel vanaf de meegeleverde harde schijf. Het interne geheugen van de Royole Moon bedraagt 32 GB, daar ben je dus wel even zoet mee.

Toch staat erbij dit ontvang je niks over een hd???

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:35

Vanaf Playstation en/of BluRay speel je via de HDMI. De Royole Moon werkt dan puur als een monitor.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:44
pelecter Gebruiker

Er staat “ speel vanaf de meegeleverde harde schijf “

Maar ik lees hier verder niks over bij het leverings pakket.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:58

Do Moon is connect met het operational system ( Moon box ) en hierop zit een 32GB harde schijf.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:41
whocares538 Gebruiker

Is er ook een IPTV app verkrijgbaar voor the moon zoals smarter ip tv.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:02

De meeste IPTV apps hebben een APK beschikbaar omdat deze vaak op Android boxes e.d. gedraaid worden dus dat zou zeker moeten lukken. Zoek anders eerst even of de APK van de IPTV app die je wil gebruiken beschikbaar is online.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:42
patpont Gebruiker

Bestaat er een werkende Plex app voor dit toestel ?  Ik vind er online niets over terug ?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:08

Er zijn verschillende Plex en Plex type App APKs beschikbaar online. De enige vereisten zijn dat de service niet gelimiteerd mag zijn aan Google, Apple etc. en dat er een versie voor Android 5 of 6 beschikbaar moet zijn. Dit is meestal wel het geval, zelfs voor de bekendere streaming services.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:45
pelecter Gebruiker

Mag dit artikel terug gestuurd worden als ze niet bevalt?

Kan me namelijk voorstellen dat ik er misselijk van word, een multivocalebril is ook niks voor mij….

Beantwoorden

2 juli 2020 om 12:59

Deze vraag zal beantwoord moeten worden door Ibood.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi pelecter,

Je mag het product ongebruikt (testen mag wel) retour sturen binnen de zichttermijn van 14 dagen.

Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:34
Paul1803 Gebruiker

Ik zie dat Royole op android 5 is gebaseerd, laatste app update in 2017? Werkt deze bijvoorbeeld ook met de ziggo app, en andere streamingsdiensten zoals Disney+ etc?

Wat voor zekerheid heb ik dat bijv Netflix volgend jaar nog op deze brill draait? Of krijg je hier hetzelfde probleem als met “oudere” smart tv’s welke meestal niet meer ondersteund worden?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 14:06

Hallo Paul,

Ik had gereageerd maar op een of andere manier is de reactie verder naar beneden geplaatst

Wat betreft de Ziggo app; dit kan ik niet bevestigen aangezien deze, als ik het goed heb, gelimiteerd is aan Google, Apple etc.

Netflix, Amazon Prime, en de Plex/Showbox type apps werken prima. Garantie is er helaas niet met betrekking tot de specifieke app compabiliteit. Het ligt uiteindelijk aan het bedrijf die de dienst aanbiedt dat beslist welke versies al dan niet ondersteund blijven. Tot nu toe ligt de nadruk van deze bedrijven op alles boven de Android 4.2.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 13:54
eddysmit Gebruiker

Hoe ervaren je ogen het kijken? Alsof je in de verte kijkt? Of zijn je ogen steeds op korte afstand aan het scherpstellen? (vermoeiend…)

Beantwoorden

2 juli 2020 om 14:00

Je ogen ervaren het beeld alsof je in een bioscoopzaal zit.
Per oog kun je de lens volledig afstellen waardoor het een prettige ervaring wordt.

Je hebt dus geen last van het feit dat je ogen continue aan het scherpstellen zijn.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 14:02

De Ziggo app kan ik niet bevestigen aangezien deze, als ik het goed heb, gelimiteerd is aan Google, Apple etc.

