8 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

PlayStation 4 Games

PlayStation 4 Games
For the players

Verken fantasievolle werelden, maak korte metten met je tegenstanders en treed de zombie-apocalyps tegemoet in deze selectie aan PlayStation 4 games. This is for the players!

8 augustus 2019 om 11:35
Inkoop@brainiac Gebruiker

Vergelijkbaar: https://www.allyourgames.nl/warner-ps4-dying-light-the-following-enhanced-edit.html

Een euro duurder maar dan wel morgen in huis.

Beantwoorden

8 augustus 2019 om 11:38
Inkoop@brainiac Gebruiker

Hitman 2 gold lijkt wel een goede aanbieding. Heb er zelf laatst 32 voor betaald op amazon prime day en dat was toen ook een redelijke prijs.

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 09:46
annekes Gebruiker

Nederlands of Engels?

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 10:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen annekes,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

11 augustus 2019 om 12:45
brenda84 Gebruiker

Zijn de Lego spellen Nederlands?

Beantwoorden

11 augustus 2019 om 20:32
Moderator Niek Moderator

Goedenavond brenda84,

Ik heb dit helaas niet voor je kunnen achterhalen. Morgen kan ik het voor je navragen, maar dan is de deal al verlopen. Je kunt ze eerst bestellen en dan morgen eventueel kosteloos annuleren, zodra ik het antwoord hier geplaatst heb.

Laat maar even weten of ik het morgen voor je na moet vragen.

Beantwoorden

11 augustus 2019 om 23:02
renzov Gebruiker

volgens de PS-store zijn deze niet in Nederlandse taal…..en volgens de PS-store hebben alleen DC Super-villains en Lego Movie 2 NL ondertiteling.

Beantwoorden

11 augustus 2019 om 23:59
brenda84 Gebruiker

Ja ik hoor het graag

Beantwoorden

12 augustus 2019 om 00:00
Michael.83 Gebruiker

Hallo,

Wanneer is de PlayStation 4 console zelf een keer te koop op iBOOD?

Mvg Michael

Beantwoorden

12 augustus 2019 om 01:40
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Michael.83,

Helaas weten wij niet welke deals er nog gaan komen. Je kunt wel altijd de inkopers tippen om de kans te vergroten. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.