10 september 2019 om 00:00
iBOOD

Russell Hobbs Retro Keukenlijn

Product expert aanwezig

Russell Hobbs Retro Keukenlijn
Vintage Vibe

De Retro lijn van Russell Hobbs geeft je keuken een vintage vibe en neemt je mee terug in de tijd. In gedachten dans je op  jukeboxklassiekers, terwijl je ondertussen befaamde familierecepten bereidt of nieuwe probeert. Daarna geniet je van een heerlijk kop koffie of thee.

Ga je voor wit, crème of Marilyn Monroe-rood? In combinatie met de rvs-accenten zien ze er allemaal prachtig uit.

De product is beschikbaar voor vragen van 09:00-12:00 en 14:00-17:00 uur.

10 september 2019 om 08:51
Sorb0 Gebruiker

Ik heb zelf het Retro koffiezetapparaat aangeschaft een half jaar geleden. Ben er super tevreden mee! Koffie smaakt echt geweldig en is een echte eyecatcher in de keuken. Aanrader.

Beantwoorden

10 september 2019 om 09:00
Official Product Expert Russell Hobbs Expert Official Product Expert

Hoi Sorb0,

We vinden het leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de Retro. We zijn het helemaal met je eens ;)

Beantwoorden

10 september 2019 om 10:55
verkeskop Gebruiker

Vind het wel jammer dat je de verschillende kleuren niet allemaal in dezelfde kleur kan krijgen bvb het koffiezet apperaat.

Beantwoorden

10 september 2019 om 11:57

Hoi Verkeskop,

Bedankt voor je bericht!

Het koffiezetapparaat is verkrijgbaar in 4 kleuren, alleen wordt deze momenteel niet meegenomen in de flash sale.

Beantwoorden

10 september 2019 om 15:12
KilaKila Gebruiker

Begrijp ik het goed als ik een food processor koop, ik dan ook ermee een blender functie heb? De witte waterkoker heeft ook mijn aandacht.  Waarin zit het (gekookte) water? Ik heb namelijk iets van glas nu en dat vind ik goed voor water,  maar denk aan vervanging en dit is een leuke lijn.  Lekker retro.

Beantwoorden

10 september 2019 om 16:07

Hoi KilaKila,

Het klopt inderdaad dat onze food processor onder andere een blender functie heeft, met gebruik van de vaatwasser bestendige opzetstukken die je bij het product krijgt. De binnenkant van de waterkoker bestaat uit BPA-vrije RVS, ideaal voor water.

Dus als je opzoek bent naar een vervanging dan is de Retro collectie zeker de moeite waard als je de producten als eyecatcher op het aanrecht wilt hebben staan!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.