23 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Netgear Orbi Mesh

Netgear Orbi Mesh
Het internet verbindt mensen...

...maar niet zonder de hulp van Netgear. Met de switches in deze Flash Sale kun jij al je apparatuur probleemloos verbinden met hetzelfde netwerk.

Of je nu een klein bedrijf hebt of een hele reeks aan game consoles, deze producten helpen je zo snel en gemakkelijk mogelijk online te gaan.

23 augustus 2019 om 07:16
Eriq Gebruiker

Volgens mij elders niet te krijgen voor minder dan 489… dus best een goede deal! Eigenlijk had ik gehoopt op 1 stapje minder premium, de RBK23… Twijfel nu.

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 08:47
pjswitten Gebruiker

Stel, ik heb een extra satteliet nodig, kan je dan de bv. de ORBI RBR20 micro ook bij aanschakelen?

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 09:14
Moderator Jelle Moderator

Ja, dit kan zeker.

Groet,
Jelle

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 10:01
Eriq Gebruiker

weet je dit zeker, Jelle? Kan je echt satellieten van de 20-serie op de 50-serie koppelen?

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 08:49
ahbo Gebruiker

Ik begrijp dat je je bestaande router moet vervangen door de Orbi router die op het modem aangesloten dient te worden.

Hoe moet het dan als je een gecombineerde modem-router hebt waarop ook de TV aansluiting is georganiseerd? Is dit systeem dan ook bruikbaar?

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 09:14
Moderator Jelle Moderator

Yes, de routerfunctie kan je vaak uitschakelen

Groet,
Jelle

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 10:00
Eriq Gebruiker

vaak kan dit ook niet! Je kunt dan wel alle porten forwarden naar je Orbi (DMZ-functie eventueel) en WiFi uitschakelen om iets vergelijkbaars te realiseren.

en iptv-decoders werken vaak ook alleen rechtstreeks aangesloten op het modem/router van je provider. Via iptv-apps e.d. kun je wel gewoon via WiFi van de Orbi meestal.

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 11:36
svliegen Gebruiker

Nee, je moet juist niet je routerfunctie uitschakelen. Dan werkt er namelijk niets meer tenzij je je bestaande router als een domme switch kunt instellen.

Om de Orbi set correct te laten werken achter je bestaande router/modem hoef je alleen maar WiFi access op je modem/router uit te zetten (of aan te laten maar niet meer gebruiken). De orbi router stel je zo in dat de gateway naar je bestaande modem/router wijst. Daarna kun je de SSID van de orbi overal gebruiken.

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 10:01
Eriq Gebruiker

Beschikt deze over de nieuwe WiFi-6-standaard? Of komt die pas in de versie van Orbi die nog moet uitkomen dit jaar?

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 10:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Eriq,

Dit ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 10:53
Eriq Gebruiker

Dank!

En als je dan toch aan het navragen bent: kan je checken of IGMP Snooping ondersteund wordt door Orbi? Zodat je deze kan inzetten voor IPTV van de provider? Bijvoorbeeld zoals omschreven op https://www.tweak.nl/support/apparatuur-configureren.html

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 11:43
Moderator Niek Moderator

Ze beschikken niet over WiFi-6-standaard. Of IGMP Snooping ondersteund wordt hebben we helaas niet kunnen achterhalen. We vermoeden van niet, maar weten dit dus niet zeker.

Beantwoorden

24 augustus 2019 om 06:38
alberto_ Gebruiker

Beste, is er  informatie over het vermogen/verbruik? Mvg

Beantwoorden

24 augustus 2019 om 10:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen alberto_,

Bij een eerdere deal werd aangegeven maximaal 35W full load per satelliet.

Beantwoorden

24 augustus 2019 om 10:48
hans–jansen Gebruiker

Is het mogelijk om er een losse sateliet bik te kopen?

Beantwoorden

24 augustus 2019 om 11:42
Moderator Jim Moderator

Hi Hans,

Op dit moment bieden we alleen de aangegeven producten aan! :-)
Online zie ik ze ook apart voorbij komen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 augustus 2019 om 15:14
hans–jansen Gebruiker

Dank je.

Helaas is de grote set uitverkocht, ik wacht tot hij weer voorbij komt…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.