15 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Aukey Laders

Aukey Laders
Ready, steady, charge!

Iedereen kent het: dat nijpende gevoel wanneer je een bericht aan het typen bent terwijl er rechtsboven 1% op het scherm prijkt. En dan - *POEF* - accu leeg. Balen! Zorg er daarom voor dat je accu altijd voldoende opgeladen is met één van deze laders. Scheelt je een hoop frustratie en eerstewereldproblemen.

15 augustus 2019 om 07:50
paede65 Gebruiker

Hoi is deze ce gecertificeerd en mag je deze meenemen in het vliegtuig want twee laders vorig jaar weg moeten gooien op Jakarta vliegveld omdat niks op de lader stond

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 08:57
Moderator Jim Moderator

Hi Paede,

Op de site van Aukey zie ik dat dit het geval is:

Quality Certification: CE,RoHS
Groetjes!
Jim

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 08:19
swiertz Gebruiker
15 augustus 2019 om 08:59
Moderator Jim Moderator

Hi Swiertz,

Goede vraag. Ik check dit even met iBOOD!

Groetjes,

Jim

Edited by: Jim
We hebben dit gecheckt. Dit is een nieuwe versie die Aukey uit heeft gebracht. Op iBOOD tonen we de meest recente foto’s en specificaties, dus inderdaad 30.000 mAH.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 10:52
Vrome8 Gebruiker

Is het dan geen PB-Y3? Want deze staat op de Aukey website wel als 30.000 mAh. 
https://www.aukey.com/products/30000mah-power-bank-with-quick-charge-3-0

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 11:17
Moderator Jim Moderator

Hi Vrome!

Ook dit even nagevraagd, maar alle weergegeven info klopt bij iBOOD :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 09:01
jjstrik Gebruiker

Ik heb de laatste keer hier een gekocht en het blijkt dat je hem zelf niet kan opladen met een USB-C. Het opladen duurt heel erg lang. Soms denk je dat je je mobiel aan het opladen bent maar dan moest je nog een keer op het knopje drukken …

Ik had er meer van verwacht, valt een beetje tegen.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 18:41
Marco Altena Gebruiker

Prima lader, wij gebruiken hem nu tijdens onze vakantie met 2 kids op de achterbank. Werkt perfect. Wel even een papiertje gevouwen tussen de lader plaatsen anders zit hij wat los en kruipt hij langzaam omhoog uit het contact tot hij geen contact meer heeft.. Met iets ertussen is dit opgelost ????????

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.