4 december 2019 om 00:00
iBOOD

OP = OP Elektronica

OP = OP Elektronica
Grabbelen maar!

Jahaa, er zit een heleboel moois in deze grabbelton! Maar je moet wel op tijd graaien, want voor je het weet is het voor je neus weggekaapt. Welk pareltje weet jij er op tijd uit te vissen? 

/i\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

4 december 2019 om 00:07
richard_36 Gebruiker

Krijg je bij de Hyundai 2-in-1 Stofzuiger | 600 W ook een waterkokwr of is dit een foutje?

Beantwoorden

4 december 2019 om 01:37
Moderator Paul Moderator

Ehm nee, bij die deal wordt geen waterkoker meegeleverd. Stond er een verstopte afbeelding tussen?
(deal inmiddels uitverkocht)

Beantwoorden

4 december 2019 om 08:08
richard_36 Gebruiker

Er stonden wel 5 afbeeldingen van een waterkoker

Beantwoorden

4 december 2019 om 00:12
almarzwets Gebruiker

Die Roomba is snel uitverkocht

Beantwoorden

4 december 2019 om 08:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen almarzwets,

In sales als deze is de voorraad vaak beperkt en kan het erg snel gaan.

Beantwoorden

4 december 2019 om 00:29
tomverbinnen Gebruiker

Die silk epil is met of zonder scheerkop?

Beantwoorden

4 december 2019 om 01:38
Moderator Paul Moderator

Dit ontvang je

Silk-épil 9 Epilator (9521)
Huidcontact cap
12V-adapter
Schoonmaakborsteltje
Opbergzakje

Beantwoorden

4 december 2019 om 05:30
ERICSTAP Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

4 december 2019 om 07:48
badboyke Gebruiker

Roomba weeral uitverkocht . Zijn er maar telkens 5 beschikbaar per deal ? Jammer

Beantwoorden

4 december 2019 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen badboyke,

In sales als deze is de voorraad vaak beperkt en kan het erg snel gaan.

Beantwoorden

4 december 2019 om 09:16
Mouthawk Gebruiker

Geldt de cashback actie van braun ook als ik de silk epil 9 hier koop?

https://www.braun.nl/nl-nl/promotions/cashback

Beantwoorden

4 december 2019 om 09:18
Mouthawk Gebruiker

Never mind, Ben er al uit

Beantwoorden

4 december 2019 om 09:34
Mouthawk Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

4 december 2019 om 10:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wij zijn geen deelnemende winkel bij deze cashbackactie.

Beantwoorden

4 december 2019 om 11:24
poldelepel Gebruiker

Ik dacht: O leuk, nog wat computermateriaal. Blijkbaar allemaal huishoudtoestellen. In veel van die toestellen zit er zelfs niet veel elektronica, buiten een schakelaar en een motor. Dan kan je alle toestellen op elektriciteit elektronica noemen. Kans is groot dat er een tra(ns)fo in zit…

Kortom, jullie hebben duidelijk een heel andere definitie voor elektronica dan mezelf. Toegegeven huishoudtoestellen worden soms ook huishoudelektro genoemd, maar daar zit het woord “huishoud” in. Ik vind het in ieder geval een verwarrende naam voor dit rubriek.

Beantwoorden

4 december 2019 om 11:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi poldelepel,

Onder elektronica verstaan wij elektronische apparaten, alle apparaten met een stekker (of batterijen) dus. Hopelijk staat er snel weer een Flash Sale met computermateriaal online waar jij gelukkiger van wordt! :-)

Beantwoorden

5 december 2019 om 10:39
poldelepel Gebruiker

Misschien moeten jullie eens “elektronica” opzoeken op wikipedia: ik zie daar niet veel huishoudtoestellen tussen staan. Van Dale spreekt wel over elektronische apparaten, maar ik noem de toestellen in dit rubriek eerder elektrisch, in plaats van elektronisch. Bovendien, volgens jullie definitie, het doe-het-zelf materiaal (boren, pompen, zagen, hogedrukreiniger,…) staat hier niet in en krijgt een aparte rubriek?

Als ik een foute verwachting heb, zullen andere mensen dat ook hebben en zal de doelgroep misschien niet op de link in de mail, website, app,… klikken. Zou het ook niet kunnen dat vanuit commercieel oogpunt mensen misschien sneller klikken op “huishoudtoestellen” of “huishoudelektro” ipv “elektronica”?

PS: ik wil jullie gewoon mijn ervaring (en dus foute verwachting) als klant meegeven om zo iBood nog beter te maken :)

Beantwoorden

5 december 2019 om 10:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen poldelepel,

Bedankt voor je feedback en natuurlijk waarderen we dat ook enorm! Daar is het forum ook voor bedoeld en ik ga je feedback doorgeven aan iBOOD :-)

Beantwoorden

5 december 2019 om 16:24
SanderDerper Gebruiker

bet·we·ter (de; m,v; meervoud: betweters)1iem. die alles beter wil weten; = wijsneus

Beantwoorden

6 december 2019 om 09:52
poldelepel Gebruiker

SanderDerper, ik zou eerder zeggen: mie·ren·neu·ker (de; m,v; meervoud: mierenneukers) 1 (informeel) muggenzifter, pietlut

Kwaliteit zit hem in de details :-)

Omdat iBood voor Vlaanderen en Nederland min meer dezelfde is (met hier en daar een uitzondering), mag je niet vergeten dat taal hier soms een probleem kan zijn. Woordgebruik en betekenis in Nederland en Vlaanderen zijn soms verschillend. Dat maakt het moeilijk voor iBood in bepaalde gevallen om de juiste woorden te gebruiken. En ik heb daar wél alle begrip voor!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.