1 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Samsung TV's

Samsung TV's
Halloooo kijkbuiskindjes!

We zijn opgegroeid en stiekem ook een beetje vergroeid met onze TV's. Hoe kan het ook anders met een steeds groter, diverser en beter aanbod van films én series. Die je bovendien ook nog eens makkelijker kan kijken dan ooit. Met zo'n topaanbod wil je natuurlijk wel een goede, mooie én grote TV. Wij gokken dat je in deze Flash Sale wel kunt slagen!

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

1 augustus 2019 om 00:12
Tommie-1988 Gebruiker

Die 55 inch QLED…

Niet voor mensen die heel de dag tv willen kijken.

Uhmmm er zijn dagen waarop dit wel het geval is. Netflix bingewatchen. Gaat dat ding dan stuk? Zo komt het wel over haha!

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 02:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Tommie-1988,

Zo kun je het inderdaad ook lezen ;-) Wat de schrijver denk ik bedoelt is dat hij niet voor mensen is die de tv de hele dag aan hebben zonder er naar te kijken, want dan missen ze het geweldige beeld :-)

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 11:16
verkeskop Gebruiker

ik heb deze Samsung 55 qled 2019 type een paar weken geleden bij Ibood gekocht voor net geen 800,00 Euro in de aanbieding.

Zeer tevreden met deze tv en de aflevering was zeer kort/8 dagen en garantie /2jaar en hebben zich aan de datum aflevering gehouden.Houdt er wel rekening mee dat de grotere schermen meer stroom verbruiken/mijne 111 Wat.

Garantie via Samsung.NL

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 07:13
Martob Gebruiker

Koop hier geen tv!! Als de aanbieding substantieel is dan wordt er niet geleverd.  iBood verschuild zich achter bezorgdiensten. Komen niet binnen normale tijden terug op vragen.  Geef een paar tientjes meer uit geniet van een goede service.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 07:46
bestway Gebruiker

Ik koop al jarenlang regelmatig bij Ibood, uiteraard is er bij mij ook wel eens wat fout gegaan maar altijd goed en binnen een redelijke tijd opgelost. Als er bij jou een keer iets fout gaat vind ik het wat flauw om dan gelijk te roepen dat je hier niets moet kopen…

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 07:51
DTMAX Gebruiker

Bij mij ging alles prima bij mijn 65 “ Samsung TV (hij kwam wel 2 weken later). Maar regelmatig zijn aankopen 1-5 dagen later en ze zijn soms what chaotisch, echter spaar ik op jaarbasis iets van 1000-2000 EU uit met hun aanbiedingen. Vervelend dat het bij jou niet goed is gegaan, maar als je geduldig bent kun je flink voordeel halen ????????

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 19:37
thevault Gebruiker

Koop al zeker 7 jaar bij Ibood en ik vind het een prima bedrijf. Tuurlijk zijn er wel eens problemen maar ik bel ze gewoon op en het wordt geregeld.

Qua leveringstijden zijn ze geen Bol of Prime, maar dat pretenderen ze ook niet. Net als bijvoorbeeld superkoop komt een goedkope prijs at a price en dat is in dit geval een wat langere leveringstijd.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 21:11
Martob Gebruiker

Fijn om te horen dat het bij andere wel goed gaat. Zelf koop ik ook al vele jaren bij iBood en ja er gaat regelmatig wat fout en wordt normaliter ook wel opgelost, maar de TV‘s  lopen veelal via vooraadhoudende bezorgdiensten en daar heeft iBood slecht grip op. Door de drukte loopt de klantenservice ook enorme achterstanden op waardoor je vreselijk lang op nietszeggende antwoorden moet wachten

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 07:19
MIB2000 Gebruiker

Je maakte in je originele post de fout om jouw ervaring te verkondigen als de algemene ervaring. Doe dat nooit. Zelfde als “KPN is niks, ik ga naar Ziggo” en de volgende zegt “Ziggo is niks, ik ga lekker naar KPN”. Zoveel mensen, zoveel ervaringen. Schrijf jouw ervaring op en laat het er bij. Dan kunnen anderen daar mee doen wat ze willen. Maar doe alsjeblieft nooit alsof jouw ervaring de ervaring van ieder ander zal zijn.

