23 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Kenwood Keuken

Kenwood Keuken
Verandering van spijs…

Doet eten! Probeer dus eens wat nieuws en ga op een culinair avontuur. Wordt het Mediterraans, of Noord-Afrikaans? Of toch Aziatisch?

Wat het ook worden mag, met deze keukenapparatuur wordt het bereiden van je volgende culinaire creatie makkelijker, leuker en smakelijker. En je probeert ook sneller nieuwe dingen uit, omdat je meer bereidingsmogelijkheden hebt.

Gun jezelf ook meer mogelijkheden in de keuken, gun jezelf een Kenwood.

23 juli 2019 om 10:41
Akroe Gebruiker

Klopt het dat de twee staafmixer-blender combinaties eindereeks zijn? Dus binnenkort geen vervangstukken meer beschikbaar?

Beantwoorden

23 juli 2019 om 11:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Akroe,

Het zou kunnen dat ze eindereeks zijn, aangezien ze op de Kenwood website worden getoond met de melding ‘Dit product is niet meer beschikbaar.’. Wat hiervan de impact is op beschikbare vervangstukken durf ik niet te zeggen. Je hebt uiteraard gewoon twee jaar garantie op deze producten.

Beantwoorden

23 juli 2019 om 12:15
biggelab Gebruiker

Volgens mij is een leverancier verplicht om nog 4 tot 5 jaar na einde reeks onderdelen beschikbaar te stellen

Beantwoorden

24 juli 2019 om 01:26
Moderator Tom Moderator

Hi Biggelab

het is een moeilijke materie en dan nog vaak verschillend per land.
In België ben je immers niet verplicht om deze onderdelen beschikbaar te houden – in NL staat er dat dit ‘in beperkte mate’ moet. Ik kan nog niet terugvinden waarom of hoe, maar ik vermoed dat ze dit tijdens de fabrieksgarantieperiode wel moeten kunnen aanbieden.

Maar dit is dan ook alleen bij stukken of fabrieksfouten.
Daarbij denk ik dat Kenwood op dat vlak wel een professioneel & vriendelijke bedrijf is en je wel zal verder wllen werken.

Mvg

Tom

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.