21 januari 2020 om 00:00
iBOOD

Op = Op Electronica

Op = Op Electronica
Van luchtbevochtiger tot laptop

De snelle jongens van de afdeling inkoop halen de bezem door het magazijn, en zijn daarbij een aantal restpartijen tegengekomen uit eerdere verkopen. Die vind je nu hier terug in deze Flash Sale met allerhande electronische producten, of zoals zij zouden zeggen: ‘alles met een stekker.’ Kijk snel rond en beslis nog sneller want zoals altijd…

Is dit een opruiming en is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

21 januari 2020 om 06:25
Sander0 Gebruiker

Wel erg weinig foto’s…. Moet ik op basis van zo weinig foto’tjes bepalen of ik hem ga bestellen?!

Beantwoorden

21 januari 2020 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Sander0,

Over welke deal gaat je opmerking?

Beantwoorden

21 januari 2020 om 08:05
reza79 Gebruiker

Ik las vandaag toevallig op consumentenbond (december)  dat zi’napparaat veel bacteriën in de lucht verspreid dan men had verwacht.

Beantwoorden

21 januari 2020 om 08:09
vwbuksie Gebruiker

Hoeveel m3 ruimte kan deze aan, dat zie ik nergens??

Beantwoorden

21 januari 2020 om 08:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen vwbuksie,

De luchtbevochtiger is geschikt voor ruimtes tot 35 m².

Beantwoorden

21 januari 2020 om 11:18
DanielJacobs Gebruiker

Opgepast, die Krups cashback van 100 EUR is reeds vervallen sedert 19-01-2020! Dus daar moet je niet op rekenen

Beantwoorden

21 januari 2020 om 11:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DanielJacobs,

Bedankt voor je alertheid! Ik ga het even doorgeven zodat dit aangepast kan worden.

Beantwoorden

21 januari 2020 om 11:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi DanielJacobs,

Scherp gezien. We hebben hem direct uit de tekst verwijderd.

Beantwoorden

22 januari 2020 om 09:29
pashakroet Gebruiker

Hallo,

ivm de Rowenta stofzuiger silent force: welk soort stekker zit hier op. Is dit toestel bruikbaar in België?

bedankt voor uw antwoord.

mvg

Beantwoorden

22 januari 2020 om 11:31

Hoi pashakroet,

De Rowenta Silence Force stofzuiger heeft gewoon een EU-stekker en is daarmee perfect bruikbaar in België.

Beantwoorden

22 januari 2020 om 13:16
Vivienne_s Gebruiker

Waar is de Samsung was/droog combi gebleven?

Beantwoorden

22 januari 2020 om 13:27

Hoi Vivienne,

Deze deal was helemaal uitverkocht. Alle uitverkochte deals halen we met enige regelmaat weg uit dergelijke opruimingen om het overzicht te bewaren.

Beantwoorden

23 januari 2020 om 09:02
Vivienne_s Gebruiker

Ok dank je wel!

Beantwoorden

22 januari 2020 om 17:41
HarigeBats Gebruiker

In de omschrijving vd Beats Solo: is het ‘leidt’ of ‘lijdt’?

Beantwoorden

23 januari 2020 om 10:09

Leijdt. Scherp gespot, HarigeBats, we hebben de tekst direct aangepast naar ‘lijdt’. :-)

Beantwoorden

23 januari 2020 om 21:44
bjornoz Gebruiker

Kunnen er al filters voor de medisana ah 675 lucht bevochtiger gekocht worden? Vind deze nergens terug. Een lucht bevochtiger kopen als je niet aan de filters kunt geraken is niet de beste koop denk ik?

Beantwoorden

24 januari 2020 om 07:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bjornoz,

Bij een eerdere deal gaf de expert aan dat deze binnenkort beschikbaar zouden zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.