7 november 2019 om 00:00
iBOOD

Stereoboomm Audio

Product expert aanwezig

Stereoboomm Audio
Zet die stress uit...

...en je muziek aan! Draadloos muziek afspelen vanaf je smartphone, tijdens het koken of als je gewoon lekker thuis zit. Met de Bluetooth speakers in deze Flash Sale is het allemaal mogelijk.

Oh, en vergeet die koptelefoon niet voor de keren dat je lekker afgezonderd van jouw muziek wilt genieten ;-).

7 november 2019 om 07:14
FrankHageman Gebruiker

Prima speaker de MR300. Goed geluid, kan best hard ook. Helaas accu defect geraakt. Netjes het aankoopbedrag weer terug gehad omdat het binnen de garantietermijn viel.

Beantwoorden

7 november 2019 om 09:46
hardwave Gebruiker

Ik heb zelf een Stereoboomm 700 (dus geen 700+) en die is prijs/kwaliteit redelijk goed. Hij kan niet tippen aan een A-merk speaker van +100 of +200 euro, maar komt toch redelijk in de buurt. Die 700+ ziet er een doorontwikkeling met APT-X uit, dus zal van prestaties hopelijk wel minimum even goed zijn.
Ik heb recent twee 500+ speakers in mijn handen gehad en die zijn (sorry voor de woordkeuze) echt brol. De prijs is laag, maar de geluidskwaliteit en bouwkwaliteit zijn bijzonder belabberd! Sterke afrader!

Beantwoorden

7 november 2019 om 09:47
Cajou Gebruiker

Dat hij normaal 159 EUR kost, lijkt me sterk…bij Bol kost hij net geen 65 EUR.
Maar blijft dus wel een aanbieding.

Beantwoorden

7 november 2019 om 11:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cajou,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs van het product toen hij voor het eerst uitkwam. Prijzen bij andere aanbieders zijn (meestal) geen adviesprijzen. Voor meer informatie over  de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

7 november 2019 om 13:03
Cajou Gebruiker

Dank je wel voor je reactie, hiervan was ik niet op de hoogte.

Beantwoorden

7 november 2019 om 11:19
Zupalicious Gebruiker

Wat is de levensverwachting van deze speakers? Ik heb in november 2016 een Stereoboomm 700 Retro bluetoothspeaker gekocht en deze is van de zomer plotsklaps opgehouden met werken. Er kwam ook een brandlucht uit. Nu ligt ie stof te vangen en dat is zonde. Geen garantie meer maar als consument mag je uitgaan van een bepaalde levensverwachting, hoe gaan jullie hier mee om?

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product

Beantwoorden

7 november 2019 om 11:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Zupalicious,

Wat vervelend dat je speaker er zomaar mee opgehouden is. Er zijn richtlijnen voor de levensduur van audio apparaten. Voor audio apparaten met een aankoopprijs t/m 199,- euro is dat twee jaar.

Beantwoorden

7 november 2019 om 11:50
Zupalicious Gebruiker

Hi Niek, dank voor je antwoord.

Is een levensverwachting van 2 jaar voor zo’n kwaliteitsproduct niet erg kort?

Waar kan ik deze informatie vinden?

Beantwoorden

7 november 2019 om 22:35
Moderator Paul Moderator

Niek bedoelt de economische levensduur. Maar doorgaans gaan speakers wel langer mee.
Sowieso heb je 2 jaar verkopersgarantie. Zo te lezen ben je nog niet binnen de tijd.
Heb je de speaker bij iBOOD aangeschaft? Dan kun je een serviceverzoek indienen via Mijn iBOOD of een mail sturen naar customerservice@ibood.nl

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:14
peetpp Gebruiker

Paul, november 2016 is al wel 3 jaar geleden …

Beantwoorden

9 november 2019 om 13:33
Kikvorsmannetje Gebruiker

4 jaar geleden een Stereoboomm 300 gekocht via iBood en die werkt nog steeds zeer goed. Heel tevreden van.

