23 juli 2019 om 00:00
iBOOD

LG Electronica

LG Electronica
Life's Good

Scoor nu een nieuwe tv of soundbar voor een geweldige prijs. Wees er snel bij, want de voorraad is beperkt!

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

23 juli 2019 om 00:38
Molshoop70 Gebruiker

Waarom zijn de draadloze surroundspeakers set (spk8s) niet in een aanbieding mee genomen?? Ze zijn niet te verkrijgen maar er wordt wel steeds naar verwezen…..

Beantwoorden

23 juli 2019 om 00:49
RJNAUTA Gebruiker

Het lijkt mij niet de verantwoordelijkheid van iBood of ze wel of niet leverbaar zijn bij andere bedrijven. Overigens kun je bij de mediamarkt de spk8s op het moment gewoon kopen…?

Beantwoorden

24 juli 2019 om 19:39
forza11 Gebruiker

Zijn prima te verkrijgen, google even op spk8. Ik heb net een set gekocht

Beantwoorden

24 juli 2019 om 21:26
Molshoop70 Gebruiker

Het gaat niet om verantwoordelijkheid. Het om de vraag of die speakers niet een keer mee genomen kunnen worden in een Sale. Zijn al meerdere verzoeken voor geweest dus die vliegen de iBood-tent uit. ????

BTW  ze zijn  alweer uitverkocht……en dan gaat het om de Spk8 en niet spk8s.

Verder heb ik gewoon een sk9 gekocht bij iBood tegen scherpe prijs. Blij mee. ????

Beantwoorden

25 juli 2019 om 00:40
Molshoop70 Gebruiker

Sorry smileys worden ????

Beantwoorden

25 juli 2019 om 07:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Super goede suggestie hoor, Molshoop70! Ik zou ze dan zelf ook direct scoren. Als we de kans krijgen ze aan te bieden voor een scherpe prijs, dan zullen we het niet nalaten.

Beantwoorden

23 juli 2019 om 00:51
MiserBuyer Gebruiker

The LG panels for 70 inch & 50 inch panels for UK69 series are not IPS as per LG & different forums in internet.

A comparison between 55 inch & 50 inch for UK69 series in LG website will show it as a difference.

Same for Edge lit LED & Local Dimming, both not available for 50 inch & available for 55 inch.

Will the 55 inch model be available for sale?

Beantwoorden

23 juli 2019 om 12:17

We won’t offer the 50 inch model today. But we do offer some 50 inch models on a regular basis on our website, so stay tuned! :-)

Beantwoorden

23 juli 2019 om 14:30
MiserBuyer Gebruiker

How about LG 55 inch from the same series or another series, which has IPS panel ??

Beantwoorden

23 juli 2019 om 05:02
picobello3 Gebruiker

LG SK10Y Dolby Atmos Soundbar | 550 W | Sound by Meridian. Dacht hier een koopje te doen.  Duuh

Beantwoorden

23 juli 2019 om 08:11
wou9900 Gebruiker

Wat is het verschil met de 10Y ?

Beantwoorden

23 juli 2019 om 09:33

De SK10Y is de eerste soundbar van LG met de techniek van Meridian en de SK10 is iets zwaarder 550W i.p.v. 500W (SK9Y)

Al met al horen de SK9Y en SK10Y tot de beste Atmos soundbars in de markt.

Beantwoorden

23 juli 2019 om 20:27
X-Fire-X Gebruiker

2x HDMI in ook niet onbelangrijk…

Beantwoorden

23 juli 2019 om 20:28
X-Fire-X Gebruiker

helaas alweer uitverkocht

Beantwoorden

23 juli 2019 om 12:00
Kriki Gebruiker

Topdeal. Was ik net naar opzoek. Supercontent ????????

Beantwoorden

23 juli 2019 om 12:02
Kriki Gebruiker

En dus besteld!

Beantwoorden

23 juli 2019 om 19:48
Zplus Gebruiker

zoek nog altijd de voet zodat LG OLED tv er boven kan. Wil hem niet ervoor zetten en kan tv niet ophangen helaas.

Beantwoorden

24 juli 2019 om 08:04
kverweij Gebruiker

Kun je deze ook ophangen onder je tv? Of hoe doe je dat wanneer je alleen een hangende tv hebt voor presentaties en dus op ooghoogte staat.

Beantwoorden

24 juli 2019 om 10:01

De SK9Y is zeker op te hangen aan de muur, de beugels hiervoor worden meegeleverd. Meer informatie hierover vind je op pagina 11 van deze handleiding.

Beantwoorden

31 juli 2019 om 11:47
mmmmm Gebruiker

Heb deze gekocht iBood heeft hem verzonden en DHL bezorger heeft de bezorging verhinderd hoe en waarom is dit zeer teleurgesteld

Beantwoorden

31 juli 2019 om 11:57

Hoi mmmmm,

De exacte reden voor de vertraging durf ik je niet te geven, die is bij ons namelijk ook niet bekend. Ik zou je willen aanraden om de track&trace in de gaten te houden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

24 juli 2019 om 20:00
Eddiez Gebruiker

Eerder aangeschaft en uitermate content met de kwaliteit. Geluid uit de TV wil je hierna nooit meer :-)

Beantwoorden

27 juli 2019 om 14:23
mmmmm Gebruiker

Heb deze gekocht iBood heeft hem verzonden en DHL bezorger heeft de bezorging verhinderd hoe en waarom is dit

Beantwoorden

31 juli 2019 om 15:22
NogNeetMachinaal Gebruiker

Ik heb deze set besteld en nog steeds niet geleverd gekregen – verder dan een aanmelding bij DHL is het niet gekomen.

Wanneer mag ik deze verwachten?

Beantwoorden

31 juli 2019 om 16:42

Hoi NogNeetMachinaal,

Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Het is momenteel druk bij onze klantenservice. Houd er daarom rekening mee dat het langer kan duren dan normaal voor mijn collega hierover bij je terugkomt.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 13:42
DmDkt Gebruiker

Is er verder nog een update over de verwachte leverdatum van de SK9Y soundbars?
Zelfde probleem als bovenstaande gebruikers: zending geregistreerd bij PostNL, maar al meer dan 7 dagen geen verandering van de status.

Bij goedkopere deals als deze maakt het mij niet uit om langer te wachten, maar zorg er dan ten minste voor dat de verwachte leverdatum juist staat…
Het is vrij frustrerend om geen vooruitgang te zien.

Beantwoorden

1 augustus 2019 om 13:57

Hoi DmDkt,

Ook jouw case heb ik doorgestuurd naar mijn collega van onze klantenservice. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Het is momenteel druk bij onze klantenservice. Houd er daarom rekening mee dat het langer kan duren dan normaal voor mijn collega hierover bij je terugkomt.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.