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 11:20
Eddie2015 Gebruiker

Precies.

Zelf ken ik iBood nog niet zo lang, maar wel al verschillende dingen besteld. Altijd op tijd, of zelfs sneller, geleverd. Altijd in goede conditie. Klantenservice een keer gebeld; snel en correct. Ben ik tevreden over iBood? Jazeker. Maken ze dan nooit fouten? Tuurlijk wel.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 08:05
Jees-Kansma25 Gebruiker

Meerdere malen bij iBood besteld en het is maar 1x niet goed gegaan. Maar toen werd ik pro-actief benaderd door iBood zelf en kreeg ik meerdere vouchers (korting / gratis verzending) voor het ongemak en kreeg uiteindelijk alsnog mijn bestelde product.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 08:12
quangton Gebruiker

Wat is het verschil tussen RU en RN type led tv?

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 09:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen quangton,

De website van de consumentenbond heeft een handig overzicht gemaakt met de betekenis van de letters in het type nummer. Klik hier voor de pagina.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 09:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi quangton,

Welke RN bedoel je precies? Volgens mij kijk ik ergens overheen.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 10:34
quangton Gebruiker

Sorry type NU bedoel ik

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 10:46

Hi quangton,

Zie hiervoor de pagina waar Niek naar linkt. De N verwijst naar een model dat in 2018 op de markt gebracht is, de R naar een 2019-model. Op websites als Tweakers kun je gemakkelijk de specificaties van de verschillende modellen vergelijken door ze in de vergelijkingstool te stoppen.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 09:09
Silvestersheila Gebruiker

Morge! Iemand bekend wat de refresh rate (50 of 100) vd UE65NU8050 is?

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Silvestersheila,

Dat is 100 Hz :-)

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 09:14

Ik sliep nog 100 hz zie ik ????

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 10:55

Mag iemand een tip geven welke van de 3 65 inch tv the best is? (Sportkijker en beeld criticus) ☀️

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 11:24
DKN86 Gebruiker

Beeld cirticussen kiezen meestal de 65RU8000. Nieuwste model, 100 hertz :)

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 12:00

Bedankt

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 11:16
kjheyden Gebruiker

Ik heb een uitstekende ervaring met de UE65NU8050. Een absolute aanrader voor deze prijs. Uitstekend beeld, goed geluid (voor een TV althans), hoog contrast, hoge helderheid (dus goed bij daglicht te gebruiken) en een mooie vormgeving. Ook werken alle apps uitstekend. Ik zou niet verder zoeken. Levering van IBOOD was op tijd en in orde (alhoewel ik zelf liever een andere transporteur had gekozen).

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 11:18

Dankje  kees jan ????

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 15:09
z1300 Gebruiker

Er is 2 jaar garantie, maar geldt dit ook voor het panel ? Want stel dit gaat na 2 jaar defect, dan zit je mooi te kijken. En is de garantie overdraagbaar, mocht je hem verkopen ?

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 15:58

Je ontvangt inderdaad 2 jaar garantie op fabrieksfouten.

De garantie is overdraagbaar, zolang je zorgt dat de nieuwe koper in bezit is van de factuur die je via “Mijn iBOOD” kunt downloaden.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 21:57
css Gebruiker

kleine vraag ik ben ziggo gebruiker en als ik op vraag of de beide 55 inch toestellen ondersteund worden dan krijg ik melding:

Jammer. Dit toestel is niet geschikt voor Digitale TV van Ziggo
terwijl hier bij beiden staat Ziggo gecertificeerd! wat gaat daar fout?

