6 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Cololight Verlichting

Product expert aanwezig

Cololight Verlichting
Maak van de verlichting...

...jouw verlichting. Met Cololight is de enige limiet aan je verlichting je fantasie! Of je nu gaat voor een lichtgevende Spider-Man, miniatuur Eiffeltoren, een aardappel of je eigen naam, het kan allemaal gebouwd worden. Combineer de starterset met de uitbreidingen en creëer je eigen, unieke sfeerverlichting.

6 augustus 2019 om 00:04
RoyyoR Gebruiker

Is dit ook via de hue app aan te sturen? Of is het te koppelen via een universele app?

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 10:06
Official Product Expert Cololight Expert Official Product Expert

Hi RoyyoR, 
no, Cololight is not compatible with Apps from other brands. You can only control it by Cololight App or Amazon Alexa, Google Home.

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 09:04
Broewn Gebruiker

Is het nodig om de basis set te kopen als je dit aan de muur wil bevestigen? Thx

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 10:06
Official Product Expert Cololight Expert Official Product Expert

Hi Broewn, 
yes, you need to buy at least one basic set cause it includes the maincontroller.

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 17:52
Reezigt1 Gebruiker

Hoeveel modules kun je op 1 basisstation zetten? Ervan uitgaande dat ik de bijgeleverde stekker gebruik?

Hoe werkt het qua sync met muziek? Zit er een mic op?

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 21:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Reezigt1,

De product expert zei bij een eerdere deal het volgende:

You can link up an unlimited amount of modules. Its just depending on your power supply. 1A of USB output is about 10 modules. 2A = 20 and so on. We have additional simple cables to extend the power supply. With these cables you can use a new power supply. Just contact support@cololight.deif you need such an USB-cable.

Je tweede vraag zal de product expert morgen kunnen beantwoorden.

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 08:29
DKN86 Gebruiker

Vorige keer gekocht, bevalt goed! Vooral het aansturen via Google Home Mini, zodat deze aan en uit gaat met mijn Philips Hue lampen in de woonkamer, is echt chill :)

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 18:59
Tijsz007 Gebruiker

Enkel leverbaar in Nederland?

Beantwoorden

7 augustus 2019 om 20:50
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Tijsz007,

Dan zit je waarschijnlijk op de NL pagina. Voor de BE pagina klik hier.

Beantwoorden

8 augustus 2019 om 06:53
Robin_W Gebruiker

Jammer, met HomeKit had ik ‘em gekocht.

Beantwoorden

8 augustus 2019 om 17:56
guus46a Gebruiker

Met welk wattage kan ik het licht vergelijken?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.