27 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Avanca & Sinji Gadgets

Product expert aanwezig

Avanca & Sinji Gadgets
Gadgets!

In alle soorten en maten. Van James Bond vingerafdruksloten tot een cam om je kids in de smiezen te houden en een futuristishe massage gun. Graai raak en denk er vooral niet te lang over na. Zou zonde zijn als al dat moois al weg is!

27 maart 2020 om 00:40
tomverbinnen Gebruiker

Die autolader is geen lader maar een houder he.

Er staat namelijks niks over usb of wattage…

Beantwoorden

27 maart 2020 om 10:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ha Tom,

Dat heb je heel scherp gezien. We hebben dit zojuist aangepast.

Dank voor je oplettendheid en het doorgeven!

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:11
Pubsted Gebruiker

Iemand ervaring/meer kennis van die wifi camera? Werkt het naar behoren? En zijn de beelden echt van jou of worden die doorgestuurd naar sinji?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 10:27
Official Product Expert Gadget Expert Official Product Expert

Sinji heeft geen toegang tot de beelden, deze zijn versleuteld en afgeschermd!

Beantwoorden

27 maart 2020 om 12:37
Andree Gebruiker

De Sinji health watch kan ik niet aanraden, het scherm geeft weinig licht en is vaak nauwelijks afleesbaar.

Na een jaar doofde het scherm steeds verder waardoor hij de kliko in kon (of moeilijk doen met garantie en later weer problemen).

Onderop is de sensor afgeplakt, dit laat na een tijdje los omdat huid vocht de boel losweekt en dan stopt de sensor er mee (geen venster meer).

Zolang je hem niet gebruikt slijt hij niet :-)

Beantwoorden

27 maart 2020 om 13:05

Hey Andree, wat een vervelende ervaring! Sinji levert twee jaar garantie op de producten, dus ik zou u aanraden even contact met hen, of met de verkoper op te nemen. uw model was mogelijk vanaf het begin al niet goed, want het scherm is normaliter goed leesbaar, ook buiten in direct zonlicht.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 13:52
Ekimz Gebruiker

Beste Expert,

Is het Avanca oplaadstation ook compatible met Airpods Pro Van ?

En kun je een hoesje gebruiken tijdens het opladen van je telefoon?

Dank je

Beantwoorden

27 maart 2020 om 14:27
Expertje2018 Gebruiker

Zie de 4e foto bij het oplaadstation: yes die passen

Beantwoorden

27 maart 2020 om 13:53
Ekimz Gebruiker

Nog een aanvulling. Betreft 3 in 1 oplaadstation.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:16
1992Marob Gebruiker

De sinji camera is dit met een stopcontact of baterij? Of hoe krijgt deze stroom?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 16:08

Deze wordt gevoed door de bijgeleverde netstroomadapter, er is geen batterij aanwezig.

Beantwoorden

28 maart 2020 om 08:55
wbree Gebruiker

Iemand ervaring met de earpods. Qua geluid enigszins vergelijkbaar met Apple airpods en of Chinese kopies?

Beantwoorden

14 april 2020 om 10:11
roeldebacker Gebruiker

Ik gebruik mijn 3-in-1 laadstation van avanca nu enkele dagen. Hij wordt gevoed door een ikea lader met 5V, 2,4A output. De airpods en apple watch laden prima op, maar mijn iPhone 11 pro geeft na enkele minuten het signaal dat hij niet meer aan het opladen is. De blauwe LED begint dan te flikkeren en na enkele seconden start het laden weer. De herhaaldelijke onderbreking zorgt er echter voor dat het gsm toestel niet draadloos kan opladen. Wanneer ik de ikea draadloze lader gebruik laadt de gsm wel prima op. Is deze lader dan defect? Of zijn er andere zaken die ik nog kan proberen alvorens een defect aan te melden?

Beantwoorden

14 april 2020 om 11:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen roeldebacker,

Heb je ook een hoesje om je telefoon? Zou je het dan eens zonder hoesje kunnen proberen? Mocht dat ook niet helpen, dan kun je altijd een serviceverzoek indienen via je account of rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant. Misschien hebben zij meteen wel een oplossing voor dit probleem.

Beantwoorden

27 juni 2020 om 09:50
Tayro Gebruiker

Ik heb de Sinji TWS draadloze oordopjes aangeschaft en heb een vraag over het product.

Als ik de oordopjes op wil laden, laad er maar 1 oordopje op in die als eerst in de case gaat, het andere oordopje laad dan niet op.

Als de lampjes uit zijn en het oordopje opgeladen is moet ik dat oordopje eruit halen en dan het andere oordopje er als 1st in leggen zodat die dan opgeladen kan worden.

Ik vind dit heel onhandig. Is er een mogelijkheid dat de dopjes tegelijk opgeladen worden in de case?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.