10 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Op = Op Witgoed

Op = Op Witgoed
Witgoedklappers

De beste witgoeddeals scoor je bij iBOOD! Wordt het tijd voor een nieuwe wasmachine of koelkast? Grijp dan nu je kans, maar wees er als de wipkippen bij, want OP=OP!

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

10 augustus 2019 om 00:55
Martinamh Gebruiker

Mooie actie, maar ik mis de inbouw vaatwassers alleen nog ????

Die van ons is helaas net defect geraakt…dus als er nu binnenkort eentje via iBOOD zou kunnen verschijnen ????

Alvast bedankt!

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 01:51
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Martinamh,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt er ook weer eens een inbouw vaatwasser voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 00:56
Tommie-1988 Gebruiker

Die airco komt ook iedere week terug… Blijft dezelfde prijs, dus echt op is op kan ik het dan niet noemen.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 08:59
Moderator Jelle Moderator

Soms blijft er van een actie nog wel wat staan vanwege geannuleerde bestellingen. Die verkopen wij dan op deze manier.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 08:23
wtktje Gebruiker

Mooie actie. Alleen jammer dat de geld terug actie voor de warmtepompdroger van AEG (T8DB84GW) op 31 juli verlopen is!!!!

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 08:26
kloete Gebruiker

ja, iBOOD, hoe zit dat nu met die cashback? Hebben jullie verlenging van termijn bekomen bij AEG ?

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 08:59
Moderator Jelle Moderator

Helaas is die actie inderdaad al afgelopen.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 08:49
away1 Gebruiker

Ff serieus jongens

Je kunt toch niet serieus van mening zijn dat iBOOD ook nog rekening gaat houden met tijdelijke acties die de fabrikant heeft geregeld. En onderhandelen over verlenging van de actie is al helemaal geen optie. AEG zal een verzoek om zo’n actie even terug te laten keren voor een tweedaagse flash-sale bij iBOOD echt niet in overweging nemen.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 10:14
wtktje Gebruiker

Natuurlijk niet, maar haal de mededeling dan van de site.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 12:22
Oraan Gebruiker

Jammer. Ik had graag de twinwash willen aanschaffen van €639. Vannacht rond 0400 was het al uitverkocht. Krijg ik net een pushbericht dat ik het niet moet missen en dat het is afgeprijsd naar €639.  Ik natuurlijk blij dat het is aangevuld.. echter is het niet aangevuld en was het nog steeds uitverkocht. Misschien volgende keer even kijken of aangebedon bericht daadwerkelijk nog op voorraad is!

Gr.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 12:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Oraan,

Ik kan me de teleurstelling voorstellen als je een pushbericht krijgt voor een uitverkochte deal. Hier is vast iets misgegaan en ik ga het doorgeven zodat dit nagekeken kan worden. Excuus voor de verwarring.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 17:33
matterne Gebruiker

worden de afdichts panelen bij de airco bij geleverd?

staan wel op het plaatje maar niet in de beschrijving

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 19:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond matterne,

Er zit een afdicht paneel bij inderdaad.

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 20:04
macmennen Gebruiker

Goedenavond,

Bediening ook met app/smartphone mogelijk?

Beantwoorden

10 augustus 2019 om 20:39
robbo55 Gebruiker
16 augustus 2019 om 11:14
nimic Gebruiker

Zojuist een melding gekregen van alertlogistiek dat het tijdvak van levering van 08:00 tot 17:00 is.
Dat is wel erg ruim.

Kan er nog een iets preciezere tijd gegeven worden. Ik ga natuurlijk niet heel de dag thuis blijven. Al is het maar een tijdvak van 4 uur ofzo. Dan kan ik nog even naar de supermarkt.

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 11:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi nimic,

Helaas kan ik je daar via deze weg niet mee helpen. Je kunt het via onze klantenservice proberen, onze contactgegevens vind je onderaan de website. Een andere optie is om dit direct bij Alert Logistiek te checken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.