Netflix, Amazon Prime, en de Plex/Showbox type apps werken prima. Garantie is er helaas niet met betrekking tot de specifieke app compabiliteit. Het ligt uiteindelijk aan het bedrijf die de dienst aanbiedt dat beslist welke versies al dan niet ondersteund blijven. Tot nu toe ligt de nadruk van deze bedrijven op alles boven de Android 4.2.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 17:35
njpraat Gebruiker

Is het voorzien met de laatste firmware? (Ik bedoel geen Android). Wordt deze regelmatig ververst en hoe weet je dat dit moet? Kun je dan ook ergens de veranderingen opzoeken?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 17:57

Hoi ,
de Moon is voorzien van de laatste update en volledig dus hoeft niet met regelmaat ververst te worden.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 18:32
Rogier12 Gebruiker

Als ik het goed gelezen heb zit er een hdmi ingang op daarom moet het mogelijk zijn om een iptv kastje aan te sluiten of een chromecast, apple tv,nvidia shield,xbox etc.

Dus legio mogelijkheden om content te kijken. IPTV kastjes en chromecast kunnen werken op een externe accu. Dus on the go zijn er ook mogelijkheden.

Ik heb deze gekocht in de hoop dat het beeld beter is dan mijn Oculus go en quest.

Beantwoorden

2 juli 2020 om 19:15

Heel veel plezier ermee !

Dat de beeldkwaliteit niet teleur zal stellen , daar ben ik 100% van overtuigd !

Beantwoorden

2 juli 2020 om 21:30
Sinfic Gebruiker

Om 11:01 meldt de Royole Expert dat de Moon niet compatibel zou zijn met Chrome Cast. Het lijkt mij ook dat als er een hdmi ingang opzit het mogelijk moet zijn om ieder content erop te kijken. Ook al is de Moon niet meer bij Ibood te bestellen; kan de expert uitleggen waarom de Moon niet compatibel zou zijn met Chrome Cast. Ik had reeds een witte besteld, maar door alle nadere informatie toch maar besloten om bestelling te cancelen. Nu met spijt wellicht toch maar een bestelling bij Bol.com plaatsten (sinds vanmiddag is daar ook de witte versie beschikbaar).

Beantwoorden

11 juli 2020 om 16:11
Rogier12 Gebruiker

Heb de moon nu getest het beeld en geluid is super moet ik zeggen. De aps installeren werkt op een of andere manier niet goed. Netflix en prime starten wel maar vervolgens kunnen ze niet de films starten. Disneyplus werkt wel. Chromecast werkt ook maar lastig als je de moon op hebt om een keuze te maken bril af en weer op. De nieuwe chromecast die nog niet uit is zal een mooie oplossing zijn deze wordt namelijk geleverd met Google TV en een afstandsbediening die je op de hdmi kunt aansluiten. Momenteel heb ik een nvidiashield aangesloten met alle apps en de nieuwe ziggo app. Dit werkt schitterend film en tv kijken super. Comfort van de bril is niet zo fijn voor mijn hoofd hopelijk komt er in de toekomst een brilletje met deze kwaliteit die voor mij wel comfortabel zit.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 19:47
RindertSlagter Gebruiker

Roger: waar haal je de ziggo app vandaan of werkt het via chromecast? Heb je de Chromecast aangesloten op de moonbox?

Beantwoorden

15 juli 2020 om 20:58
Rogier12 Gebruiker

Nee dit gaat via de nvdiashield met de chromecast kan ik alleen casten maar dat is erg lastig omdat je dit allemaal eerst moet kiezen met een tablet of telefoon en dan weer de bril op zetten. Ik denk dat de goedkoopste oplossing momenteel de xiaomi android tv box is. Daar zou de ziggo app ook op moeten werken. Let wel op dit kan dan alleen thuis. Er is nog een mogelijkheid buitenshuis maar dat is via een VPN verbinding met je eigen router thuis. Maar dit vergt wel enige kennis.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 21:01
Rogier12 Gebruiker

De ziggo app voor android tv is momenteel gewoon te downloaden via de playstore let wel android tv is niet hetzelfde als android op een telefoon of tablet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.