26 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Netgear Netwerkapparatuur

Netgear Netwerkapparatuur
Het internet verbindt mensen...

...maar niet zonder de hulp van Netgear. Met de switches in deze Flash Sale kun jij al je apparatuur probleemloos verbinden met hetzelfde netwerk.

Of je nu een klein bedrijf hebt of een hele reeks aan game consoles, deze producten helpen je zo snel en gemakkelijk mogelijk online te gaan.

26 juli 2019 om 08:05
RabanePaco Gebruiker

Ik heb een iets oudere Orbi set; twee stations en ik ben er zeer tevreden mee. Snel en betrouwbaar internet overal.

Enige nadeel is dat je ze ’s nachts niet automatisch uit en ’s morgens weer aan kan zetten. Geen timer optie. Ze beloven steeds een uograde, maar ik geloof er neit meer in.

Beantwoorden

26 juli 2019 om 08:59
akchay93 Gebruiker

Fantastisch apparaat, ik heb ze inmiddels 2 keer gekocht. 1 keer voor bij m’n ouders en 2 maanden geleden voor mijn eigen woning. Het is goed om van te voren na te denken wat voor setup je gaat draaien. Zo kan het zijn dat je daisy chain moet uit zetten. En als je een wired backhaul wilt hebben moet je het apparaten op een speciaal manier laten koppelen.

Vaak als mensen verbindings problemen hebben ligt het 9 van de 10 keer aan gekozen hun config.

Bij mij is het als volgt:

Mijn huis heeft een woonoppervlakte van 110m2 en met tuin 132m2. Het huis is gebouwd in 2003.

Het apparaat is als volgt aangesloten. Van modem naar switch.(Meterkast) Van switch naar orbi router(woonkamer). Van switch naar orbi sataliet 1(1ste etage) en van sataliet 1 naar sataliet 2(zolder). Alles is bedraad aangesloten. Heb de setup eerst wirrles gebruikt, werkt net zo prima. Maar omdat ik ze bekabeld kon aansluiten heb ik dat maar gedaan. Ik gebruikt sftp cat 6 kabels en een gigabit 8 poort switch van netgear

Provider is caiway 300/300 glasvezel verbinding.

Config: daisy chain uitgeschakeld en fast roaming en mu-mimo zijn ingeschakeld. Voor de rest staan de settings op standaard.

Op mijn iPhone x haal ik snelheden van 280~292 mbps door het hele huis inclusief tuin en schuur.

Deze config werkt voor mij en het kan zijn dat het voor jou heel anders zal moeten ingesteld worden. Dus lees je goed in welke setup je wilt gaan gebruiken voor dat je de gaat plaatsen. Scheelt de hoofdpijn! Owja update eerst alle apparaten voor dat je ze gebruikt.

Beantwoorden

26 juli 2019 om 09:21
Scheerbaas Gebruiker

Mooi en goed werkend systeem. Hier destijds ook besteld. Jammer dat jullie niet een keer alleen een losse satelliet verkopen?? Zal het systeem graag uit willen breiden.

Beantwoorden

27 juli 2019 om 09:59
chobinho Gebruiker

Neem die voice Orbi! Ik heb deze vorige keer genomen, gaaf ding en een goed geluid!

Beantwoorden

27 juli 2019 om 19:26
bart123spam Gebruiker

ik heb deze al diverse keren voorbij zien komen, belangrijkste vraag die ik heb, hoe zit met roaming? kiest een ipad of telefoon telkens het sterkste kanaal?

heb namelijk nu het probleem dat ik meerdere accesspoints in huis heb, maar de tablets en telefoons blijven hangen aan een router ondanks dat het signaal zwak ik, pas als ik handmatig wifi reconnect pakken ze het sterkte kanaal. Je kunt namelijk op een tablet of telefoon niet een minimale signaal sterkte instellen.

zou een Unifi Ubiquity opstelling niet beter werken?

Beantwoorden

27 juli 2019 om 21:01
RabanePaco Gebruiker

Volgens mij kiest een apparaat steeds de sterkste verbinding. Ik kijk er zelden naar. Het werkt prima.

Beantwoorden

27 juli 2019 om 19:51
Yzord Gebruiker

Kan er dd-wrt op geinstalleerd worden op deze router?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.