17 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Philips

Philips
Gadgets voor in huis

Van strijkijzers en speakers tot elektrische tandenborstels en espressomachines. Philips maakt het allemaal en doet dat ook nog eens verdraaid goed. Welk hulpje haal jij vandaag in huis?

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

17 augustus 2019 om 21:40
watje Gebruiker

Philips AquaTouch AT886: hier krijg je wél een beschermkapje bij. Waarom
niet bij mijn nieuwe 5000 serie scheerapparaat? Kost een paar dubbeltjes…
(antwoord: het staat er niet bij vermeld, daarom krijg je het niet!)zucht

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 23:22
Moderator Jim Moderator

Hi Watje,

Ik begrijp je vraag denk ik niet helemaal? Is je vraag of deze nu wel of niet wordt geleverd, of meer een algemeen statement?

Groet!

Jim

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 23:31
Moderator Paul Moderator

Deze vraag kun je het beste aan Philips stellen. Zij brengen deze producten op de markt en kiezen de bijbehorende accessoires. Daar heeft iBOOD geen invloed op.

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 08:10
granville Gebruiker

Worden er verschillende zeven bij de slowjuicers geleverd? Welke is best geschikt voor soepen? Wortel tomaat etc?

Thx

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 11:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen granville,

Bij de Philips Avance Collection Slowjuicer (HR1883/31) wordt in de specificaties aangegeven wat er meegeleverd wordt. 
Voor de Philips HR1886/10 Slowjuicer wordt nergens aangegeven wat er bijgeleverd wordt. Wel staat er een afbeelding in de handleiding met alle accessoires. Klik hier voor de handleiding.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.