13 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Stereoboomm Audio

Product expert aanwezig

Stereoboomm Audio
Lekker ontspannen

...en je muziek aan! Even helemaal niet meer aan die koekwous op je werk denken en alleen maar genieten van je favoriete nummers. Laat je terugreis met het ov, die picknick met vrienden en dat dagje strand maar swingen!

13 augustus 2019 om 09:20
A.Oostveen Gebruiker

Iemand ervaring met de Stereoboomm TWS-100 Bluetooth in-ears? Hoe is de geluidskwaliteit, en kun je er fatsoenlijk mee bellen?

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 09:57
becool_nl Gebruiker

Ook heel benieuwd naar

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 11:03
Maartjeislief Gebruiker

Heel graag inderdaad een review van iemand, er is weinig tot niets over te vinden op Internet. De prijs is aantrekkelijk maar als het bagger is, blijft het weggegooid geld …

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 11:34
Izegem Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 11:34
Cheatah Gebruiker

Ik heb in een vorige deal de HP600 Over-ears gekocht.

- Bepaalde sier-onderdelen kwamen los zodra de headset uit de doos kwam, ook al zijn deze gelijmd.

- Geluid is goed… tot je op een bepaald moment het geluid een tijdje gepauseerd hebt en terug start (niet altijd). Dan komt er enkel nog verhakkeld geluid uit tot je de headset opnieuw opstart.

- Opstartgeluid is oorverdovend luid wanneer je de headset aanzet als ze al op je hoofd staat.

Nu ja, wat kan je verwachten voor zo’n prijs…

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 19:31
QuerulouS Gebruiker

Ik heb hem ook ooit gekocht via iBood.

Kansloze hoofdtelefoon, doet zeker onder dan beloofd wordt.

Ook bij mij kwamen de sierondelen los. Direct bij de leverancier een garantieklacht ingediend, oude opgestuurd en hierop een nieuwe thuis gestuurd gekregen.

Helaas had deze een ander mankement, er zat iets los in een oorschelp waardoor het geluid steeds weg viel.

Hierop een nieuwe thuisgestuurd gekregen en de oude mocht ik weggooien (heb hem kunnen repareren).

Het geluid is in combinatie met oa spotify en youtube via de iPhone 6 en 8 niet om naar huis weg te schrijven. Een dof geluid, totaal niet helder. Dit is bij alle 3 de hoofdtelefoons hetzelfde. Echt een gemiste kans, hierdoor wordt de beleving een stuk minder.

En het adviesbedrag is om te lachen. Ik heb de defecte hoofdtelefoon geopend en hem gerepareerd. Zitten niet echt high-end componenten in.

Al met al, leuk voor me kinderen voor bij de tablet.

Wel veel lof voor de service van de leverancier van deze hoofdtelefoon

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 03:21
nickberr2 Gebruiker

Zo’n 1 à 2 jaar geleden zowel MR200 als HP600 gekocht. De prijs toen was wel zo’n 50€ per stuk voor beide. En eigenlijk vanaf het begin al beklaagd.

- De Koptelefoon HP600 is een grote teleurstelling als het gaat om draadloze verbinding.  Dan maar bedraad proberen maar Uitiendelijk was ik al snel terug overgeschakeld op mijn “oude” koptelefoon die me 15€ kostte en beter comfort als geluid gaf.

De koptelefoon ziet er ook gewoon heel goedkoop uit terwijl je een premium product verwacht.

- De MR200 is ook geen top product om naar iemand door te verwijzen. voornamelijk onbetrouwbare connectie.

Het geluid op zich is nog ok. Alhoewel mijn exemplaar sinds kort gewoon gestopt is met werken nadat ik het na enige tijd nog een hele dag had geprobeerd.
Gelukkig heb ik in “den Aldi” een andere draadloze speaker in afslag kunnen kopen voor maar 9€ , en moet zeggen dat deze in alles overklast.

Niet twijfelen zou ik zeggen, gewoon niet doen ;)

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:12
Moderator Jim Moderator

Hi NickBerr!

Wellicht ten overvloede, maar heb je hierover contact gehad met Stereoboomm of iBOOD? Het lijkt er niet op alsof ze dan helemaal correct werken :-(

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 08:16
Official Product Expert Stereoboomm-Expert Official Product Expert

Beste nickberr2,

Heeft u ons gecontacteerd ivm uw klachten, zo niet, kan u hiervoor nog steeds terecht bij support@te-group.com want beide toestellen werken normaal gezien toch een pak beter dan u omschrijft, dus het zou best kunnen dat ze een defect bevatten.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 01:01
becool_nl Gebruiker

Heeft u ergens reviews ter inzage over de in ears.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 09:03
kalisje Gebruiker

Stereoboomm is al jaren een ondergewaardeerd merk. Prijs/kwaliteit is dit Belgisch merk zeker een aanrader.

