11 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

PNY SD-kaarten

PNY SD-kaarten
Grote opslag, klein formaat

Het optreden van je favo artiest filmen, mooie kiekjes schieten tijdens een weekendje weg of grote bestanden opslaan voor die ene belangrijke presentatie. En hups, voordat je er erg in hebt is je geheugen vol.

Of het nu voor je telefoon, tablet, camera of laptop is, een extra SD-kaartje kan echt nooit kwaad. 

11 oktober 2019 om 06:13
dennis-8 Gebruiker

Weg blijven van dit merk vorige keer 2micro SD en  een gewoonte SD kaart gekocht. Binnen een maand allemaal defect onherstelbare lees fout. Gebruikt met GoPro hero 5 en met canon 540.

Koop zelf niks meer van dit merk. Sandisk is iets duurder maar houd het jaren langer uit.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 08:28
Moderator Jelle Moderator

Dit is natuurlijk niet de bedoeling Dennis. Heb je hier contact over gehad met de klantenservice? Anders raad ik je aan dit alsnog te doen.

Er zit gewoon garantie op die kaarten.

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 10:34
PierreO Gebruiker

Kan het alleen maar be-amen, ook een USB3 cardreader van dit merk gekocht, bijna nooit gebruikt, toen ik het weer wilde gebruiken was het defect, troep met een PNY sticker er op.

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 16:40
dennis-8 Gebruiker

Ja laat je collega’s maar even contact zoeken met mij. Gaan we kijken wat een netten manier is om dit op te lossen

Beantwoorden

14 oktober 2019 om 12:41
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Dennis, 

We zien geen PNY producten in je bestelhistorie. Wel een ander merk in jouw bestelling van vorig jaar oktober. We zullen per email contact met je opnemen voor verdere afhandeling van jouw klacht.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 07:34
Baggio666 Gebruiker

Kloppen die specs en prijs van die elite performance wel? Ik kan 2 kaartjes met dubbele opslag (2×32 dus) van Sandisk vinden met wel ‘elite performance’ (U3 versus U1 van deze) voor dezelfde prijs, morgen thuis bezorgd. Dat maakt dit wel een héle slechte deal. Mja, niet hetzelfde dus geen linkje.

Sowieso zou het handig zijn als alle snelheidsclasses bij de specs worden opgenomen.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 08:29
Moderator Jelle Moderator

De snelheidsklasses stonden bij de meeste er al bij. Bij degene waar ze niet bij stonden worden ze erbij gezet.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:57
StevenDP Gebruiker

Voor ‘Elite performance’ te zijn is de schrijfsnelheid van 40 MB/s niet echt denderend. Heb hier een oud kaartje van Toshiba liggen met een schrijfsnelheid van 90 MB/s dus ik pas.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 10:44
motormuis001 Gebruiker

Gefeliciteerd! Maar daar heb je destijds dan wel de hoofdprijs voor betaald, en die snelheid had je toen vast nog niet nodig. Maar ik heb ook een aantal snelle SanDisks. Die waren stinkend duur, maar werken nog steeds. Alleen is de capaciteit nu de beperkende factor. En dat lossen deze PNY’s ook niet op.

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 10:30
dennis-8 Gebruiker

Negatieve reactie worden gelijk verwijd!

iBood komen er binnenkort weer geheugen kaarten van gerenommeerde merken?  Want een paar geheugenkaart die al defect zijn geraakt snel. Is niet echt hoopvol voor toekomst.

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 11:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dennis-8,

We verwijderen alleen reacties die niet aan de forum regels voldoen of niet passen in het bijbehorende forum. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben over het modereren, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com.

Mocht je graag specifieke geheugenkaarten voorbij zien komen, dan kun je altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.