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 22:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond css,

Dat heeft waarschijnlijk te maken met het typenummer. Daar ontbreken de laatste twee letters en dan geeft de Ziggo tool meestal aan dat hij niet geschikt is. Beide tv’s zijn wel Ziggo gecertificeerd zoals er ook bij vermeld staat.

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 07:28
MIB2000 Gebruiker

Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan defecte pixels. Ja, een enkele defecte pixel zal ik waarschijnlijk niet zien, maar toch… Is voor mij een dingetje. Wat is de garantie op pixelfouten? Hoeveel mogen er kapot zijn voordat Samsung de tv ook als kapot beschouwt?

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 09:11
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen MIB,

Dit zal per individueel geval bekeken worden, we kunnen niet zeggen van 1 pixel is defect of 100 is defect.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 12:15
MIB2000 Gebruiker

Dit vind ik wat apart. Lijkt mij dat een fabrikant als Samsung hier toch een policy voor heeft. Per individueel geval bekijken klinkt mij als willekeur in de oren. Voor mij in ieder geval een grote showstopper! Vooraf duidelijkheid over een beleid moet er altijd zijn als daar naar gevraagd wordt.

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 13:19
bestway Gebruiker

als de tv bij 1e instalatie een defecte pixel heeft hoef je geen discussie aan te gaan… je kunt altijd retourneten binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 22:44
Moderator Paul Moderator

Het heeft niet met willekeur te maken. Elk geval kan weer anders zijn, waardoor er geen standaard uitspraak over gedaan kan worden. Een nauwelijks zichtbare dode pixel in een hoek of tegen een rand die vrijwel niet opvalt is een andere situatie dan één of enkele dode pixels in het midden van het scherm.

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 10:53
Jammassie Gebruiker

Samsung 65″ 4K Smart UE65RU7400 Staat bij omschrijving dat dit een Q-led is, maar dat klopt volgens mij niet

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 10:57

Dat klopt inderdaad, Jammassie. Dank voor het melden. We gaan dit direct fixen!

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 16:53
Glennhuyghe Gebruiker

Wat is het grote verschil tussen de qled en het andere model? Welke heeft mooiste beeld? Van welk jaar zijn deze?

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 22:58
ArjendS Gebruiker

Ze zijn bijna hetzelfde.

Zelfde speakers.

Zelfde hertz (behalve de 49 inch versie die heeft minder.)

Allebei amd Freesync (voor console of amd videokaart. Ook al zegt tweakers dat die qled dat niet heeft).

Qled heeft quantum dot technology. De Qled heeft kennelijk een PQI (picture quality index) van 3000 en die RU8000 van 2500.

De Qled gebruikt iets meer stroom.

Beide gebruiken local dimming. Alleen die van de Qled heet ultimate locla dimming (het verschil weet ik niet).

Lijkt mij dat die Qled gewoon beter is

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 23:22
ArjendS Gebruiker

Qled is beter :)…. voor 10 euro verschil zou ik niet bezuinigen

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 01:21
Glennhuyghe Gebruiker

Jammer dat die qled er niet in 65” is dan

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 09:05
denhees Gebruiker

hopelijk komt de 65Q80R ook nog eens voorbij in het kort deze heeft de nieuwe filter erop en de hdmi 2.1 !!

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 16:55
Nickske96 Gebruiker

Beste,

Kan iemand mij vertellen wat de beeldverversing van deze tv is? Hier wordt in de specificaties 50hz native vermeld, terwijl ik op andere sites 100hz lees?

Thanks alvast!

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 20:54

Welke tv gaat je vraag precies over. Bij de meeste staat het er namelijk wel bij dan kan ik gaan kijken of dit klopt.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 23:46
Nickske96 Gebruiker

Beste Jelle,

Betreft de Samsung 49Q60R Qled 4k tv.

Let me know :)

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 18:08
wenc Gebruiker

Het lijkt erop dat de QE55Q60R nog beschikbaar is maar als ik er 1 wil bestellen krijg ik de volgende melding??? Jammer

Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid.

