25 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Sahaga POP

Sahaga POP
De charme van radio....

...maar dan wel met uitstekend ontvangst. Scoor nu een DAB+ radio van Sahaga. Of je nou wil genieten van je favoriete muziek in de auto, op het strand of gewoon in de woonkamer, met de verschillende radio's in deze Flash Sale komt het goed.

25 juli 2019 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Sahaga Expert heeft bij vorige deals al veel vragen van een goed antwoord voorzien. Deze forums teruglezen? Dat kan hierrr en hierrr.

Beantwoorden

25 juli 2019 om 06:59
MuntersK Gebruiker

Iemand deze Sahaga POPvintage DAB+ Radio met Bluetooth gekocht in het verleden ? hoe is de geluids kwaliteit?

Beantwoorden

25 juli 2019 om 07:19
huibert34 Gebruiker

Het geluid spectrum kan je kiezen , maar het hoog blijft gedempt t.o.v. een normale ontvanger.

Beantwoorden

25 juli 2019 om 07:24
huibert34 Gebruiker

Dit geld voor de pop deluxe

Beantwoorden

25 juli 2019 om 08:17
Official Product Expert Sahaga Expert Official Product Expert

Hi! Bedankt voor uw interesse. Er is een verschil tussen POPvintage en POPdeluxe. Beide zijn goede keukenradio’s (die natuurlijk ook elders kunnen worden gebruikt). Het is helder en helder geluid. Het is meestal bas in POPvintage. Dit zijn geen hifi-apparatuur. De prijs zegt veel over het niveau van de producten. (POPvintage meestal rond de 100 euro, POPdeluxe meestal rond de 70 euro). Maar hier is het goedkoper, zoals bekend.

Ik kan geen Nederlands spreken, het spijt me, dus hier heb ik hulp gezocht met Google voor vertaling. Ik hoop dat dat begrijpelijk is. Fijne zomer!

Beantwoorden

25 juli 2019 om 08:33
huibert34 Gebruiker

DAB+ is in Hoofddorp niet sterk genoeg om stabiel te ontvangen , gelukkig  kan de pop de luxe ook FM ontvangen

Beantwoorden

25 juli 2019 om 09:46
stigske Gebruiker

weet iemand de geluidssterkte van de speakers van deze?

Beantwoorden

25 juli 2019 om 09:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke van de aangeboden speakers gaat je vraag precies, stigske?

Beantwoorden

25 juli 2019 om 09:50
stigske Gebruiker

@Sahaga Expert: what is the RMS or PMPO of the speaekers?

Beantwoorden

25 juli 2019 om 09:51
stigske Gebruiker

@Bas:
1. Sahaga POPdeluxe DAB+ Wekkerradio
2. Sahaga POP17 DAB+ Radio
3. Sahaga POPvintage DAB+ Radio met Bluetooth

Beantwoorden

25 juli 2019 om 09:53
stigske Gebruiker

@Bas: bij de Sahaga POPvintage DAB+ Radio met Bluetooth staat 2 x 2 Watt in de omschrijving. Dus daar weet ik het al van.

Beantwoorden

25 juli 2019 om 10:18
Official Product Expert Sahaga Expert Official Product Expert

Hi Stigske,

1. Sahaga POPdeluxe DAB+ Wekkerradio  1x 1w RMS2. Sahaga POP17 DAB+ Radio   1x 1W RMS

Have a nice summer day!

kind regards,

Hans Christian

SAHAGA AS

Beantwoorden

26 juli 2019 om 02:06
hackwerk Gebruiker

Afmetingen/Dimensions:

1. Sahaga POPdeluxe DAB+ Wekkerradio = 4,8 cm x 15,4 cm x 10,8 cm (0,55 Kg?)

2. Sahaga POP17 DAB+ Radio = 5,3 cm x 17 cm x 11,5 cm (0,22 Kg?)

3. Sahaga POPvintage DAB+ Radio met Bluetooth = 10 cm x 22 cm x 11,5 cm (1,3 Kg?)

Iemand ervaring met deze radio’s (vooral de POPdeluxe?) binnenshuis in Amsterdam??

Beantwoorden

28 juli 2019 om 14:15
Bezelaer Gebruiker

Als ik mijn smartphone aansluit op de Popadapter, en de Popadapter is op zijn beurt aangesloten op een andere hifi-keten, speelt de muziek dan via de hifi-keten of enkel via de Popadapter? Is niet helemaal duidelijk… Thx!

Beantwoorden

28 juli 2019 om 14:20
Moderator Jim Moderator

Hi Bezelaer!

Belangrijk om allereerst te vermelden dat het gaat om een DAB+ adapter. Dus in eerste instantie sluit je de POPAdapter aan op je AUX van de hifi-installatie. Zo speel je DAB+ radio af op je Hifi-installatie. Daarnaast is er dan de optie om ook (via een AUX kabel) je telefoon aan te sluiten op de POP-adapter en deze vervolgens weer door te zetten op je Hifi-installatie. Vaak heeft je hifi-installatie zelf al zo’n aansluiting, dus zou het ook direct moeten kunnen.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

28 juli 2019 om 14:30
Bezelaer Gebruiker

Ok, bedankt!

Is duidelijk nu ????

Beantwoorden

28 juli 2019 om 17:42
massareal Gebruiker

POPvintage DAB+ Radio met Bluetooth
Is deze ook qua voeding aan te sluiten op 110-120v, zodat ik deze op reis kan gebruiken?

Beantwoorden

29 juli 2019 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen massareal,

De deal is inmiddels verlopen, maar mocht je nog antwoord willen op deze vraag, dan kan ik het voor je navragen. Laat maar even weten of je nog een antwoord nodig hebt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.