5 augustus 2019 om 10:23
iBOOD

OP = OP Elektronica

OP = OP Elektronica
Voor elk wat wils

Powerbanks, 3D printers, dikke speakers en heul veul meer: in deze opruiming tref je het allemaal aan. Neus vooral even rond!

5 augustus 2019 om 10:43
MOSANSJO Gebruiker

hoi ibood

over de pro-ject debut om10: wordt deze platenspeler EXACT in de uitvoering zoals op de foto te zien is door jullie geleverd, in rood, met wit acryl draaiplateau? dank alvast, vg

Beantwoorden

5 augustus 2019 om 10:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Yes, dit is de rode variant met het witte draaiplateau.

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 00:09
casaleone Gebruiker

Beetje flauw om die Mophie Powerbank binnen een paar dagen een tientje goedkoper te maken toch? Die van mij wordt deze week geleverd, moet ik deze weigeren om hem hier weer opnieuw te bestellen of is er een andere oplossing?

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 08:49
Moderator Jim Moderator

Hi Caseleone!

Het kan zijn dat een product door een inkoper nóg scherper kan worden aangeboden. Als je hem graag nóg goedkoper wil hebben, zou ik je inderdaad willen aanraden hem bij de deur te weigeren en opnieuw te bestellen.
Groetjes!

Jim

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 00:35
Stadtionalist Gebruiker

Begrijp ik goed dat die Da Vinci 3-in-1 eigenlijk een 2-in-1 is en ik de optie heb om deze (zonder iBOOD) uit te breiden naar een 3-in-1?

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 09:17

Dat is correct, Stadtionalist!

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 06:45
remondo Gebruiker

*knip*

Hi Remondo!

Prijsvergelijkingen graag met directe link naar het identieke product :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 07:00
s.dipotaroeno Gebruiker

Bij MM is de prijs per stuk. Via iBood per paar.

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 08:53
remondo Gebruiker

Dank je wel voor de uitleg. Het is inderdaad per stuk. Denk ik ook niet aan, je koopt toch gelijk 2 speakers.

Mooi aanbod van iBood!   Mijn excuses

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 10:37
crimeunit Gebruiker

Beste

Graag wil ik vragen hoe de garantie in zijn werk gaat, aangaande de Philips Expert Plus Stoomgenerator GC8950/30 aub?

Stel, dit toestel is om eender welke reden dan ook stuk, werkt niet meer. De draad is uitgerafeld. een hulpstuk dient vervangen te worden of de antikalk doet zijn ding niet meer en dient gereinigd te worden..

Welke stappen, hoe en bij wie moet ik dit doen en voornamelijk; is dit een soort van thuis pick up and return of moet ik dat zelf opsturen want het zou simpel zijn dat ik dit in een lokale Belgische winkel/verdeler mag binnenbrengen voor reparatie..?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 10:49

Hoi crimeunit,

Indien je gebruik moet maken van de garantie, dan kun je via Mijn iBOOD een serviceverzoek indienen.

In de meeste gevallen kun je vervolgens rechtstreeks bij Philips terecht om de garantie zo snel en goed mogelijk af te handelen. Uiteraard kun je dit proces ook via ons laten verlopen. Indien het proces via ons verloopt, dien je de stoomgenerator op te sturen als hij gerepareerd moet worden. Ik ben niet geheel bekend met de procedures van Philips, maar ik verwacht dat je de stoomgenerator ook dan zelf dient op te sturen bij een eventueel defect.

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 12:44
Andree Gebruiker

Raakt Ibood z’n spullen zo slecht kwijt dat ze geveild worden?

De Rowenta hier gevonden :-)

https://jouwveilingen.nl/elektronica/rowenta-steamgenerator-vr7047f0

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 12:49
Moderator Jim Moderator

Hi ANdree!

Sterker nog, het gaat super goed met iBOOD! Soms worden producten echter retour gestuurd en kunnen externe sites helpen met het checken en opnieuw verkopen van deze retouren. Check ook de koptekst van de site: “Wij ontvangen verkoopbare (retour-)producten van o.a. webshops.”

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 12:54
Andree Gebruiker

Dus dit is gezien de prijs (hier eerder €69) een retour gestuurd apparaat?

De paar reviews op Ibood doen vermoeden dat deze matig functioneert.

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 13:06

Retour gestuurde producten die niet meer nieuw zijn (bijv. verbroken seal, beschadigde verpakkingen, etc.), worden deels overgenomen en verkocht door Jouwveilingen.nl. De producten die op onze website worden aangeboden zijn altijd geheel nieuw, de Rowenta die we in deze Flash Sale aanbieden dus ook.

Indien producten refurbished of CPO zijn, dan vermelden we dit uiteraard nadrukkelijk bij de deal.

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 15:38
Johannes1210 Gebruiker

dinsdag xyz davinci 3d printer gekocht, donderdag afgeleverd hierzo, gisterenavond testprint gedaan met zoontje, werkte/

vanmiddag 13.00 gingen wij weer aan het werk met de nieuwe aanwinst wat denk je ziet geen filament meer, gisteren zei de printer er is nog 97 van de 100 meter over

nu werkt die niet meer, heb op alle sites gelezen en sommige hadden het zelfde probleem schijnbaar chipje van filament leeg/kapot. :(

XYZ helpdesk gebeld kon 2 dingen doen ( hij dacht ook chipje kapot ) terug sturen naar verkopende partij, of een rma aanmaken (voor een chipje ???? )

die rma kan tussen de 3 – 5 werkdagen duren voordat er op gereageerd word:(

heb er nu al spijt van die gekocht te hebben, zoontje kwaad, ik erg teleurgesteld:(

Wat kan ik nu doen???

terugsturen??

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 15:40
Johannes1210 Gebruiker

ow ja ordernummer is:  SO3309275

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 15:46

Hi Johannes,

Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Dead on Arrival”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 augustus 2019 om 09:20
Johannes1210 Gebruiker

Oke doe ik meteen thnx

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.