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 20:46

Blijkbaar zat er een soort van bugje in de website,

Hopelijk is alles nu weer voorbij. Gelukkig heb je de aanbieding nog te pakken. Veel plezier ermee.

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 18:14
wenc Gebruiker

Ik heb er toch nog 1 te pakken.

Als ik eerst ingelogd ben en dan wil bestellen lukt het niet.

Als ik niet ingelogd ben maar er 1 bestel, vervolgens inlog kan ik er wel 1 bestellen.

Beantwoorden

3 augustus 2019 om 23:49
Moderator Paul Moderator

Het zou ook moeten werken als je al ingelogd bent. Wellicht helpt het als je de cookies & cache opschoont voordat je inlogt.

Beantwoorden

4 augustus 2019 om 08:35
Sinclair65 Gebruiker

Is deze tv Ziggo insteek kaart compatibel?

Beantwoorden

4 augustus 2019 om 14:12
Moderator Jim Moderator

Hi Sinclair!

Over welke TV gaat je vraag specifiek?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 augustus 2019 om 19:30
LDW85 Gebruiker

Ik heb een TV besteld en ben zoooo gelukkig! Als het goed is, wordt ie morgen verzonden.

Weet iemand hoe lang het daarna nog duurt? Ik weet niet of de TV vanuit NL komt of misschien elders?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Laura

Beantwoorden

5 augustus 2019 om 20:19
Moderator Jim Moderator

Yaaaaay!

Gefeliciteerd met je aankoop Laura! ;-).
Normaal gezien wordt er binnen een aantal werkdagen contact met je opgenomen om hem te komen afleveren. Dit moet binnen 2 weken zijn nadat hij bij iBOOD weg is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 09:42
LDW85 Gebruiker

Hoi Jim,

Bedankt voor jouw snelle antwoord!

Dan wacht ik het rustig af :).

Weet jij misschien ook waar de tv dan vandaan moet komen? En hij is wel gewoon voor de NL markt bedoeld he :)?

Sorry voor alle vragen hoor, maar ben nieuw hier en dit is het eerste wat ik gekocht heb.

Groeten,

Laura

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 09:46
Moderator Jim Moderator

Hi Laura!

Geen probleem! Hij is zeker voor de Nederlandse markt! Hij wordt uit het magazijn van iBOOD overgedragen aan de bezorgdienst. Daarna komt hij jouw kant op! Vaak wordt er voor dit soort grote producten eerst een afspraak met je gemaakt om een misser te voorkomen :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 21:32
LDW85 Gebruiker

De tv wordt morgen al bezorgd! Ik ben een heel gelukkig persoontje :D.

Wat gaat het Allemaal soepel zo, goede informatie ook vanuit iBood en ook vanuit Dynalogic! Blij dat ik jullie ontdekt heb! Dat er nog maar meer bestellingen van mij mogen volgen ;).

