29 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Op = Op Audio

Op = Op Audio
Wees er snel bij!

Heb je dringend nieuwe in-ears of een mooie koptelefoon nodig? Wacht dan niet langer en verwen jezelf vandaag nog met wat nieuws!

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

29 juli 2019 om 06:44
mister_black1979 Gebruiker

Helaas geen Bluetooth IN-EARS van JBL… Die zouden van pas komen!

Beantwoorden

29 juli 2019 om 08:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mister_black1979,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook weer een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

29 juli 2019 om 10:52
Moetombo Gebruiker

De Listen BT hoofd telefoon stond onlangs nog aan 99,95 EUR en voordien aan 119,95 EUR. Waarom de plotse stijging naar 149,95 EUR? De technologie van deze hoofdtelefoon wordt er toch ook niet jonger op.

Beantwoorden

29 juli 2019 om 11:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

De prijzen kunnen elke deal anders zijn. Deze wordt bepaald aan de hand van diverse factoren, zoals de prijs die wij aan de leverancier betalen, de vraag en de beschikbare voorraad.

Beantwoorden

29 juli 2019 om 20:38
ronaldvanloock Gebruiker

Ik was vanmorgen exact hetzelfde aant denken…

Beantwoorden

29 juli 2019 om 23:05
Moderator Paul Moderator

Dit is het draadloze over-ear model. Weet je zeker dat het om exact dezelfde versie gaat en niet om bijv. een bedraad en/of on-ear model?

Beantwoorden

30 juli 2019 om 10:03
Moetombo Gebruiker

100% zeker ????

Beantwoorden

30 juli 2019 om 10:10
Moetombo Gebruiker

Zonder de 4 vraagtekens dus. Ik heb ooit een screens hot genomen van de prijs van 119,95 EUR. En onlangs stond ie dan goedkoper aan 99,95 EUR. Persoonlijk vond ik het nog te duur voor een merk dat me niet bekend in de oren klinkt.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 14:40
Justin95 Gebruiker

Listen BT Koptelefoon van 249.95 nu 99.95 http://www.ibood.com/wines-nl/nl/flash-sales/51648/7648/op-op-elektronica/

Zie hier de eerdere aanbieding.

Beantwoorden

30 juli 2019 om 14:51
Moderator Jelle Moderator

Het is inderdaad dezelfde aanbieding maar zoals Bas hierboven al zegt doen onze aanbieders hun best om elke keer de beste deal te krijgen, het zou kunnen dat het deze keer iets minder goed gelukt is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

31 juli 2019 om 00:15
stefh Gebruiker

Maaruh, Focal een onbekend merk?

Denk dat je dan toch echt even beter je huiswerk moet doen.

Focal is een behoorlijk premium Frans audio merk. Diverse hifi innovaties ontwikkeld sinds 1979.

O.a. bij Peugeot tevens premium audio partner.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.