Beantwoorden

10 november 2019 om 00:29
Moderator Paul Moderator

Bedankt dat je me daarop wijst peetpp. Waarschijnlijk was ik teveel bezig met de maand november dat ik me niet realiseerde dat het om 2016 ging. Dat is inderdaad buiten de periode voor verkopersgarantie.

Beantwoorden

7 november 2019 om 13:15
Blackhorsethuis Gebruiker

Gaat niet helemaal goed geloof ik. Als ik op Praat mee! voor de Stereoboomm Wood-Box DAB+ Radio klik krijg ik Praat mee! voor de Stereoboomm Audio.

Beantwoorden

7 november 2019 om 13:28
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Blackhorsethuis,

Dit forum is voor alle Stereoboomm deals in deze sale :-)

Beantwoorden

7 november 2019 om 13:18
Blackhorsethuis Gebruiker

En waarom hebben jullie onder Alle deals! bij de kleding tig keer dezelfde aanbieding door elkaar staan?

Beantwoorden

7 november 2019 om 13:25
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Blackhorsethuis,

Dat komt waarschijnlijk doordat er voor iedere maat een eigen sale is. Hierdoor komen sommige deals in meerdere sales voor en verschijnen ze door elkaar wanneer je naar de alle deals pagina gaat.

Beantwoorden

7 november 2019 om 16:31
Zplus Gebruiker

We hebben 3 x de 300 en super tevreden.We hebben 1 exemplaar via YouTube voorzien van een cinch output aangezien mijn geluidsinstallatie geen mogelijk had om bv Spotify af te spelen via Wifi. Er zullen wel meer mogelijkheden zijn maar dit was even cinch snoer erin solderen en klaar.

Beantwoorden

7 november 2019 om 19:57
tomverbinnen Gebruiker

Kan je die koptelefoons ook als headset gebruiken om te gamen?

Met kabel minijack kan dat?

Beantwoorden

7 november 2019 om 22:03
tomverbinnen Gebruiker

mijn vraag blijft onbeantwoord – als ik deze koptelefoon dus verbind met mijn computer met de meegeleverde aux kabel kan ik deze dan als headset met de ingebouwde microfoon gebruiken?

Beantwoorden

7 november 2019 om 23:42
Moderator Niek Moderator

Goedenavond tomverbinnen,

De product expert is waarschijnlijk ’s avonds niet aanwezig, maar zal je vraag morgen wel beantwoorden. Ik ga er vanuit dat dit gewoon zal werken, maar de expert zal morgen uitsluitsel kunnen geven :-)

Beantwoorden

7 november 2019 om 20:49
jeroenbos79 Gebruiker

Zeer goede luidspreker. Makkelijk te pairen al kan dit soms net enige vertraging tussen de speakers opleveren.

Dezelfde luidspreker is hier voor hetzelfde geld te koop, echter per 2  of meer gratis verzending. MHF XXL is exact dezelfde speaker als de MR300. nl dezelfde fabrikant in België.

https://www.dealdonkey.com/mr-handsfree-wifi-speaker-beoordeeld-met-goud-door-gadgetgear

Beantwoorden

7 november 2019 om 22:00
Ge2rt Gebruiker

Ik heb de HP600 nu bijna twee jaar. Ook gekocht via iBood voor 10 euro meer. Aan de binnenkant van de hoofdtelefoon zijn nu aan beide kanten een stukje naad los, waardoor je het groene schuim ziet. Dat is jammer. Ik denk niet dat ik ze opnieuw zou kopen.

Beantwoorden

8 november 2019 om 06:30
QuerulouS Gebruiker

Ook ik heb de HP600, snel in elkaar gezet product wat de kwaliteit niet te wensen over laat.

Laat staan om naar het geluid te luisteren wat hieruit komt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.