19 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

SteamOne Kledingstomers

Product expert aanwezig

SteamOne Kledingstomers
Kreukje hier, kreukje daar

Waar de strijkbout ongetwijfeld in de top 10 meest gehate binnenshuiselijke voorwerpen terug te vinden is. Blijven we er met z'n allen toch dagelijks naar toe grijpen. Dat is één: heel gevaarlijk bij hete strijkbouten en twee: ook nog eens heel onnodig. 

Waarom nog langer knutselen aan die strijkplank als je ook kunt stomen? Dat dachten wij ook ja. En aangezien je vanaf nu niks anders meer wilt, hebben we er ook twee meenemers ingegooid.

Graag gedaan. 

19 augustus 2019 om 01:38
Vaswani Gebruiker

Zijn dit hygiëne producten? Dit, omdat ik twijfel aan de werking. Ik wil geen strijkijzer aanraken, maar als deze aankoop niet bevalt dan wil ik het binnen 30 dagen kunnen retourneren…..

Beantwoorden

19 augustus 2019 om 07:25
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Vaswani!

Ik ga het wel even voor de zekerheid navragen!

Groetjes,

Jim

Edited by: Jim
Helaas valt dit item onder de hygiene producten, dus je mag hem helaas niet testen door hem uit de verpakking te halen, als je hem nog wil retouren!

Beantwoorden

19 augustus 2019 om 07:57
Official Product Expert SteamOne Expert Official Product Expert

Goedemorgen Vaswani,

De kledingstomers van SteamOne kun je gebruiken om kleding te verfrissen en ontkreuken. De stoom wordt ca 100 graden en zal bacteriën doden en nare geurtjes laten verdwijnen. Dankzij de RVS stoomplaat zal je kleding ondanks deze hitte niet verbranden of beschadigen.

Je kunt de werking van de kledingstomers van SteamOne niet 1 op 1 vergelijken met het chemisch reinigen bij een stomerij omdat er geen chemicaliën toegepast worden.

Ik hoop dat ik hiermee de je vraag voldoende heb kunnen beantwoorden.

Beantwoorden

19 augustus 2019 om 10:25
sebak Gebruiker

Incl. Verzending goedkoper bij vandenborre: https://www.vandenborre.be/ontkreuker/steamone-stilys

Beantwoorden

19 augustus 2019 om 22:36
Moderator Paul Moderator

Goed gevonden, al is het alleen voor Belgische klanten te bestellen. Ze leveren helaas niet naar Nederland.

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 13:38
Vaswani Gebruiker

Bedankt voor de antwoorden. Zulke producten zijn toch afhankelijk van het resultaat of je het behoudt. Helaas nekken de retourvoorwaarden deze deal voor mij. Wellicht dat iemand ervaringen kan delen?

Beantwoorden

20 augustus 2019 om 14:58

Hi Vaswani,

Waar twijfel je precies aan? Wellicht kan ik je nog voor wat specifiekere informatie voorzien? Ik gebruik de kledingstomers van SteamOne bijna dagelijks dus wellicht kan ik je helpen.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 08:06
Pl0xs Gebruiker

Wat is het verschil tussen de H18B en de Stilys?

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 08:59

Goedemorgen Pl0xs,

De H18B kun je zien als een instap model. Dit is een goede kledingstomer en beschikt over alle ‘basisfuncties’ die je verwacht bij een kledingstomer.

De Stilys beschikt naast het mooie design over meer uitgebreide opties om meer gebruikscomfort te bieden. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste verschillen tussen beide kledingstomers:

*De Stilys beschikt over een pauzestand; als je de stoomkop plaatst in de stoomkophouder zal de stoomafgifte pauzeren, waardoor je kamer niet vol stoom raakt indien je je kleding tussendoor even wilt opbergen. (De H18B heeft geen pauzestand)

*De Stilys beschikt over een max en een eco stand, waardoor je de gewenste stoomafgifte kunt kiezen aan de hand van de stof. De H18B heeft slechts 1 stand.

*De Stilys schakelt automatisch uit wanneer het waterreservoir leeg is. De H18B beschikt niet over deze functie.

* De Stilys heeft een vermogen van 2000W en een stoomafgifte van 42g/min, De H18B heeft een vermogen van 1800W en een stoomafgifte van 40g/min.
Hoe hoger het vermogen en de stoomafgifte, hoe sneller kreukels uit je kleding verdwijnen

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 14:18
Vaswani Gebruiker

Hoi expert, ik twijfel over het feit (wat ik al eerder heb aangegeven) dat ik hiermee geen strijkijzer meer nodig zou hebben. Hemden die kastdroog zijn, kan ik ze afdoen met een van deze stomers en zal ik alle kreukels kunnen verwijderen? Dus een strijkijzer-vrije leefomgeving :)

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 20:40

Beste Vaswani,

Een van de voordelen van een kledingstomer t.o.v. een strijkijzer is dat je iedere soort stof en ieder type kledingstuk kunt stomen zonder risico op krimp, beschadiging of verbranding of het glanzen van de stof. (dus bijvoorbeeld ook je colbertjasje).

Een nadeel van een kledingstomer t.o.v. een strijkijzer is dat je er geen kleding mee kunt persen.

(Bij strijken worden de vezels van de stof echt platgewalst, dit gebeurt niet bij het stomen waardoor over het algemeen je kleding ook langer mee gaat)

Om een strak geperst overhemd te krijgen zul je die vezels echt moeten platwalsen. Hiervoor raden we je een strijkijzer aan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.