Ik gebruik al 4 jaar de Stereoboomm 700 (de originele grijze) en de Stereoboomm HP600 en nog nooit problemen gehad. Prima geluid en stevige kwaliteit.

Na 3 jaar gebruik was de rits stuk van de etui bij de HP600, na een mail naar Stereoboomm werd deze gratis vervangen. Dit was ook het geval toen 1 van de oorschelpen versleten was. Dus zeker geen klagen van de super service.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 23:25
QuerulouS Gebruiker

Service is zeker super!

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 02:00
tran0205 Gebruiker

Niet echt geklaag over de producten. Maar service was bij mij mwah. Had een stereoboomm 500. En kreeg na 3 jaar gebruik (trouwens niet intensief maar sporadisch gebruik in de keuken) flinke ruis uit m’n speakers. Alsof de speaker het had begeven. Maar na 2 jaar geen garantie, dus konden niks voor mij betekenen.

Trouwens bij m’n stereoboomm 700 na iets meer dan 2 jaar geen accucapaciteit meer. Heb het toen maar zo gelaten, wegens de gedachte dat er toch geen garantie was na 2 jaar.

De stereoboomm 150 doet het nog steeds bij mij, dus geen geklaag al komt het doordat het constant aan de voeding hangt. Ben aan het overwegen voor de mr150, wegens meer mogelijkheden.

Producten dus goed, maar service iets minder hoe ik het heb ervaren.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 06:04
Capt.Crash Gebruiker

De mr150 vind ik ondermaats problemen met connectie en werkt enkel op 2.4ghz ik heb de vorige keer een hp600 en mr150 gekocht. Ook bij mij vielen de sier onderdelen van de hp600 los en de mr150 wilde slecht connectie maken . Daarop heb ik beide retour gedaan ter reparatie. Ik sluit mij aan bij de bevindingen van de heren hierboven. Ik heb ook een stereoboomm 700 daar heb ik niks dan lof over doet het al jaren zeer fijn vandaar dat ik bij de vorige aanbieding dacht dat het wel goed met de kwaliteit zat. Helaas vind ik de producten hp600 en de mr150 niet van een zelfde kwaliteit.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 10:48
windthenk01 Gebruiker

ben gebruiker van de MR300, 4 stuks en de MR150. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik echt super.

Een paar keer heb ik service nodig gehad; die was zeer paraat. Zelfs omruiling van een MR300.

De app voldoet mijns inziens, ik kan er mee wat ik wil. Als er verbindingsproblemen zijn, dan is enig geduld en de aan/uit knop de beste oplossing. Het draait uiteindelijk allemaal naar behoren.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 15:55
mdodemont Gebruiker

kan de stereoboom MR150 ook als echt spotify endpoint dienen? maw ziek ik ‘m als apparaat waarop ik kan afspelen vanuit de spotify app op mijn telefoon?

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 16:09
Moderator Dimitri Moderator

Hi mdodemont,

Dit kan inderdaad als je jouw telefoon verbindt met de speaker via Bluetooth of Wifi.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

25 augustus 2019 om 10:11
FridgeNL Gebruiker

Ik heb de TWS 100 aangeschaft, ben er op deze mooie zondagmorgen een uur mee bezig geweest maar ze doen niets! Gaan niet aan en dit ledjes op de headset gaan ook niet aan. Bummer dus ????

Beantwoorden

25 augustus 2019 om 10:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen FridgeNL,

Wat vervelend dat ze helemaal niets doen. Je kunt het beste even een serviceverzoek indienen via je account en dan zal de klantenservice contact met je opnemen om dit op te lossen.

Beantwoorden

25 augustus 2019 om 11:19
FridgeNL Gebruiker

Was ook de bedoeling Niek, moest het gewoon even van mezelf afschrijven ????

Had gisteren de cradle opgeladen om ze vandaag tijdens het sporten te gebruiken, die plannen moeten dus maar even worden aangepast ???? Wat ik wel jammer vind, dat je er weinig tot niets over kunt terugvinden, qua reviews e.d. Heb ze op de gok gekocht omdat ik al enige jaren plezier heb van de Stereoboomm 700, die voor zijn formaat een meer dan goed geluid produceert, helaas kan ik dat nog niet zeggen van dit setje.

Beantwoorden

28 augustus 2019 om 12:31
flexz Gebruiker

bij mij gaat de linker wel aan, de rechter helaas niet dus helaas ook een DOA melding gemaakt.

Beantwoorden

28 augustus 2019 om 12:41
Moderator Niek Moderator

Begrijp ik helemaal hoor FridgeNL, maar dacht ik vermeld het toch even in het geval je niet wist hoe nu verder.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.