17 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Samsung TV's

Samsung TV's
Halloooo kijkbuiskindjes!

We zijn opgegroeid en stiekem ook een beetje vergroeid met onze TV's. Hoe kan het ook anders met een steeds groter, diverser en beter aanbod van films én series. Die je bovendien ook nog eens makkelijker kan kijken dan ooit. Met zo'n topaanbod wil je natuurlijk wel een goede, mooie én grote TV. Wij gokken dat je in deze Flash Sale wel kunt slagen!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

17 augustus 2019 om 23:02
Hut23 Gebruiker

Hoi! Ik vroeg me af of de Samsung QE49Q60R geschikt is voor Ziggo / NL, en of iemand me het productnummer zou kunnen vertellen, zodat ik kan zien of hij uit de Benelux komt (dit ivm garantie). Hartelijk bedankt alvast!

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 23:28
Moderator Paul Moderator

Alle tv’s in deze flashsale zijn Benelux modellen, dus geschikt voor NL en BE.

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 08:58
jantjevdh Gebruiker

Ik heb interesse in de Samsung the frame in 55 of 65 inch. Wanneer gaat deze langskomen?

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 10:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jantjevdh,

Helaas weten wij dit ook niet. Je kunt wel altijd de inkopers tippen om de kans te vergroten. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 17:02
Joostvd Gebruiker

Hallo, Wij hebben interesse in de Samsung 49″ QLED 4K TV QE49Q60R maar wij hebben ook twee vragen.
Uit welk jaar is deze tv?
En in deze actie bied u een beugel aan maar bij de specificaties staat niet dat hij ook op de 49″ tv’s kan. Hebben jullie daar ook een beugel voor?

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 17:37
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Joostvd,

Volgens Tweakers is het introductiejaar 2019, dus dit jaar. Voor deze tv heb je Vesa 200 nodig en daar hebben we momenteel geen beugel voor. Deze zijn wel online te vinden.

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 18:42
SendaXT Gebruiker

Beste,

Kan u bevestigen dat dit past voor de volgende TV: Samsung 7 series MU7040?

Bedankt,

Sam

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 22:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Sam,

Hij is geschikt voor vesa 400 tv’s en volgens mij wordt dat ook door dat type tv ondersteund.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 08:56
robertoosterling Gebruiker

De verzenddatum gaat gvd steeds naar achter! Why? Als hij uitverkocht is, zeg ik versturen die hap. Gister 21 aug, nu alweer 22 aug. Zit er met smart op te wachten!

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 09:03
Moderator Jelle Moderator

De datum gaat elke keer 1 dag verder ivm dingen regelen zoals het ontvangen op ons depot en het verzendklaar maken van het pakket.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 09:27
Mass13 Gebruiker

1/8 besteld hier, 5/8 ontvangen, heel snel en correct, geduld! ;-)

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 21:23
Moderator Paul Moderator

hoi Robert,

De verschuivende verzenddatum geldt alleen voor nog te plaatsen bestellingen. Als we dat niet zouden doen, moeten we een bestelling die morgen geplaatst wordt per gisteren leveren. Dat gaat helaas niet.

Voor reeds geplaatste bestellingen geldt de verzenddatum op de aankoopbevestiging (en in Mijn iBOOD). Daarbij is geen sprake van vertraging. Alvast veel plezier van de gekochte televisie!

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 22:52
LAW1991 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.