25 juli 2019 om 00:00
iBOOD

De’Longhi Huishoudelijk

De’Longhi Huishoudelijk
Sneller het eten op tafel

Of het nou gaat om het bereiden van je ontbijt, lunch of diner: met deze apparaten van De’Longhi staat het allemaal snel op tafel. Je doet minder moeite om meer gedaan te krijgen en boven alles: de resultaten smaken uitstekend!

Jij hebt vast en zeker behoefte aan een airfryer, espressomachine of broodrooster toch? :)

25 juli 2019 om 00:35
Yvonne1968 Gebruiker

Ik heb bij een van de vorige iBood deals een Multicooker Multifry gekocht. Kan het echt aanbevelen. Op Youtube is een Amerikaanse die ook legio gerechten er mee klaar maakt. Frites zijn lekker knapperig (ik haal altijd de vers voorgebakken frites). Ook frites van verse aardappelen zijn hierin te maken. Cake is ook geen probleem. En ovensnacks gaan ook perfect. Voorgebakken broodjes, geen probleem. Heerlijk knapperig en snel klaar. Voorverwarmen is eigenlijk niet nodig. Hij is heel snel op temperatuur. Ik gebruik hem bijna dagelijks, en ben er uiterst tevreden over. Ik heb online nog een extra binnenpan gekocht. Eentje die een vlakke bodem heeft, en waar dus geen hechtpunt in zit voor het roermechanisme. Voor mij was dit een absoluut goede aankoop.

Beantwoorden

25 juli 2019 om 02:29
alstartheman Gebruiker

Hele interessante deal, vroeg me wel af wat voor formaat pizza’s je hier in kan bakken?

Beantwoorden

25 juli 2019 om 07:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke van de aangeboden deals gaat je vraag precies?

Beantwoorden

25 juli 2019 om 12:50
Yvonne1968 Gebruiker

Zelf gemaakte pizza’s. De meeste diepvries pizza’s zullen hier niet in passen. (zelf gemaakte pizza is ook nog eens veel lekkerder, en eigenlijk helemaal niet zo moeilijk om te maken.)

Beantwoorden

25 juli 2019 om 11:30
rmathijssen Gebruiker

Een dik jaar geleden via Ibood zo’n De’Longhi Multifry gekocht. Echt een top apparaat! We gebruiken hem bijna dagelijks. Vlees, cupcakes, soep, groente, friet, afbakbroodjes. We gebruiken hem echt voor heel veel verschillende dingen. De oven is sinds de komst van dit apparaat bijna werkloos bij ons :-). Voor dit apparaat hadden we enkele airfryer gehad, maar dat is toch niet zo goed als dit apparaat.

Beantwoorden

25 juli 2019 om 13:23
Lumpie001 Gebruiker

Beste IBOOD,

Wat is, behalve de prijs, het verschil tussen onderstaande 1.7 KG versie en de andere 1.7 KG versie die jullie aanbieden? Ik vind deze versie terug op de website van DeLonghi, maar kan verder geen reviews of ander info over dit type vinden:

https://www.ibood.com/electronics-nl/nl/product-specs/51845/215261/hot-air-fryer-multicooker-17-kg.html

Beantwoorden

25 juli 2019 om 13:49

De duurdere versie (waar jij naar toe linkt) heeft een auto off functionaliteit en geïntegreerde LED-timer met aanraaktoetsen.

Beantwoorden

25 juli 2019 om 14:42
Lumpie001 Gebruiker

Dank voor de informatie!

Beantwoorden

25 juli 2019 om 16:08
mrsipsma Gebruiker

Van wat voor materiaal is de anti aanbaklaag? Is die teflon vrij? En is de duurdere versie alleen in wit?

Beantwoorden

25 juli 2019 om 20:52
Yvonne1968 Gebruiker
25 juli 2019 om 20:59
Yvonne1968 Gebruiker

Ze hebben trouwens ook een recepten app. Zoek in de playstore gewoon op De’Longhi dan kom je hem vanzelf tegen.

Beantwoorden

26 juli 2019 om 00:11
Fre001 Gebruiker

Iemand ervaring met de espressomachine?

Beantwoorden

26 juli 2019 om 07:05
ReinEeltink Gebruiker

dat is een topdingetje, welke kleur krijg je als je hem koopt?

Beantwoorden

26 juli 2019 om 08:01

Over welke deal gaat je vraag precies? :-)

Beantwoorden

26 juli 2019 om 18:20
Fre001 Gebruiker

Bedankt ReinEeltink! Ik denk dat de R in de modelnaam staat voor “rood”, of heb ik het mis?

Beantwoorden

26 juli 2019 om 23:15
Moderator Paul Moderator

De espressomachine wordt aangeboden in de rode kleur zoals afgebeeld.

Beantwoorden

26 juli 2019 om 08:41
netoptijd Gebruiker

Deze Multicooker is een heel oud model word ook niet meer geleverd   deze heeft een onderplaat van 200 watt De nieuwe multicookers zijn 1000 watt

Beantwoorden

28 juli 2019 om 01:19
Yvonne1968 Gebruiker

Ze staan nog gewoon op de website van De’Longhi en zijn daar ook nog gewoon te koop muv de FH1373/2. Hoe kom je er dus bij dat het om een heel oud model gaat? Alleen vanwege het wattage van het onderste verwarmingsdeel? Die prijzen liggen namelijk ook best een stuk lager dan die met 1000w bij het onderste verwarmingsdeel. Om iets te kunnen bereiden is alleen het onderste verwarmingsdeel niet altijd de belangrijkste. ;-)

https://www.delonghi.com/nl-nl/producten/keuken/keukenapparatuur/friteuse-zonder-olie-en-multicooker

Beantwoorden

28 juli 2019 om 08:42
netoptijd Gebruiker

Sorry je link  is niet juist je verwijst naar de recepten dus dit model is niet meer te koop  ook  niet bij De Longhi en zelfs niet in Nederland even googlen .

Bij. OTTO is FH 1394/1 te koop voor € 187.19   met gratis verzenden  en  deze is niet bij Delonghi op voorraad. Het is wel een verschil 200 Watt of 1000 Watt

Beantwoorden

28 juli 2019 om 22:58
P-cool Gebruiker

Haha je geeft commentaar op de link die je zelf gepost hebt. Dat is grappig.

Beantwoorden

28 juli 2019 om 08:58
netoptijd Gebruiker

En welke type is nu bij Ibood te Koop FH 1373/2  (200watt) En deze is niet meer bij Delonghi te koop en ook niet in Nederland  Je geef zelf aan dat deze niet meer te koop is  (muv FH 1373/2 ) !!!!!!!!!!!

Beantwoorden

28 juli 2019 om 22:57
P-cool Gebruiker

Waren de uitroeptekens in de aanbieding of reageer je altijd zo overdreven?

Beantwoorden

29 juli 2019 om 08:56
netoptijd Gebruiker

Tja hoe kom je daar nu bij !!!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.