Groeten,

Laura

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 12:26
Mass13 Gebruiker

Wij hebben 2 oude aftandse TVs in huis, ouder dan mijn kinderen, zelfs nog een 720p plasma, ja, dat als ITer
Maar waarom zou ik een nieuwe TV kopen alé… ????
Mooier beeld? Bwa, da’s relatief, ik ben content.
Smart TV? Als eigenwijze ITer doe ik dat allemaal zelf! ????
Wat is er allemaal de revue gepasseerd?
Rechtstreeks een PC aan TV met Windows Media Player, later VLC; Napster & Bomanews tijdperk, nostalgie!
Daarna een afgedankte PC met Mediaportal, usenet ftw
Een Popcorn Hour (ok via iBood trouwens) met een schijf van 1TB, was gebruiksvriendelijk, zelfs de gasten in huis vonden dat ding top
Wegens plaatsgebrek een NAS met Raspberry Pi’s (ook 1 via iBood) op XBMC aan de TVs
Later NUCs met Kodi
Bon, ik heb alle denkbare oplossingen in die oude schermen geramd, ze klagen me bijna aan voor het aantasten van hun fysieke integriteit, maar ge moet bijna een IT engineer zijn om al die toestanden te onderhouden en aan de praat te houden…
Ah ja, wacht even, ik ben… ????
Maar ge leeft niet alleen èh! De rest in huis moet al je grillen en projecten maar verdragen
Maar soit, ik word ook te oud voor al die shit, dus voor het gemak gekozen voor Google Chromecast, eerlijk is eerlijk, leuk speelgoed.
Na de congé nam ik een zak chips, ik zou wat chillen in mijn fauteuil, ik stak mijn Full HD TV van 10 jaar oud aan en wat zag ik?
Artifacts in het beeld, de gezichten slaan allemaal groen uit, letterlijk èh, ik heb het niet over politici die de hypocriet uithangen in Terzake, neen, zelfs Pikachu zag eruit als een dikke komkommer met 2 ogen en een staart.
Maar hey, wacht even… Hét excuus om een nieuwe TV te kopen! ????
Zo gezegd, zo gedaan, smart TV besteld, gisteren geleverd, ik steek dat spel aan, dat beeld trekt op geen kloten ????
Wat in de instellingen zitten klooien, uiteindelijk heeft het 1 uur geduurd om al die eco shit (sorry Anuna) uit te zetten en om alle expert settings te tweaken en te kalibreren…
Maar WOW! C’est de la bombe ce truc! ????
Nu zie ik dat die schoonheidsvlek bij Tokio niet rond is,
en als Angel praat dan vliegen de druppels van verschillende grootte en vorm in het rond,
Ciro l’Immortale heeft meer rimpels dan mij,
Gennaro zijn kop staat vol acné, haarscherp beeld!
Vanavond naar lelijke mensen kijken op Netflix! ❤️

Beantwoorden

6 augustus 2019 om 12:50

Dank voor je uitgebreide recensie, Mass13! Veel plezier met je nieuwe televisie en de Professor!

Beantwoorden

12 augustus 2019 om 12:24
PAJA Gebruiker

Op basis van bovenstaande meldingen heb ik ook een Samsung TV besteld. Deze was voorradig en verzenddatum stond op vorige week dinsdag. Tot op heden nog niets gekregen, helaas ook geen bevestiging van een leverdatum.
Verzenddatum vind ik wel erg misleidend!

Beantwoorden

12 augustus 2019 om 21:20
Moderator Paul Moderator

Bezorging: We bezorgen jouw televisie binnen 14 dagen na de verwachte verzenddatum (tot aan de drempel).

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 10:38
PAJA Gebruiker

Dit staat ook op jullie site:

Wanneer heb ik mijn bestelde deal(s) in huis?

Je kunt natuurlijk niet wachten tot jij je bestelde deals in handen hebt! De verwachte verzenddatum verschilt per deal. Bij elke deal bepalen we samen met de leverancier wat deze precies is. Je vindt de verwachte verzenddatum onder het tabje ‘Verzendinformatie’ op de dealpagina en in de bestelbevestiging die je via e-mail van ons krijgt.

In de mail en in Mijn Ibood staat leverdatum 6 Augustus.

ik neem aan dat je het me eens bent dat dit toch redelijk tegenstrijdig is.

Beantwoorden

13 augustus 2019 om 22:56
Moderator Paul Moderator

De informatie die je terugvind bij de FAQ geldt voor vrijwel alle deals. Omdat het voor televisies in de grotere maten een uitzondering betreft op de ‘normale regel’ wordt het in een speciaal kader aangegeven.

Een extra verduidelijking dus. Ik ben het niet met je eens dat dat misleidend zou zijn of tegenstrijdig. Maar meningen mogen verschillen. :)

Daarnaast is de verzenddatum niet gelijk aan de leverdatum en is het een verwachting, geen gegarandeerde datum.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.