13 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Guardo

Product expert aanwezig

Guardo
Tijd voor actie! 

De tijd van sterke verhalen is voorbij. Tegenwoordig leg je je avonturen gewoon vast met een action cam, drone cam of een dash cam van Guardo! Wil je je graag op een originele manier voortbewegen? Ga dan voor de hoverboard!

En als bewegen je al teveel is, dan haal je zo een verrekt handige USB ventilator in huis. Ideaal voor iedereen die als een spreekwoordelijke wipkip op de veer, op stok, zijn/haar kont wil zitten. :)

13 augustus 2019 om 00:44
boer189 Gebruiker

Wat is het max gewicht dat gewogen kan worden met de ls100

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 00:51
Moderator Niek Moderator

Goedenavond boer189,

In de handleiding wordt aangegeven maximaal 50 kg.

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 01:58
Bck11 Gebruiker

Hoeveel km kan de hoverboard op maximum snelheid?

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 08:09
Pvdvenis Gebruiker
13 augustus 2019 om 08:12
Pvdvenis Gebruiker
13 augustus 2019 om 08:27
Moderator Jim Moderator

Hi Bck!

Is daarmee je vraag beantwoord? Anders horen we het graag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 16:07
Bck11 Gebruiker

Sorry fout van mij ik bedoelde hoeveel km bereik hij had op maximale snelheid

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 08:01
Official Product Expert Guardo-Expert Official Product Expert

Max. reisafstand: 15-18 km

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 12:05
Bck11 Gebruiker

En minimaal iets van 10?

Trouwens hoe weet je dat hij helemaal vol is opgeladen?

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 22:29
A.J.W. Gebruiker

Op de adapter zit een ledje rood/groen. Bouwkwaliteit en accu zijn goed. Prima deal. Of je die 10km haalt ligt ook aan de belasting (gewicht). Bij ons is het kinderspeelgoed, en ik zou er geen 10km op willen rijden. Een kinder uurtje hoverkart gaat prima. Wel een alarm piep op maximum snelheid.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 00:12
Bck11 Gebruiker

A.J.W dank voor je antwoord :)

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 11:07
bernardwelvaert Gebruiker

Guardo Fit Coach HR Multi , de App is zeer slecht, na update werkt hij niet meer, (3 maand) oud

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 11:21

Beste bernardwelvaert,

zou u hierover een email kunnen sturen naar support@te-group.com aub? Dan gaan we bekijken wat er misloopt bij u, de app zo nog steeds moeten werken.

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 15:30
TTfreak Gebruiker

Hoi, heb je voor de Guardo Fit Coach HR persé een mobiele telefoon nodig, want ik wil hem alleen gaan gebruiken als stappenteller en deze dan vervolgens per dag bekijken…

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 08:04

Beste TTfreak,

Bij het eerste gebruik en bij elke wisseling van zomer- naar winteruur en omgekeerd, dient de fit coach even met de app te worden verbonden omdat dit de enige manier is om datum en tijd te synchroniseren. Buiten dit, kan hij in principe zonder de app gebruikt worden. U kan dan elke dag tot middernacht zien hoeveel stappen u die dag gedaan heeft, vanaf middernacht gaan ze weer op 0.

De app kan geïnstalleerd worden op smartphones of tablets met minimaal Android 4.4 of iOs 7.1 + bluetooth 4.0

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 17:38
RonaldS1999 Gebruiker

Hallo,

Hoe ver is het bereik van de drone?

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 08:09

Beste RonaldS1999,

de maximale bedieningsafstand is 80 meter.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:48
Justin339 Gebruiker

Hallo mods, weten jullie wanneer deze modellen activity trackers zijn uitgekomen? In de promovideo zie je namelijk een iPhone 1 waarmee alles gedaan wordt en een activity tracker van 15 jaar oud laat ik voor de zekerheid passeren. Ben benieuwd.

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 07:53
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Justin!

Ik zie dat er in dit topic een Product-Expert aanwezig is! Zodra hij/zij weer terug is, zal hij/zij de vraag kunnen beantwoorden!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

14 augustus 2019 om 08:11

Beste Justin339,

Geen nood. De eerste productie was ongeveer een kleine twee jaar geleden, maar deze activity trackers zijn al van latere producties.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.