1 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Mio Cyclo Fietsnavigatie

Mio Cyclo Fietsnavigatie
De paaahaden op...

...de laaaahanen in. Met deze Mio fietsnavigatie kan jij elke afslag nemen, want verdwaald raak je sowieso niet. Plan de perfecte route, houd al je statistieken bij of laat je juist verrassen door de unieke Surprise Me-functie!

Nu met cashback!

Scoor je één van de Mio Cyclo's, dan krijg je tot maar liefst € 30,- terug van Mio. Dat is even mooi meegenomen! Check de voorwaarden hier.

1 augustus 2019 om 00:20
PeterKonj Gebruiker

Ik lees op internet bij andere winkels veel negatieve reviews. Is er hier een (serieuze) wielrenner die positieve ervaringen heeft met deze Mio Cyclo 405HC en deze eventueel kan delen?

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 05:51
xandro2 Gebruiker

Het grootste probleem dat ik heb gehad met een mio (niet deze gehad) was dat de kaarten niet volledig/verouderd waren waardoor je bepaalde routes gewoonweg niet doet en helemaal om rijd. Voor de rest had ik geen probleem. Ben toen wel overgestapt naar een garmin

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 06:42
BMUBART Gebruiker

Geen ervaring met Mio, wel heel tevreden met Wahoo ELEMNT Bolt (zelfde prijsklasse) en de nieuwe ELEMNT Roam.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 08:38
ErikDols Gebruiker

Ik durf mezelf wel als serieuze wielrenner te beschouwen, ken veel wielrenners met fietsnavigatie. Letterlijk allemaal Garmin en Wahoo. Ik kan je vraag in die zin dus niet beantwoorden.

Puur een gut feeling zegt dat dit soort producten in deze prijsklasse elkaar niet veel zullen ontlopen. Is er een specifieke functie waar je belang aan hecht? Zoek daar dan de beste bij.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 15:21
PeterKonj Gebruiker

Bedankt voor je input, ook aan Xandro2 en Bmubart.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 08:32
sabora Gebruiker

vind 5,95 erg veel voor de verzendkosten van de stuurhouder.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 13:44
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag sabora,

Deze deal is vooral bedoelt om mee te bestellen met een navigatie systeem. Wanneer je beide bestelt, betaal je maar één keer de verzendkosten.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 17:22
sabora Gebruiker

Heb al een mio dus moet in principe de stuurhouder hebben die er bij zit is niet veel

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 13:33
Jeroenkoj Gebruiker

Ik heb de 205HC. Bevalt erg goed. Alleen in de wintermaanden als het rond het vriespunt is loopt het apparaat soms vast, waarbij alleen een harde reset  helpt. erderr een fantastisch ding. Synchroniseren werkt prima, hartslagmeter ook. GPS snelheid is ook prima, alleen dichtbeboste gebieden is ie wel eens in de war qua snelheid, maar dit corrigeert later wel weer. Batterij duur ook goed. Net genoeg voor een goede toertocht. Wel een aanrader om de losse mount te kopen voor bevestiging

Beantwoorden

2 augustus 2019 om 00:09
Kjuuun Gebruiker

Niks mis met een mio. Gebruiksvriendelijk en qau design keurig. Ik ben in het bezit van een 315 Hc.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.